2020-2021 Sezonu Kadro Yapılanması ve Transferler

Tyus'luk bir durum değil ki. Real Madrid pasaport olayı yüzünden mecburen aldı Tyus'u. Geçen sene Kazan'da da felaket haldeydi Tyus. Randolph'un sakatlanmasından bağımsız arkayı 10-15 dakika yedekleyecek oyuncu diye aldılar. Bizim beğenmememizde bir sorun yok yani.
 
Takımdaki esas sıkıntının anlaşılamamış olduğuna işaret eden transferler. Aksi çıkmasını canı gönülden isterim ama bir yarar getireceklerini sanmıyorum. Gerçekten basketboldan anlayan bir şube yöneticisi başa gelene kadar bu akıl yoksunluğunu çekmek zorundaymışız gibi gözüküyor. Bu sene küme düşmemiz veya düşeyazmamız kulübümüzün ve amatör şubelerimizin geleceği adına daha evla olur düşüncesindeyim.
 
Tyus'luk bir durum değil ki. Real Madrid pasaport olayı yüzünden mecburen aldı Tyus'u. Geçen sene Kazan'da da felaket haldeydi Tyus. Randolph'un sakatlanmasından bağımsız arkayı 10-15 dakika yedekleyecek oyuncu diye aldılar. Bizim beğenmememizde bir sorun yok yani.
ben inanmıyorum sen koskoca real Madrid sin sırf pasaportun yüzünden adam alırsan sana gülerler hiçmi adam kalmadı yapma Furkan din kardeşiyiz
 
ben inanmıyorum sen koskoca real Madrid sin sırf pasaportun yüzünden adam alırsan sana gülerler hiçmi adam kalmadı yapma Furkan din kardeşiyiz
Barça 4 sene önce Joey Dorsey'i almıştı bizden abi buy-out'la. Bizdeki halini hatırlarsın savunmada sağdan sola deliniyordu ki bu adam tek başına Olympiakos'un savunmasını ayağa kaldırmıştı şampiyon oldukları yıl. Hem de pasaport muhabbetinden falan bağımsız direkt ABD'li olarak :) Yani daha problemsiz bir yapıda Tyus belki katkı verebilirdi ama gelenlerin Tyus'tan aşağıda kalacağı bi yanı yok bence ki en iyi maçını giderayak Bursa'ya karşı oynadı zaten. Real Madrid'in Tyus'un defolarını kapatacak bir kadro yapısı var ama bizim yok maalesef. Bu yönden katılıyorum tabi sonuçta bu adam kötü basketbolcu değil yani "nerden buldunuz" demiyoruz tabi ki. Ama bizim sorunlarımıza çözüm üretecek ya da var olan sorunların üstüne bir + katacak bir oyuncu olmadı.
 
Tyus, Madrid’de benchten gelip 5-10 dk iyi performans verebilir yan parça olarak. Bizde ortada takım olmadığı için, her şeyi ondan bekliyorduk ve sırıtıyordu haliyle.
 
Barça 4 sene önce Joey Dorsey'i almıştı bizden abi buy-out'la. Bizdeki halini hatırlarsın savunmada sağdan sola deliniyordu ki bu adam tek başına Olympiakos'un savunmasını ayağa kaldırmıştı şampiyon oldukları yıl. Hem de pasaport muhabbetinden falan bağımsız direkt ABD'li olarak :) Yani daha problemsiz bir yapıda Tyus belki katkı verebilirdi ama gelenlerin Tyus'tan aşağıda kalacağı bi yanı yok bence ki en iyi maçını giderayak Bursa'ya karşı oynadı zaten. Real Madrid'in Tyus'un defolarını kapatacak bir kadro yapısı var ama bizim yok maalesef. Bu yönden katılıyorum tabi sonuçta bu adam kötü basketbolcu değil yani "nerden buldunuz" demiyoruz tabi ki. Ama bizim sorunlarımıza çözüm üretecek ya da var olan sorunların üstüne bir + katacak bir oyuncu olmadı.
sen Pablo laso olsan alırmısın tyus ı ben olsam kumar oynayacak olsam NBA den ncaa den bir amerıkalı alırım Madrid sin sen ya istediğini alamadıktan sonra kapat subeyi git derim ben ya sen .
 
Yeni transferlerden sadece Amile Jefferson bizi ileriye taşıyabilir. Travis Trice ortalama bir oyun kurucu. Tai Webster gibi zekasız değildir, takımı bir seviyeye kadar yönetir , ortalama üstü şutördür ama savunmada seviyemizi düşürür. Barış Ermiş emeklisinden her türlü iyidir tabi. Assem Marei ise şişirme istatistiklerle göz boyayan bir oyuncu. Savunması sıfır ve bizim gibi çoğu zaman yüksek tempoda oynayan bir takım için oldukça hantal. Onun yerine Ömer Faruk Yurtseven'i alsak hem aynı özelliklere sahip ama daha yüksek seviye bir uzunumuz olurdu hem de yabancı kontejyanında yer açılırdı.

RJ Hunter'ın sezonu bizde tamamlayacak olması da üzüldüğüm bir diğer konu. Kendisinin yerine bir kısa forvet alınmalıydı.
 
Göksenin kazmasına yer açılsın diye Hunter'ı 3 oynatırsan verim alamazsın. Hunter şutör bir eleman. Hunter'a iyi pozisyonlar hazırlandığında neler yaptığını hepimiz biliyoruz. Mümkün olduğunca bu yeteneksiz devrik kaptanın süreleri azaltılmalı; yerine takımın kaptanlığına Yiğit getirilmeli.
 

Üst