Telekom´un bir zamanlar çok güzel bir stratejisi vardı. Günümüze uyarlarsak öğrenci 1 TL, tam 2-3 TL bilet fiyatı belirleyerek özelikle öğrenci kesimini zamanla salona çekmeyi başardı. Normal lig maçlarında dahi salonda en azından 1500-2000 kişi oluyordu ve o dönemde davetiye uygulaması yoktu.
Bir süre sonra Telekom yönetimi taraftar salonlara alıştı düşüncesiyle bilet fiyatlarında ani bir artışa gitti. Biletlerde öğrenci 5, tam 15 TL seviyesine çıkınca basketbol seyircisi salondan bıçakla kesilir gibi uzaklaştı. Sonuçta salona gelenler bir renge gönül verdiği için değil basketbol için geliyordu. Gelen kitle de ağırlıklı olarak öğrenci kesimiydi.
Telekom yönetiminin hatasını anlaması 2-3 yıl sürdü. Biletleri makul seviyeye çektiler ama taraftar uzaklaşmıştı tribünlerden. Küstürdükleri kitleyi sabırla salona çekmeyi beklemek yerine Ankaragücü taraftarına sarıldılar.
Bu şartlar altında Ankara´da basketbol sever, hatta spor sever yok demek haksızlık olur.
Bir süre sonra Telekom yönetimi taraftar salonlara alıştı düşüncesiyle bilet fiyatlarında ani bir artışa gitti. Biletlerde öğrenci 5, tam 15 TL seviyesine çıkınca basketbol seyircisi salondan bıçakla kesilir gibi uzaklaştı. Sonuçta salona gelenler bir renge gönül verdiği için değil basketbol için geliyordu. Gelen kitle de ağırlıklı olarak öğrenci kesimiydi.
Telekom yönetiminin hatasını anlaması 2-3 yıl sürdü. Biletleri makul seviyeye çektiler ama taraftar uzaklaşmıştı tribünlerden. Küstürdükleri kitleyi sabırla salona çekmeyi beklemek yerine Ankaragücü taraftarına sarıldılar.
Bu şartlar altında Ankara´da basketbol sever, hatta spor sever yok demek haksızlık olur.