Bugün...

koch' Alıntı:
Bahtsizbedewi' Alıntı:
Yahu ümraniyeli semtdaşım rüyanda görecek başka şey mi yoktu:p
Durumu bende çözemedim.Adam üzerimde ciddi bir etki yapmış. :)
o adam neydı ya..lıgın ılk macında fenerı yenmıstık.tufan topu UMUT TINAYdan calıp bos turnıkeyı atmıstı son 3 sanıye kala..sımdı mazı geldı aklıma..

BU GECE RUYAMDA TIM DUNCANIN GALATASARAYDA OYNADIGINI GORDUM..dunku geyıkler ruyama gırsdı galıba :D :D
 
Haftalar mı çabuk geçiyor:)
Cumartesi bütün aile hatta teyzeler dayılar halamlar yazlıkta ben tokat 'ta sizi de beklerim çoook eğleniyorum:p
Kutsal insan DALAİ LAMA 'nın mutluluk kitabını okuyorum (aslında ben bu sölediklerini biliorum ama:p )
 
saaat 4 ben ve koch nette dolasıp ozel mesajlarla galatasarayın durumunu tartısıoruz..eyy yonetım bu sevgımızı bı gorsen de el atsan takıma...
 
mutlu gibi görünen.. kardeşim tarafından uyandırıldıgım bi gündeyim..kötü tabi. attıgım bi maile kendimde üzüldüm..nişe attım .. bu aralar kötüyüm biraz.. nieyse.. durup urup aglayan .. herseye alınan bi tip..


neyse gayrı kafa dagıtıyım die tugba ekinci o şimdi askerin remixini dinliorum...

pek rahatladım sormayın... :(
 
bgn dershaneye gidicm :( ama en iyi arkadaşlarımdan birinin doğum günü var dershanede etüd var hoclara yağ çekip haftaya 2katı gibi arkadaşımın doğum gününe gidicm ordaki herkesi winnigte yenip yarın okulda rezil edicm onları :muhaha
 
bugun güzel bi gün sabahın en güzel saatinde sevdiğim şahsiyet tarafından uyandırıldım.yaklaşık 2 saat konuştuk .
onun sorası baya bi annecimle babacımla ve kardeşimle konuştum .
sorası yabancı dil kursuna gittim.çok eglenceli. ordan çıktım .
tatlı aldım ve ikizlere iftara gittim . hersey yolunda yani..
 
Bugün takıma torunlarda geldi (nekadar öz olmasada)
Takım iyi oynuyor ve bu sene gerçekten öle yalandan değil harbiden de iyiyiz sanırım...
 

Üst