Üst

2026-2027 EuroLeague

GSbasket.Org

Admin
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
2,120
Yaş
27
@GSbasket.Org
🟡🔴 2026-2027 Euroleague
 
Paris ve Monaco yeni sezonda da varız demişler. 20 takımla yeni sezon tamam.
 
Aynı kadro mu valencia asvel falan.
 
Sırp basını pana nın obraya teklifte bulunduğunu yazmış.
 
Dubai, Ergin'i alır. Şampiyon yapar.
 
Pana ile Obra 3.5M maaşla, 3 yıllık imzalamış. Hadi bakalım.
 
Anadolu Efes ve Fenerbahçe Beko eğer 20 takım kararı çıkarsa Beşiktaş'ı desteleyeceklermiş. Diğer adaylar kimler bilmiyorum ama muhtemelen Beşiktaş EL'de seneye. Bu gazla sağlam bütçe koyup Paris Basketbol, Partizan gibi lige renk katarlarsa o taraftar atmosferi ile kalıcı olabilmeleri hiç uzak ihtimal değil.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Türkiye 4 İstanbul takımı ile katılsa muhteşem olur. 3 büyükler ve Efes
 
Kızılyıldız ve Efes'in Larkin'in maaş paylaşımı konusunda anlaştığını ancak Fener ve Larkin'in birbirini istediği iddia edilmiş.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Kızılyıldız ve Efes'in Larkin'in maaş paylaşımı konusunda anlaştığını ancak Fener ve Larkin'in birbirini istediği iddia edilmiş.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
Adam kupa kazanmak istiyordur normal.
 
Real Madrid de Euroleague ile 10 yıllık lisans anlaşmasını imzalamış. NBA Europe işi resmen ölü doğuyor. İnat ettik, takıldık kaldık şuraya

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Yahu Real Madrid NBA ile anlaşsaydı da değişen bir şey olmayacaktı. Kulüpleri büyük yapan rakipleridir. Real Madrid'i de büyük yapan Barcelona, Pana, Oly, FB, Efes vs idi. Onların olmadığı yerde Real Madrid olmuş olmamış neye yarar?
 
Tabi ki tek başına bir şey ifade etmez ama NBA Europe konusunda en başta direkt Real Madrid üzerinden ilerledi konu. Onlar istekli, kesin geçecekler deniyordu ama onlarda bile sırt çevirmiş.
 
Nba europe için para verecek diyorlar çok büyük hata yapılıyor.
 
Beşiktaş Euroleague'e gitti. Biz şampiyonlar ligi oynadık aynı bütçelerle

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Çok sürdüremezler ama helal olsun Beşiktaş'a.
 
Geri