Biri Adsl Hakkında ( Şikayet )

Merhaba arkadaşlar bir sorum olacak..

Ben 2-3 ay önce TTNET'ten ayrılıp Biri Adsl'e geçtim, bize fiyat konusunda verilen bilgiler ilk iki ay 18 TL ondan sonra 30 TL idi. Pakette 1 MB Limitsizdi. Ancak bugün cep telefonuma gelen fiyat 53.08 TL, müşteri hizmetlerini aradığımda suçlu ben oldum. Yanlış hatırlıyorsunuz, kampanyasız fiyat 45 TL dedi. Ancak ben üye olurken fiyat 30 TL yazıyordu hatta internet sitelerinde dahi bu şekilde yer alıyordu ama bugün siteye baktığımda benim abone olduğum paket 45 TL gözüküyor.

Şimdi ben bunu nasıl ispat edebilirim yani Tüketici Hakları Derneği'ne gidip şikayet etmek istiyorum ama elimde belirgin bir delil yok, adamların sitesine bakın desem olmaz çünkü değiştirmişler..

Bize Biri tarafından yollanan fatularda kampanyasız fiyat 30 TL yazıyordu ama gelen fatuları yatırdıktan sonra attım. Acaba bu konuda ne yapmalıyım, resmen yağmurdan kaçarken doluya tutulduk? Bu konulara vakıf birileri yardım ederse sevinirim, çünkü hem paramı hemde hakkımı gasp ediyorlar..
 
Sözleşmede ne yazıyor, Barış. Sözleşmenin biri sende olması lazım. Orada yazan geçerlidir.

Al birini vur ötekine. Telekom da abartmaya devam ediyor. Umarım haklılığın ortaya çıkar.
 
Yok be Eren, zaten ilk fatura 70 TL geldi yani o zaman aldılar ne alacaklarsa.

Kerem, orayı da deneyeyim bir. Her yere yazacağım artık, bakalım ne sonuç çıkacak. Böyle dolandırılmak kanıma dokunuyor!
 
Şerefsizler sözleşmeye fiyat koymamışlar Yiğit, değiştirmeleri kendi ellerinde. Sözleşme ile de gideceğim THD'ye ama sözleşmeyi kılıfına göre uydurmuşlar gibi, oradan çok büyük bir hak talep edebilir miyim bilmiyorum.
 
genelde sözleşmelerde fiyatları değiştirmek ...nin elinde saklı tutulur vs diye yazıyor ..yani genelde bütün sözleşmelerde böyle.
 
Tamam sözleşmede bu yazar ancak adamların bana dediği şey şu: "Hayır beyfendi, bizim fiyatlarımız hep bu şekildeydi yani yanlış hatırlıyorsunuz."

Herife dediğim diğer bir cümlede "o zaman ben yalan söylüyorum" oldu, gelmiş bana "yok beyfendi, ben size öyle bir ihtamda bulunmadım" diyor.

Ulan sana mı inanacağım yoksa yatırdığım faturalara + gözlerime mi? Müşteri Hizmetlerine koydukları elemanlar sabahtan beri bunu diyor, Arçelik bayiilerine gidip sordum onlarda "sözleşme ne zaman yapıldıysa ve sözleşme yapıldığı tarihte ne fiyat varsa o geçerlidir" diyor üstüne birde "bu sıralar şikayetler bizede geliyor ancak bizim elimizden pek birşey gelmiyor" diyorlar.. Yani sabahtan beri adamı uğraştırıyorlar, neymiş efendim fiyatları hep aynıymış, değiştirme falan yokmuş..

Hadi lan ordan! Benim zaten bu parayı verme gücüm olsa TTNET'i bırakıp size niye geçeyim, onların fiyat bindirmeleri yüzünden size geldim! Yani şu ülkede çıldırmamak elde değil, birde millete tavsiyelerde bulunuyordum.. Al sana tavsiye işte!

Ne yapıp edip bütün gücümle uğraşacağım ama, THD'ye gidip şikayette bulunacağım. Haa birde müşteri hizmetlerinde ki adama "üst yetkiliyi bağla, onunla görüşeceğim" diyorum bana verdiği cevap şu: "Benim onlara direk bağlama gibi bir yetkim yok ancak cep numaranızı verirseniz sizi bir gün içinde aratacağım" diyor. Şu iş bak yaa, resmen komedi..
 
Almayın, aldırmayın!

Yine değişik fiyat tarifeleri ve yine aylık 53 Lira gibi faiş bir fiyat! Çok yakında tilki ve kürkçü dükkanı ilişkisi gibi bizde Telekom ailesine ikinci kez katılıyoruz..
 
Ali,

İnternet sitelerinden bir hak elde edemiyorum çünkü oradaki fiyatla üye olduğum zaman ki fiyat uymuyor. Sözleşmede de fiyatlarla ilişkin birşey yazmıyor, sadece tarife ve tarih yazıyor. Arçelik bayiisine gittiğim de sözleşme tarihinde ki fiyat geçerlidir diyorlar ama herifler bunu açık etmiyor hâlâ bizi suçlu çıkarıyorlar.

Bugün yine faturaların dökümlerini inceledim ve ilk fatura'da 40 Lira yazıyor, bir ay sonra ki fatura 36 ama bu ay ki faturada 45 Lira gözüküyor, vergilerle falan 53 Lira oluyor. Birde şu mantığını anlayamadığım telefon hizmetleri var. Telefonla konuşuyoruz hem bunlara hemde Telekom'a para ödüyoruz, geçen ay 10 ya da 13 Lira falan ADSL'den hariç telefon parası ödedim faturada. Bu ay 5 Lira gelmiş..

Sözleşme tarihinde ki para mevzusunu açıklayın diyorum bana laf salatası yapıyorlar ve yanlış görmüşsünüz diyorlar. Geçen ay THD'ye şikayet telefonu açtım ve herifler bana "ülkede herşeye zam geliyor sesiniz çıkmıyorda buna niye itiraz ediyorsunuz?" diyorlar.. Yani çok garip şeyler oluyor, o üye olurken gördüğümüz 30 Lira meselesinin ucunu bir yakalasam bırakmayacağım ama doğru düzgün hiç birşey bulamıyorum.

Keşke caps falan alsaymışım.
 
Anladım Barış O kampanyaya ait birşey bulabilseydin yardımcı olmaya çalışırdım ama hiçbirşey yok sanırım...Adamlar haksız kazanç olayını kendilerine meslek edinmişler...
 
Kampanya şartları 24 Aylık abonelik taahhüdü verilmesi durumunda geçerlidir.
acaba tahattüt yaptırdınız mı?

elinizde sözleşme veya anlaşma taslağı faturası yok mu?yada başvurduğunuz bayinin arşivinde saklanıyor olabilir....

sikayetvar.com burada şikayetenizi dile getirip firma yetkileliriyle görüşebilirsiniz...

şimdi kampanyalar arasında sizin dediğiniz gibi bir kampanya yok galiba....

birde şu olay var afedersiniz bayinizdeki formu dolduran adam salaklık yapıp yanlış seçenekleri işaretlerse fiyat değişiyor....nakit ödeme veya kredi kartında malum kampanyalar değişiyor....

çoğunlukla olur şu madde:Koç.net modem, marka ve tarifelerde değişiklik yapma hakkını saklı tutar. olduğu zaman bilki onların elindesin....

ayrıca şöyle birşey var tüm altyapı ttnetin olduğu için tt ücretlerinin altında ücretle yapamazlar buna rekabet kurulu izin vermiyor....

düşük fiyat verebilen sadece kendi altyapısı olan uydunettir....
 

Üst