Bugün...

Arkadaşlar burda bugün (yani siteye girdiğiniz hatta yazdığınız da yaşayıp paylaşmak istediğiniz şeyleri yazıoz)
Biliom hepiniz olayı çözdünüz ama :p
 
bugun nasıl bi gün hala çözemedim ..bu topii bu siteye acıp acmamayı düşünüken birinin gelip bu topii açması çok sevindirdi beni.. az önce başka bi sitede bugun topiine bugun olanları anlatmıştım.. hatta aynısını yapıştırcam şimdi buraya..


hala mektubum gelmedi..
bu beni aşırı derecede üzüo .. mektuplarımın kaybolmasından yada bana ulaşmamasından bıktım..
ama bi yandan mutluyum . biletimi aldım .. 13 ünde evimde olcam..

neyse asıl sevindirici olay sa az önce bi ögrencim aradı ve karne günmüğ okula glip gelemiycegimi sordu.. bu beni çok sevindirdi ilk kez bi ögrencim beni arıo..

ve o kadar tatlıydı ki..ilk kelimesi ögretmenim oldu.. allahım ya o kadar sevindim ki..birden sanki bütün sınıf yanındaymış gibi düşündüm..

sevgi tohumlarım bnm..seviorum onları..
 
bitli piYAde Bahtsizbedewi' Alıntı:
nöbet ti. yemekti derken akşam oldu iyimi :p
fırat sen anlatma yada hergünü buna +1 koyarak ifade et.. biraz fazla sinir bozucu oldu galba ama neyse :hi


neyse bugunde sabah sınava girdim sora uyudum 2 gibi uyandım yemek yedim .. netteyim işte şimdide (fırata bahane verene bak.. sanki bnm hayatım tekdüze deil ) ;)
 
Ya çok şükür Alay karargah takımında yım keyfim gıcır az kaldı 241...
Netteyim gene biskrem çay msn (aa X de burda ) dewam...
 
Bahtsizbedewi' Alıntı:
Ya çok şükür Alay karargah takımında yım keyfim gıcır az kaldı 241...
Netteyim gene biskrem çay msn (aa X de burda ) dewam...

241 :shock:

O ne lan öyle. Tüfek numarası gibi birsey. Bitmez valla bitmez şafağın çok senin torun ....
 
Walla takım komutanı gitti telefonlara bakarken 1 eksilik hissediyo insan:(
Başkada aynı şeyler gece dinlenmem var paraf yemezsek deliksiz 1 uyku beni bekliyor :p
 
bugun cografya sınavım vardı iyi gecti..sora biraz bogaazlarım agrıodu .
ilaç aldım kendime. sora meydana geçtim .. kardeşim için karne hadiyesi uzaktan kumandalı araba aldım çok eglenceli bişi ya..


sora telefon görüşmeleri flm yaptım işte sevdiğim insanlarla..yorgunum .
yurda gitcem .. mama yicem bıcı bıcı yaptıktan sora kimya çalışcam . çünkü arkadaşlara kimya anlatcam sözüm var yani..ilk wizeden en yüksek ben çakmışımda sölemesi ayıp 96... hıahahhaha



möööööö ;) :kop :muhaha
 
gordon' Alıntı:
Margo üniversite mi okuyorsun? Sorması ayıptır hem Kimya hem Coğrafya veren ayı üniverste hangisi?
bölüm sınıf ögretmenliği olunca hepsini aynı anda alıosun...buna ek olarak 2 tane tarih bi tane ing .. kimya vs de alıosun matematik bilem alıosun..
 
Benim için sıkıcı bir gündü...
1 hafta önce okulu kapattım seneye ÖSS olduğundan 2 yıldır çalışmama rağmen ilk girişte kazanmak için erkenden tekrar başlayacağım onun içinde önce kısa bir tatil sonrada tüm yaz ders..
Bunun için bugün steres atmak için Basketbol oynadım kısa süreli bir antreman sonrada eve gelip Efes-Beşiktaş maçını izledim...
Efes 12 şampiyonluğu alırken T-shırt'lerini üzerindeki yazı dikkatimi çekti...
4ever :muhaha :muhaha :muhaha....
 
bgn kardeşimi ziyarete gittim .. manevi kardeşimi yani..çok güzel bi gündü..



not: gripten ölüom.. cenazeme celenk yollamayın türk egitim vakfına bagışta flm bulunun ..
 

Üst