Galatasaray Store

Sosyal medyada çığ gibi büyüyen taraftar kampanyası. Hoca değişti, başkan değişti, Topsakal gibi gereksizler gitti, takım iyi gidiyor, ee bizim de taraftar olarak kulübe destek vermemiz lazım. Bildiğiniz üzere tüm dünyada Black Friday diye bir olay var, dünyanın en çok alışveriş yapıldığı gün. Buna binaen mağazalar da indirime gider. Bizim yaratıcı taraftarlar da başkanımız Mustafa Cengiz'in oy pusulası olan "sarı" rengini kampanyaya ismini vermiş ve olmuş Yellow Friday...

GS Store şu sıralar sömestr kampanyası yapıyor. 200 Tl ve üzeri alışverişe 50 Tl hediye veriyor. Herkes gücü yettiğince kulübe destek sağlasın. Ben dursun özbek başkan olduğu için GS Store'den alışveriş yapmayı boykot etmiştim. O gittiği için yasağı kaldırdım. Kendim bunun şerefine, forma, bardak, bileklik, rozet vs. almayı düşünüyorum. Taraftar-yönetim el ele güzel bir sinerji oluyor. Bizim de kulübe maddi/manevi destek vermemiz gerekiyor.

Haydi Büyük Galatasaray Taraftarı! Şampiyonluk yolunda takımımızın gücüne güç katalım!
 
İyi-kötü ürün eleştirisi yapmadan karınca kararınca herkesin mutlaka katılması gereken kampanya.
 
Mustafa Cengiz gelir gelmez işler normale dönmeye başladı. Bugün de GS Store attığı tweetle, taraftarlardan gelen öneri ve tasarımları kritik edecekmiş. İşte yıllardır yapılması gereken buydu. Çok anormal bir durum değildi. Senelerdir GS Store'nin ürün yelpazesi ve kalitesi leş kimse kusura bakmasın. Tamam kulübe para gitsin eyvallah ama bir yıkamada renkleri giden, kalitesiz şeyleri almak da bana koyuyordu. Sosyal medyada bu işleri korsan yapan ama tasarımları ve kalitesi iyi olan Aggressivo, MBStreetwear gibi sitelerden alıyordu taraftarlar. Ve haliyle kulübe para gitmiyordu. Bu sitelerde yapılan ürünlere bir göz atsınlar, gerekirse aynısını yapsınlar biz de gidip parayı onlara vereceğimize kulübümüze veririz.

Önerilerime gelince;

*basketbol formalarının çıkması lazım bir dönem çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam 15/16 sezonunda ama 2 senedir çıkarılmıyor.
*ürünlerin kalitesinin artması lazım, pazarda 5 tl olan boş bir tişörte GS logosu basıyorlar 50 tl biçiyorlar.
*sosyal medyada bu işi gönüllü yapanlarla iletişim halinde olup ultras ürünleri çıkartmaları lazım.
*kadın taraftarlarımıza özel daha fazla ürün olması lazım, geçen gittiğim GS storede sadece erkeklere özel formalar vardı. Sadece orada mı öyleydi bilmiyorum ama her yerde aynıysa kadınlara özel de yapılmalı.
*futbolcuların diğer sporcuların biblosu çıkarılabilir, onların formalarından anahtarlık yapılabilir.

Benim aklıma şu an bunlar geliyor. Yukardaki dediklerimi yapsınlar GS Store her dönem zarar değil bilakis kâr eder. Belki o gelirle basketbol takımlarını kalkındırırız.
 
Işıl ve Göksenin de alışveriş yapmış. Başka hangi sporcularımız yapacak çok merak ediyorum.
 
Taraftar ve yönetimin bu kampanya ile birlikte bütünleşmesi tabi ki güzel bir durum. Bu vesileyle umarım storede taraftara hitap eden ürün çeşitliğini ve fiyat politikasını gözden geçirir.
 
Bu güzel birlikteliği sekteye uğratacak bir hata yapmaz umarım yeni yönetim. Bu sinerjiyi çoğaltarak devam edersek önümüzde kimse duramaz.

Saygılar.
 
Yellow Friday'ın yerini alan, taraftarların önerisiyle kulüp olarak desteklenen kampanya. Bilindiği üzere Mustafa Cengiz başkanımızın ilk kazandığı seçimin oy pusulası Sarı rengiyle bir akım başlatmıştı taraftarlarımız. Şimdi de Gri rengiyle kazanmasından sonra "GreyWeekend" akımını başlatmış durumda.

Galatasaray Mağazacılığı ilk defa kara geçti, bu bile taraftarın yönetime olan güvenini ve takıma desteğini gösteriyor. GSStore ayrıca 2. ürünü alan taraftarlarımıza 21. şampiyonluğun hatırına %21 indirim yapıyor. Ben Ocak'ta yapılan etkinlikte fazla bir şey alamamıştım bardak ve Metin Oktay forması hariç. Ama bu etkinlikle yeni sezon formasını, Atatürk baskılı t-shirtü alma düşüncem var. Ben inanıyorum ki Mustafa Cengiz yönetimi diğer yönetimlerin yapmış olduğu gibi bir hırsızlık yapmayacak. Taraftarların isteklerini gerçekleştirecek.

Bu yüzden tüm taraftarlarımızı etkinliğe davet ediyorum. Herkes gücü yettiğince, karınca kararınca bir şeyler alabilir. Kulübümüze Şampiyonlar Ligi yolunda sinerjimizi ve desteğimizi verelim.
 
Greyweekend falan beklemeden alacaklarımı aldım. Zaten şampiyon olduğumuzdan beri para basıyor dükkanlar, çok fazla birşey beklemiyorum bu kampanyadan. Bana göre gereksiz oldu.
 
Adam gibi ürün çıkartsınlar diğer markalardan alacağıma buradan alırım. Ama şaka gibi tasarımlar yapıyorlar hele en sevmediğim yanları beyaz tişörte resimli baskı yapıyorlar. Bu kadar yaratıcılıktan uzaklar. Ürün kalitesi de yerlerde geziyor. Çekme, renkleri solma gibi birçok sorunla karşılaştım.

Fenerium'u kıskanıyorum cidden. Bizden daha fazla ürün çeşidi yapıyorlar, kalitesi iyi. Adamlar pazarlamayı iyi biliyor. Derbi kazandıklarında bile güzel ürünler çıkartıyorlar. Bir de bize bakıyorum şampiyon olmuşuz ama sanki şampiyon olmamışız gibi ürünler var. Boşuna yıllardır zarar etmiyor Store.
 
Yetersiz ürün yelpazesi ve kalitesiz ürünlere rağmen gerçekten çok büyük bir iş başarıyor Galatasaray taraftarı. Fenerium'daki ürünler bizde olsa şu satış miktarını ikiye çok rahat katlardık.

Saygılar.
 
Artık adam gibi bir yapıa ve düzene sahip olması gereken kulübümüzün mağazaları.

Dünya üzerinde bir tek bizim kulübün mağazaları kâr yerine zarara uğruyor herhalde. Benim bildiğim mağazalar kâr kazanmak için açılır biz zarara giriyoruz!

Yeni yönetimden en büyük ricalarımdan birisi de bu konu...

Peki mağazalardan zarar değil de kâr kazanmak için neler yapılmalı? ;

1- Basitlik. Ürünlerin tasarımı yaratıcı ve giyilebilir olmalı. Sosyal medyada gönüllü olarak tasarım yapanlar gerçekten halihazırdaki ürünleri yapanlardan daha başarılı.

2- Fiyat politikası. Ürünler aşırı derece pahalı. Hiçbir kalitesi ve tasarımsal olarak albenisi olmaması da cabası. GS logosu olmasa pazarda 5 TL'ye satılacak ürünleri burada 50 TL'ye satıyorlar. Tamam kulüp kazansın ama adam akıllı tasarım yapsınlar herkes giysin böylelikle daha çok kazanacaklar ama vizyon sıfır.

3- Ürün çeşitliliği yok. Tişört, sweatshirt ve birkaç parça bardak gibi küçük eşya dışında alınabilecek ürün yok. Real Madrid gibi kulüplerin mağazalarına bakın her tarz çeşitten ürün satıyorlar. Bu konuda yine başarısızız.

4- Amatör branşlarla alakalı ürün sayısı sıfır. Önceden basketbol formaları yine kısıtlı sayıda olsa da satılıyordu Şimdi onu bile satışa çıkarmıyorlar. Tofaş'ın bile basketbolla alakalı ürünleri varken bizim bu konuda ürün sayımız 0 yazıyla sıfır!

5- Uzun yıllar önce üretilmiş ama satılamayan ürünleri kampanyalarla tez elden çıkarmak lazım. En azından depolarda çürüyeceğine, satarak 5 lira da olsa kazanması lazım kulübünn. Zaten her sene bu ürünleri satamadığımız için depolara milyonlarca lira ödüyoruz.

6- İnternet sitesi modern, kreatif ve inovasyon sahibi olmalı. Bjk'nin Fb'nin siteleri bile bizim siteden daha iyi gözüküyor maalesef doğruya doğru.

7- Mesela tasarım yarışmaları yapabilir kulüp. İlk 10'a girenler hem tasarımını yaptırırlar hem de kombine sahibi kazanabilir. Böyle uygulamalar lazım.

8- Dünya'ya açılmalıyız. Japonya'da, Katar'da, Türki cumhuriyetlerinde (Kazakistan, Kırgızistan, Azerbaycan gibi) Storeler açılarak maddi manevi kazanç sağlayabiliriz.

Bu ve bunun gibi uygulamalar yapılsın taraftar zaten akın akın gidecektir Yellowfriday gibi kampanyalar yapılmaksızın. Ama bir adım bile göremiyoruz yönetimlerden.
 
Son düzenleme:
Yazılarım neden böyle şekilden şekile girdi? Garip garip harfler var.

Edit: hepsini tek tek düzenlemek zorunda kaldım , aynı şeyi daha önce de yaşamıştım. Umarım buradaki bug düzeltilir.
 
Son düzenleme:

Üst