işte ntvspor'un haberi aşağıda..
--------------------------------------------------
NFL, Amerika için sadece bir spor değil; başlı başına bir ekonomik fenomen... "Pittsburgh Steelers" ile "Green Bay Packers" takımlarını karşı karşıya getiren final maçı, şirketlerin, 30 saniyelik spot reklamlar için neden 3 milyon doları gözden çıkardıklarını bir kez daha ortaya koydu. "Superbowl" adı verilen final maçını izlemek üzere, 111 milyon Amerikalı televizyonlarının başındaki yerlerini aldı.
Böylece Amerikan tarihinin en fazla izlenen televizyon yayını gerçekleştirilmiş oldu. Geçen yıl, New Orleans Saints ile Indianapolis Colts arasındaki Superbowl'u 106.5 milyon Amerikalı izlemişti. Saints - Colts maçı, 1983 yılında, 106 milyon seyirciyi ekran başına toplayan "Mash" adlı dizinin final bölümüne ait izleyici rekorunu tarihe gömmüştü. Superbowl'un izlenirliğini daha iyi anlamak için, final maçının hemen ardından yayına giren "Glee" adlı müzikal komediye bakmak yeterli. Bugünlerde Amerika'da fırtınalar estiren ve izlenme rekorları kıran dizinin özel bölümü için, 26.8 milyon kişi ekran başına geçti. Bu da, Superbowl'un, Glee'den neredeyse 5 kat fazla izlendiği anlamına geliyor. Amerika'da, en fazla izlenen 30 programın 28'ini de nfl'in normal sezon ve playoff maçları oluşturdu.
-------------------------------------------
Her sene olduğu gibi izleyici rekorlarından, ratinglerden bahsedilen haberler.. Hayret edilecek şekilde bu sene kaç pizza ısmarlandığı yazılmamış.. Ve her sene olduğu gibi maçla ilgili tek bir satır yok.. Maç kaç kaç bitti, kim şampiyon oldu, MVP kim oldu.. Hiç birinden bahsedilmemiş bile..
Türk spor medyasının NFL ile tek bağlantısı bu.. Her sene izlenme rekoru falan ama maçla, sporun kendisi ile ilgili tek bir bilgi yok.