Başarı sonrası ve gelecek yıl euroleague'de 30 maçlık bir sezona girilecek olması sebebiyle fiyatların artması beklenen bir durumdu. Bu yıl da dahil bugüne kadar basketbol kazandığından çok daha fazlasını harcayan, kendi kendini döndüremeyen bir branştı. Eyvallah bilet fiyatları arttı, eurocup sonrası ürün satışları, sponsor destekleri vs derken seneye bütçe olarak basketbol branşının gelir açısından çok ciddi bir sıçrama gerçekleştirdiğini düşünelim. Peki basketbol şubesini bir kambur olarak gören, daha birkaç ay önce küçülmeden bahseden bu yönetim bu parayı gerçekten basketbolda bir gelenek oluşturmak için, Avrupa'da söz sahibi bir klüp olmak için kullanacak mı? Kaçımız bu konuda gönül rahatlığıyla "evet" cevabını verebiliyor. Kaçımız ortalama bir taraftar için ciddi fedakarlık gerektiren birkaç bin liralık biletlerden elde edilen gelirin menajerlere ona buna yedirilmeyeceğinden emin? Bilet fiyatını maç sayısına böldüğümüzde belki makul bir fiyat çıkıyor, ya da ezeli rakiplerimizle kıyasladığımızda düşük bile kalıyor olabilir ama ben bu adamların bu parayı gerçekten amacına uygun bir şekilde basketbol şubesini yapısal olarak geliştirmek amaçlı kullanacaklarına inanmıyorum. İlk fırsatta oyuncu maaşlarında, koçun maaşında ne koparsak kardır, ne kadar ertelersek kardır mantığına bürüneceklerine eminim. Sırf bu sebeplerle 6-7 yıldır her sezon onlarca maça giden, her gittiği maçın biletini biriktiren ben daha eurocup sonrası çıkan ürünlerden almadım, içimden gelmedi. Çünkü daha yeni, final maçında belki de basketbol branşının varlığından habersiz adamlar tanıdıkla, onla bunla maça girdiler işte. Şu forumda toplasanız kitap olacak kadar yazı yazan insanlar da umutsuzca biletix sitesinde uğraştılar saatlerce.
Her neyse söylemek istediğim önce güven duygusunu oluşturmalı yönetim hedef kitlesinde, ondan sonra markalaşma, kurumsallaşma yolunda adımlar atmalı bence.