Aile Toplantısı 14. Hafta Konuğu: Emre Yüksel Sayfa:2

ben bu konuşmaları bir yerden hatırlıyorum..
aynı şeyleri askerde yaşadım.
şimdi kendisi de at sahibi olan barış diye bir arkadaşım vardı..
bir gün baktım çarşıdan bültenle dönmüş..
vay sen yarış bilirmisin falan derken eski yarışları konuşa konuşa askerliği bitirdik.. yazıcıya rica ediyorduk bizi nöbete beraber yazsın diye.. O yüzden bu muhabbet bitmez. Sen onu bilirmisin, bu yarışı hatırlıyormusun derken akşam olur.. Gerçi bana uyar.. Sorun yok : )

evet johnny guitar'ı tabii ki izledim..
1994 de başladık. moon light ( rıdvan dilmen'in atı ) ve diana 3 ün zamanlarıydı.

Evet Sühan, bir haftasonu special weekend yapalım, iddaalı olur..
Yalnız bir şeyi karıştırmışsın sanırım. Grand Ekınoks , Trapper'dan önce değil sonradır. Yani sen Trapper geldiğinde rahatladıysan, başka bir attan kurtulmuşsundur :))

Murat, bahsettiğin atlardan dolayı izin verirsen sana " torun " demek istiyorum : ) odin ve odinhan kendi devirlerinin en iyi atlarıydılar.. Birbirleriyle öz kardeştiler. O zaman Fenerbahçe'de yönetici olan Gürbüz Refioğlu'na aittiler.. Odin, aygırlık yapmak üzere Suudi Arabistan'a satılmıştı, Odinhan ise ülkemizde aygırlık yapıyor. Şu anda yavruları koşuyor..
 
sühan, sen 90 lı yılların 2. yarısıyla , 2000 arasında bir yerde kalıyorsun.
özellikle 1997-1998 yoğun geçmiş sende : )
kazbek , bir sene İzmir'de bütün kupalı yarışları kazanmıştı..
canım kadar sevdiğim Engin Yalçın ağabeyle..
Aırman de o dönemin atıdır..
Airman'in şanssızlığı Bold Pilot'ın en fit dönemine toslaması oldu..
Başka bir zaman diliminde koşsa çok daha büyük at olurdu..
Onun da sahibi çok hasta bir Fenerbahçeli olan Umur Tamerdi..

murat, sen daha ileri gelmişsin..
odinhan'ı falan duymuşsun..: )
 
Emre Trapper ilk yarıştığı zamanlar kendinden bekleneni verebilen bir at değildi. Zaten Bold Pilot gibi bir efsane vardı o sıralar. Gazide sür direk favorii iken 4. olmuştu Fair Tail almıştı sanırım o yarışı. Ama sonra kalitesini yansıtmaya başlamıştı. Ama haklısın ben yanıldım Dİnyeper ile karıştırdım:) Grand ekinoks'un yarıştığı Dinyeper di.. O gelince rahatlamıştık.


Emre daha eskiye gitmedim. Küçük Tuncalara Sunday Suprise lere falan. Ben Altılının iki parça kağıt oynandığı zamanalrı bilirim. Sonra o mavi kağıtlar çıkmıştı..

Mesela benim en çok kullandığım nick Cartegena dır o atı çok sevdiğim için onu nick yaptım kendime. Yarış hayatı kısa sürdü Keza excalibur'unda öyle..
 
Harika harika mükemmel gerçekten. :) Bi kere değil iki kere okudum roportajı çok güzel sorular çok samimi cevaplar işte karşımızda Emre Yüksel Abi :)
 
Asıl şampiyonlar sakatlandı ya Turboyla Ayabakan vardı atlardan:) Bi ara bende sarmıştım.Emre abiyle ortak yönümüz varmış.Hadi bi 6lı yapalım:)
 
yahu şurda kaç yıldır yazarım okurum daha bi basket oynamadık ,düğün nişan,sabbath falan sorununuz yoksa cumartesi pazar çevirelim bişeyler,adam bulamıyorum şerefsizim ibrahim kutluayı çağıracağım o durumdayım.
 
abi sayfamı ne hale getirdiniz ya.. : )
bu benim röportaj sayfamdı : )
eser, ben gelir oynarım..

meraklısına not : genelde pazarları veliefendide oluyorum. meraklı arkadaşları bekleriz.. 5 tl verip 3 ortak altılı yapıyoruz.. Oyun tutmuyor ama akşama kadar gırgır şamata heyecan.. Amacımız o zaten.
 
At dediğin Ağkaraca gibi olacak. (Ağakaraca da olabilir.) Çocukken merak ediyordum ben de. İzlemek güzel oluyordu, sonra kendiliğinden kayboldu bu ilgi. Ama, o atı unutmadım hiç. :)
 
E

Erdal Can İçelli

Misafir
Yiğit Pazar' Alıntı:
At dediğin Ağkaraca gibi olacak. (Ağakaraca da olabilir.) Çocukken merak ediyordum ben de. İzlemek güzel oluyordu, sonra kendiliğinden kayboldu bu ilgi. Ama, o atı unutmadım hiç. :)
At yarışı diyince aklıma 3 at gelir

Grand Ekinoks,Bold Pilot ve Kafkaslı

jokeylerden ise Halis Karataş ve Dede Mutluyu tek geçerim :)
10 11 yaşlarımda teyzem ve babamın sayesinde takip ediyordum şimdi ise eskisi gibi takip edemiyorum aprantiler jokeyler atlar çok değişmiş ama Adana yarışları olduğunda kış olmasına rağmen izlemeye gidiyoruz
 

Üst