Neler yeni

Galatasaray Yönetiminden Basketbol için Beklentileriniz

Katılım
18 Şub 2007
Mesajlar
2,959
Beğeniler
33
Yaş
33
Konum
Adana
Amiyane tabirle kemiksiz bütçe bu. Geçmiş dönem borç vs hariç Oktay hocaya verilecek oyuncu bütçesi. Bana ilk ağızdan söylenen bu. Haftaya netleşir zaten :)
Gelecek sezon için öngörülen bütçe basketbol erkekte 21.925.954 tl olarak görünüyor. bu da her şey dahil bütçenin 5.4 milyon dolar civarı ön görüldüğünü gösteriyor. yani bu oyuncu bütçesi değil. Tahmin ettiğim gibi toplam bütçe.. Buna şube ile ilgili bütün giderler, Mahmuti'nin 800 bin dolarlık maaşı da dahil. yani bütün bu giderler düşüldüğünde tahmini olarak oyuncu bütçesi için 2.5-3 milyon dolar civarı bir meblağı ön görüyorlar diye tahmin ediyorum.

Örneğin içinde bulunduğumuz sezon için planlanan bütçe 36 milyon tl civarı iken, gerçekleşen bütçe 34 milyon tl civarı olmuş. Yani gelecek sezon için planlanan bütçe son yılların en düşük bütçesi olacak gibi görünüyor. Yani yine küçülmeye devam ediyoruz. Yarın bu bütçeyi onaylayacak genel kurul üyeleri, bütün bu küçülmeleri de onaylamış olacak. Dursun Özbek yönetiminden kurtulduk derken maalesef ki Mustafa Cengiz yönetimi de şu ana kadar çok da farklı şeyler vaadetmiyor. Kendilerinden umutluydum ilk göreve geldiklerinde ama şu ana kadar bende ciddi hayal kırıklığı yarattılar.
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
1,024
Beğeniler
48
Yaş
27
Konum
İstanbul
Gelecek sezon için öngörülen bütçe basketbol erkekte 21.925.954 tl olarak görünüyor. bu da her şey dahil bütçenin 5.4 milyon dolar civarı ön görüldüğünü gösteriyor. yani bu oyuncu bütçesi değil. Tahmin ettiğim gibi toplam bütçe.. Buna şube ile ilgili bütün giderler, Mahmuti'nin 800 bin dolarlık maaşı da dahil. yani bütün bu giderler düşüldüğünde tahmini olarak oyuncu bütçesi için 2.5-3 milyon dolar civarı bir meblağı ön görüyorlar diye tahmin ediyorum.

Örneğin içinde bulunduğumuz sezon için planlanan bütçe 36 milyon tl civarı iken, gerçekleşen bütçe 34 milyon tl civarı olmuş. Yani gelecek sezon için planlanan bütçe son yılların en düşük bütçesi olacak gibi görünüyor. Yani yine küçülmeye devam ediyoruz. Yarın bu bütçeyi onaylayacak genel kurul üyeleri, bütün bu küçülmeleri de onaylamış olacak. Dursun Özbek yönetiminden kurtulduk derken maalesef ki Mustafa Cengiz yönetimi de şu ana kadar çok da farklı şeyler vaadetmiyor. Kendilerinden umutluydum ilk göreve geldiklerinde ama şu ana kadar bende ciddi hayal kırıklığı yarattılar.
Düz 22 milyon TL desek 5 milyon dolar civarı yapıyor. Dün çıkan yasa ile bahsettiğin yan harcamalar karşılansa ve üstüne bir sponsor açıklansa oyuncu bütçesi olarak 5 milyon dolar rahat çıkıyor bence. Daha önce bütçenin revize edilmediği bir sezon yaşamadık. Bu bütçede revize edilecektir. Bütçenin hazırlanış döneminde Oktay hocanın da fikri alınarak bu meblağ belirlenmiş. Ayrıca geçen sene belirlenen bütçede Özbek'in oyunculara ödediği 1 maaş var. Oraya bir şey yazmak kolay ama ödeme zamanı maalesef yokuz...

Ben şahsen Mustafa Cengiz'i beğeniyorum fakat her zaman şunu söylüyorum Galatasaray'ımızın menfaatleri en önde gelir. Mustafa Cengiz yönetimi sonrası oyunculara ödemelerde 1 maaş geri pozisyona geldik. Ocak ayında sadece Ekim maaşı ödenmiş bir takım devralınmış. Yönetim göreve geldiği zamandan beri kredi dahi kullanılamadı. Kısa vade de çok büyük farklar var. Yöneticilerimiz her zaman salondalar ve aktif durumdalar. Keşke 50 milyon TL yazsa orada ama mevcut şartlarda maksimum verimi almaya ve hem koça hem takımımıza sahip çıkmaya odaklıyım.

Bu forum bizim için şans. Önder ağabeye tekrardan teşekkürler. Şunu tekrar tekrar yazmak istiyorum. Topsakal döneminde olduğu gibi anormal şartlar yaşanmadıkça ooooouuvvvv bu yönetim şöyle şu yönetim böyle deme şansımız yok. Bunun sebebi de camiada daha iyisi maalesef yok arkadaşlar. Bu forumda ki basketbol vizyonu camiamızda yok... Bizim için aslolan kısa vade de işleyen sorunsuz bir düzen yaratmak.

Ahmet Özdoğan'ın sponsorluk işi de yalan oldu gibi aldığım duyumlara göre. İnşallah yarın kendisi söz verdiği açıklamayı yapar.

Edit: Ek olarak bu sezon başı 700 bin euro kapalı kontrat Emir'le başladık bu toplam 3.000.000 milyon TL civarı yapıyor. Bu sezon başı böyle bir sıkıntımız da olmayacak çok şükür (!)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2007
Mesajlar
2,959
Beğeniler
33
Yaş
33
Konum
Adana
Düz 22 milyon TL desek 5 milyon dolar civarı yapıyor. Dün çıkan yasa ile bahsettiğin yan harcamalar karşılansa ve üstüne bir sponsor açıklansa oyuncu bütçesi olarak 5 milyon dolar rahat çıkıyor bence. Daha önce bütçenin revize edilmediği bir sezon yaşamadık. Bu bütçede revize edilecektir. Bütçenin hazırlanış döneminde Oktay hocanın da fikri alınarak bu meblağ belirlenmiş. Ayrıca geçen sene belirlenen bütçede Özbek'in oyunculara ödediği 1 maaş var. Oraya bir şey yazmak kolay ama ödeme zamanı maalesef yokuz...

Ben şahsen Mustafa Cengiz'i beğeniyorum fakat her zaman şunu söylüyorum Galatasaray'ımızın menfaatleri en önde gelir. Mustafa Cengiz yönetimi sonrası oyunculara ödemelerde 1 maaş geri pozisyona geldik. Ocak ayında sadece Ekim maaşı ödenmiş bir takım devralınmış. Yönetim göreve geldiği zamandan beri kredi dahi kullanılamadı. Kısa vade de çok büyük farklar var. Yöneticilerimiz her zaman salondalar ve aktif durumdalar. Keşke 50 milyon TL yazsa orada ama mevcut şartlarda maksimum verimi almaya ve hem koça hem takımımıza sahip çıkmaya odaklıyım.

Bu forum bizim için şans. Önder ağabeye tekrardan teşekkürler. Şunu tekrar tekrar yazmak istiyorum. Topsakal döneminde olduğu gibi anormal şartlar yaşanmadıkça ooooouuvvvv bu yönetim şöyle şu yönetim böyle deme şansımız yok. Bunun sebebi de camiada daha iyisi maalesef yok arkadaşlar. Bu forumda ki basketbol vizyonu camiamızda yok... Bizim için aslolan kısa vade de işleyen sorunsuz bir düzen yaratmak.

Ahmet Özdoğan'ın sponsorluk işi de yalan oldu gibi aldığım duyumlara göre. İnşallah yarın kendisi söz verdiği açıklamayı yapar.

Edit: Ek olarak bu sezon başı 700 bin euro kapalı kontrat Emir'le başladık bu toplam 2.800.000 milyon TL yapıyor. Bu sezon başı böyle bir sıkıntımız da olmayacak çok şükür (!)
Genel olarak bütçelerin -se, -sa ile yapılacağına inanmıyorum. Beklediğin bütün gelirleri, sponsor gelirlerini vs'yi yazarsın öyle bir bütçe planlarsın. Sonra da sezonun sonunda bir gerçekleşen bütçe olur. Revizeler olabilir ama mantıken bu revizelerin de çok büyük olmaması beklenir. yani revizeler 21 milyon tl'lik bütçeyi çok da değiştirmez, değiştirmemeli de.. Doğrusu oraya o 21 rakamını yazmamaktır. Beklenen ile gerçekleşen arasındaki en büyük fark Eurocup kazanıp Eurolig'e gittiğim sezon olmuş. Orda ön görülen bütçe 28 milyon civarı iken gerçekleşen bütçe 45 milyon tl civarı olmuş. niye böyle olmuş Dursun Özbek'in aklında küçülme varken takım Eurocup kazanmış ve Dursun Özbek basketbol için para harcamaya mecbur kalmış. Gelecek sezon özelinde böyle bir durum da yok. O yüzden -se, -sa'lara çok bakmamak lazım. Oraya 21 milyon tl yazarsan sponsor filan bulamazsın ya da bulsan bile doğru düzgün bir katkı alamazsın ama oraya 40-45 milyon tl yazarsan kendini sponsor bulmaya daha mecbur hissedersin ve muhtemelen de daha iyi katkıyla bir sponsor bulabilirsin. 21 milyon tl bütçe ön görülen takım başarı anlamında ne vaadediyor ki sponsor bulabilecek..? Sponsor bulabilmek için önce bir vizyon koyman gerekiyor. Ben şampiyonluğa oynayacağım dersen daha kolay sponsor bulabilirsin ama biz ligdeki durumumuzu korumaya çalışacağız, ligden düşmeyelim de play off'a kalmasak da olur dersen, yönetici olarak ortaya bu vizyonu koyarsan nasıl sponsor bulacaksın ya da bulduğun sponsor kaç kuruş destek verecek..?

Dursun Özbek çok kötü yönetti zaten bunu hep söyledim ama enkaz edebiyatını da doğru bulmuyorum kusura bakmasınlar.. Bunları taraftar söylüyor zaten, sen yönetici olarak enkaz edebiyatı yapmayıp çözüm bulacaksın. Diğer türlü yönetici filan değilsin. Maçlara gelmeleri, manevi destek olmaları elbette önemli ama isterse her maça gelsin, sürekli demeç versin doğru düzgün sponsor bulamıyorsa, vizyon koyamıyorsa sadece enkaz edebiyatı yapıyorsa iyi bir yönetici değil demektir. Yöneticilik makamları şikayet etme makamları ya da yalnızca teşhis koyma makamları değildir, tam tersi icraat makamlarıdır. Mustafa Cengiz ortaya bir vizyon koyamıyorsa, küçülmeye aynen devam ediyorsa sırf Dursun Özbek'ten biraz daha iyi konuşabiliyor diye tamam bu bize yeter diyemem ben taraftar olarak. Mustafa Cengiz'in gelmesini istedim çünkü Dursun Özbek gitmeliydi, Dursun Özbek'in karşısında kim olsa o seçilmeliydi ama Mustafa Cengiz yönetimi de şu ana kadar ortaya söylemler dışında çok da bir şey koyamadı. Karşılarına biraz güçlü bir aday çıkarsa büyük ihtimalle seçilemezler hatta ibra olursa Dursun Özbek bile başkanlığı geri alabilir. Çünkü şu ana kadar ki performansları oldukça yetersiz. Ayrıca istediği kadar aktif olsun Ömer Cansever zihniyetindeki bir adam bu şubeyi düzgün yönetemez, isterse her maça gelsin bu gerçek değişmez. kaldı ki normal şartlarda her maça gelmek de kendisinin zaten yapması gereken bir şey.

Bu forum elbette yıllardır yazdığımız, sevdiğimiz bir forum ama bizim için şans olduğuna da katılmıyorum. Niye şans olsun ki..? Bu kadar anlam yüklememek lazım. Bu forum basketbol taraftarının biraz daha bilinçli olmasına katkıda bulunuyor olabilir ama kafası çalışan adam zaten bir şekilde bilinçli olur ve gerçeğe ulaşır. Mesela 10-12 yıldır filan Ekşi sözlükte yazıyorum, ekşi bizim için büyük şans Sedat Kapanoğlu'na teşekkür ediyorum mu demeliyim..? Belki denilebilir ama ben bu kafada biri değilim. adam bir sözlük oluşturmuş 1999'da biz de yazıyoruz yıllardır. Yani forumları, sözlükleri anlamlandıran orada yazan bir şeyler paylaşan insanlardır.

''ooooouuvvvv'' eleştiremeyiz kısmına da katılmıyorum. Ben kendi adıma yanlış gördüğüm her şeyi her zaman eleştiririm. Bilgim varsa da nasıl düzeltilebileceği konusunda tavsiyelerde bulunurum. Benim bir yönetimi eleştirmem için illa çok büyük rezillikler yaşanması gerekmiyor. Can Topsakal ile Ömer Cansever arasında öyle dramatik bir fark yok benim adıma. Hakan Üstünberk dersin o zaman daha farklı bakarım olaya ve şubeyi daha iyi yöneteceğine inanırım. Ben Ahmet Dedehayır dönemini de çok iyi hatırlarım. Kusura bakmasınlar bunlar kadar kötü yönettiğini düşünmüyorum, ki onun döneminde de bir sürü sıkıntılar yaşanmıştı ama kendi adıma total'e bakarım.

Bu forumdaki basketbol vizyonunun camiada olmadığı genel olarak doğru olabilir ama asıl belirleyici işlerin futbol üzerinden döndüğü ve basketbolun çok umursanmadığı.. yoksa elbette basketbolda da vizyon koyulabilecek birileri bulunabilir. Hakan Üstünberk camia dışından mı..? Bir yönetim vizyonerse eğer her branşta vizyonerdir, vizyonu yoksa hiçbir branşta vizyon beklememek gerekir. Olaya sadece basketbol açısından bakmamak lazım. Kaldı ki vizyonu da başkan belirler. Ünal Aysal başkanken basketbolun yöneticisi kimse belirli bir vizyon görürdün yani iş öncelikle başkanda ve yönetim kurulunda bitiyor.

Son olarak Mahmuti'nin bu bütçeyi kabul edebileceğini sanmıyorum. Ona da -se, -sa'lar üzerinden bir şeyler anlattılarsa merak etmeyin hocam oyuncu bütçesini bir şekilde 5 milyon dolara çıkartırız dedilerse kısa vadede hocayı ikna etmiş gibi görünebilirler ama ben bu yönetimin o bütçeyi çıkarabileceğini pek düşünmüyorum. O yüzden de sezon sonunda Mahmuti ayrılırsa hiç şaşırmam. Çünkü 21-22 milyon tl'lik bir toplam bütçe ile başarılı olamazsın ve bütçeyi de bu şekilde belirliyorsan başarısızlığı en baştan kabul ediyorsun demektir. Yani ezcümle Cengiz yönetimi basketbolu Özbek'ten bile daha fazla küçültmeyi ön görüyorlar gibi görünüyor. Bakalım neler olacak..?
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
1,024
Beğeniler
48
Yaş
27
Konum
İstanbul
Genel olarak bütçelerin -se, -sa ile yapılacağına inanmıyorum. Beklediğin bütün gelirleri, sponsor gelirlerini vs'yi yazarsın öyle bir bütçe planlarsın. Sonra da sezonun sonunda bir gerçekleşen bütçe olur. Revizeler olabilir ama mantıken bu revizelerin de çok büyük olmaması beklenir. yani revizeler 21 milyon tl'lik bütçeyi çok da değiştirmez, değiştirmemeli de.. Doğrusu oraya o 21 rakamını yazmamaktır. Beklenen ile gerçekleşen arasındaki en büyük fark Eurocup kazanıp Eurolig'e gittiğim sezon olmuş. Orda ön görülen bütçe 28 milyon civarı iken gerçekleşen bütçe 45 milyon tl civarı olmuş. niye böyle olmuş Dursun Özbek'in aklında küçülme varken takım Eurocup kazanmış ve Dursun Özbek basketbol için para harcamaya mecbur kalmış. Gelecek sezon özelinde böyle bir durum da yok. O yüzden -se, -sa'lara çok bakmamak lazım. Oraya 21 milyon tl yazarsan sponsor filan bulamazsın ya da bulsan bile doğru düzgün bir katkı alamazsın ama oraya 40-45 milyon tl yazarsan kendini sponsor bulmaya daha mecbur hissedersin ve muhtemelen de daha iyi katkıyla bir sponsor bulabilirsin. 21 milyon tl bütçe ön görülen takım başarı anlamında ne vaadediyor ki sponsor bulabilecek..? Sponsor bulabilmek için önce bir vizyon koyman gerekiyor. Ben şampiyonluğa oynayacağım dersen daha kolay sponsor bulabilirsin ama biz ligdeki durumumuzu korumaya çalışacağız, ligden düşmeyelim de play off'a kalmasak da olur dersen, yönetici olarak ortaya bu vizyonu koyarsan nasıl sponsor bulacaksın ya da bulduğun sponsor kaç kuruş destek verecek..?

Dursun Özbek çok kötü yönetti zaten bunu hep söyledim ama enkaz edebiyatını da doğru bulmuyorum kusura bakmasınlar.. Bunları taraftar söylüyor zaten, sen yönetici olarak enkaz edebiyatı yapmayıp çözüm bulacaksın. Diğer türlü yönetici filan değilsin. Maçlara gelmeleri, manevi destek olmaları elbette önemli ama isterse her maça gelsin, sürekli demeç versin doğru düzgün sponsor bulamıyorsa, vizyon koyamıyorsa sadece enkaz edebiyatı yapıyorsa iyi bir yönetici değil demektir. Yöneticilik makamları şikayet etme makamları ya da yalnızca teşhis koyma makamları değildir, tam tersi icraat makamlarıdır. Mustafa Cengiz ortaya bir vizyon koyamıyorsa, küçülmeye aynen devam ediyorsa sırf Dursun Özbek'ten biraz daha iyi konuşabiliyor diye tamam bu bize yeter diyemem ben taraftar olarak. Mustafa Cengiz'in gelmesini istedim çünkü Dursun Özbek gitmeliydi, Dursun Özbek'in karşısında kim olsa o seçilmeliydi ama Mustafa Cengiz yönetimi de şu ana kadar ortaya söylemler dışında çok da bir şey koyamadı. Karşılarına biraz güçlü bir aday çıkarsa büyük ihtimalle seçilemezler hatta ibra olursa Dursun Özbek bile başkanlığı geri alabilir. Çünkü şu ana kadar ki performansları oldukça yetersiz. Ayrıca istediği kadar aktif olsun Ömer Cansever zihniyetindeki bir adam bu şubeyi düzgün yönetemez, isterse her maça gelsin bu gerçek değişmez. kaldı ki normal şartlarda her maça gelmek de kendisinin zaten yapması gereken bir şey.

Bu forum elbette yıllardır yazdığımız, sevdiğimiz bir forum ama bizim için şans olduğuna da katılmıyorum. Niye şans olsun ki..? Bu kadar anlam yüklememek lazım. Bu forum basketbol taraftarının biraz daha bilinçli olmasına katkıda bulunuyor olabilir ama kafası çalışan adam zaten bir şekilde bilinçli olur ve gerçeğe ulaşır. Mesela 10-12 yıldır filan Ekşi sözlükte yazıyorum, ekşi bizim için büyük şans Sedat Kapanoğlu'na teşekkür ediyorum mu demeliyim..? Belki denilebilir ama ben bu kafada biri değilim. adam bir sözlük oluşturmuş 1999'da biz de yazıyoruz yıllardır. Yani forumları, sözlükleri anlamlandıran orada yazan bir şeyler paylaşan insanlardır.

''ooooouuvvvv'' eleştiremeyiz kısmına da katılmıyorum. Ben kendi adıma yanlış gördüğüm her şeyi her zaman eleştiririm. Bilgim varsa da nasıl düzeltilebileceği konusunda tavsiyelerde bulunurum. Benim bir yönetimi eleştirmem için illa çok büyük rezillikler yaşanması gerekmiyor. Can Topsakal ile Ömer Cansever arasında öyle dramatik bir fark yok benim adıma. Hakan Üstünberk dersin o zaman daha farklı bakarım olaya ve şubeyi daha iyi yöneteceğine inanırım. Ben Ahmet Dedehayır dönemini de çok iyi hatırlarım. Kusura bakmasınlar bunlar kadar kötü yönettiğini düşünmüyorum, ki onun döneminde de bir sürü sıkıntılar yaşanmıştı ama kendi adıma total'e bakarım.

Bu forumdaki basketbol vizyonunun camiada olmadığı genel olarak doğru olabilir ama asıl belirleyici işlerin futbol üzerinden döndüğü ve basketbolun çok umursanmadığı.. yoksa elbette basketbolda da vizyon koyulabilecek birileri bulunabilir. Hakan Üstünberk camia dışından mı..? Bir yönetim vizyonerse eğer her branşta vizyonerdir, vizyonu yoksa hiçbir branşta vizyon beklememek gerekir. Olaya sadece basketbol açısından bakmamak lazım. Kaldı ki vizyonu da başkan belirler. Ünal Aysal başkanken basketbolun yöneticisi kimse belirli bir vizyon görürdün yani iş öncelikle başkanda ve yönetim kurulunda bitiyor.

Son olarak Mahmuti'nin bu bütçeyi kabul edebileceğini sanmıyorum. Ona da -se, -sa'lar üzerinden bir şeyler anlattılarsa merak etmeyin hocam oyuncu bütçesini bir şekilde 5 milyon dolara çıkartırız dedilerse kısa vadede hocayı ikna etmiş gibi görünebilirler ama ben bu yönetimin o bütçeyi çıkarabileceğini pek düşünmüyorum. O yüzden de sezon sonunda Mahmuti ayrılırsa hiç şaşırmam. Çünkü 21-22 milyon tl'lik bir toplam bütçe ile başarılı olamazsın ve bütçeyi de bu şekilde belirliyorsan başarısızlığı en baştan kabul ediyorsun demektir. Yani ezcümle Cengiz yönetimi basketbolu Özbek'ten bile daha fazla küçültmeyi ön görüyorlar gibi görünüyor. Bakalım neler olacak..?
Genel olarak yazdıklarına katılıyorum. Gsbasket bizim için şans derken kastettiğim senin ve diğer değerli arkadaşlarımızın oldukça güzel fikirlerini okuyup seviyeli şekilde tartışabildiğimiz için.

Mustafa Cengiz yönetimi şu ana kadar Dursun Özbek yönetiminden tabiri caizse fersah fersah üstün bir yönetim sergiledi. Sıfır kredi, arkasında olmayan bir siyasi irade, transfer yasakları vs vs bunlar yazarken kolay ama göreve geldin mi problem. Bilmeleri lazımdı evet ama alternatif buydu ve bu alternatif şu ana kadar hiç olmazsa maaşları ödeyerek getirdi.

Eleştiri olmayacak gibi bir ifadem olmadı zaten en çok eleştiri yapanlardan biri benim. Söylemek istediğim içinde bulunduğumuz duruma realist olarak baktığımız zaman belli şartlar var. Bunu göremiyor değiliz. Mesela bütçe küçüldü diyoruz şu an ama geçen sene veya önceki sene koyulan meblağlar ödenmemiş 400 bin dolar transfer yasağımız var ödenmemiş. Mesela sen diyeceksin ki 400 bin doları ödeyip bana 1 transfer yapamayacaksa ne diye yönetici oldu :) Ben de diyorum ki haklısın ama şu an öyle bir durum var ki 200.000 dolar aylık maaş ödemesi yapılınca çok büyük bir iş yapılmış ki görülüyor :) Durumumuz bu Can... Ve şuna eminim kim gelirse gelsin bu camiada vizyon ileriye gitmez kısa vade de.

Odeabank seneye devam edecek parası kırdırılmış. Ek sponsor bulabilirsek ve vergi olayından gelecek cüzi para ile 5 milyon doları buluruz bence ve Emir gibi 700 bin euro zoraki kontrat elde olmadan bir kadro kuracağız. İnşallah gerekeni yaparız. Ve son olarak; Mayıs'ta seçim var ve orada her şey yeniden düzenlenecektir. Şu an odaklanmamız gereken PlayOff yarışı.
 
Katılım
18 Şub 2007
Mesajlar
2,959
Beğeniler
33
Yaş
33
Konum
Adana
Genel olarak yazdıklarına katılıyorum. Gsbasket bizim için şans derken kastettiğim senin ve diğer değerli arkadaşlarımızın oldukça güzel fikirlerini okuyup seviyeli şekilde tartışabildiğimiz için.

Mustafa Cengiz yönetimi şu ana kadar Dursun Özbek yönetiminden tabiri caizse fersah fersah üstün bir yönetim sergiledi. Sıfır kredi, arkasında olmayan bir siyasi irade, transfer yasakları vs vs bunlar yazarken kolay ama göreve geldin mi problem. Bilmeleri lazımdı evet ama alternatif buydu ve bu alternatif şu ana kadar hiç olmazsa maaşları ödeyerek getirdi.

Eleştiri olmayacak gibi bir ifadem olmadı zaten en çok eleştiri yapanlardan biri benim. Söylemek istediğim içinde bulunduğumuz duruma realist olarak baktığımız zaman belli şartlar var. Bunu göremiyor değiliz. Mesela bütçe küçüldü diyoruz şu an ama geçen sene veya önceki sene koyulan meblağlar ödenmemiş 400 bin dolar transfer yasağımız var ödenmemiş. Mesela sen diyeceksin ki 400 bin doları ödeyip bana 1 transfer yapamayacaksa ne diye yönetici oldu :) Ben de diyorum ki haklısın ama şu an öyle bir durum var ki 200.000 dolar aylık maaş ödemesi yapılınca çok büyük bir iş yapılmış ki görülüyor :) Durumumuz bu Can... Ve şuna eminim kim gelirse gelsin bu camiada vizyon ileriye gitmez kısa vade de.

Odeabank seneye devam edecek parası kırdırılmış. Ek sponsor bulabilirsek ve vergi olayından gelecek cüzi para ile 5 milyon doları buluruz bence ve Emir gibi 700 bin euro zoraki kontrat elde olmadan bir kadro kuracağız. İnşallah gerekeni yaparız. Ve son olarak; Mayıs'ta seçim var ve orada her şey yeniden düzenlenecektir. Şu an odaklanmamız gereken PlayOff yarışı.
Benim söylemlerim de direkt sana değil. Yoksa iyi niyetinden şüphe duymadığım bir kardeşimsin. Ben sadece bazı şeyleri tarihe not düşmek adına yazıyorum. Birçok şey değişir bu camiada ama bazı noktalara şerh düştüğümüz tarihte yer alsın.

İnşallah sponsor bulabilirler, bulmaları da gerekir. Başkan devam edecekse ki aday olcak sanırım. Tavsiyem Ömer Cansever ve diğerleriyle devam etmesin. işi bilen etkin olabilecek Galatasaraya bir şeyler katabilecek adamları yönetime katsın. Mesela basketbola önem verdiğini göstermek adına Hakan Üstünberk'i bir şekilde ikna etmeye çalışsın. Daha güçlü bir yönetim oluştursun. Mesela futbol için Haldun Üstünel gibi işini iyi yapan, vizyonlu bir ismi ikna etmeye çalışsın. Çünkü sadece başkanın iyi niyetiyle olabilecek işler değil. Bak izliyoruz genel kurulda Dursun ne söylese alkışlıyorlar. Böyle devam ederlerse daha güçlü bir yönetim vaadetmezlerse Özbek maalesef ki yönetimi geri alır. Güçlü yönetimler her zaman önemli, gelecek başkanlar daima güçlü yönetimlerden çıkar. Bu yönetimleri oluşturmazsan Özbek gibi bir adama muhtaç kalırsın. Alp Yalman'ın 1994'deki yönetimi mesela 5 başkan çıkartmış bir yönetim, bu tarz detaylar önemlidir.

Vizyon konusuna gelince de Ünal Aysal dönse Galatasarayda yine önemli bir vizyon olur ama Aysal dönmez. Çünkü Aysal daha farklı daha profesyonel bakan bir adam. Yaşı da 77 oldu, artık zor. Galatasaray mutlaka kendisine iyi alternatifler bulmalı.
 
Katılım
27 May 2018
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Yaş
29
Konum
aydın
selam renktaslar ilk mesajımı atıyorum. öncelikle sponsor bulmak için bir ekip kurmak lazım camiada aslında çok fazla zengin işadamı da mevcuttur. benim bir projem var ve şirketlerin mali yapılarına da inceledim çok rahat sponsor olabilirler. sabancı holdingin yükselen ve büyüyen şirketi enerji sa ile isim sponsorluguna gidilebilir. şirket ceo su kıvanç zaimler sabancı ceo mehmet göçmen ve başkan güler sabancı galatasaraylıdır. galatasaray enerjisa mükemmel olur ayrıca ata holding sahibi erhan kurdoglu basketbol aşığı ve galatasaraylıdır. forma ya burger king sponsorluğu çok ii olacaktır. ayrıca unit group coco cola pegasus nef sinpaş teknik yapı sanica boru garenta gibi yan sponsorluklar alınırsa ciddi bir gelir olur . ada ve teknokent projesi hayal degilse oradaki gelirin de şubeye aktarılması ile şube ciddi bir güç kazanacaktır
 
Katılım
4 Eki 2017
Mesajlar
18
Beğeniler
1
Yaş
38
Hazır Oktay Mahmuti'yi göndermişken, tam da yönetimin vizyonuna uygun bir takım kurumalı. Koç olarak, Halil Üner ya da Koray Mincinözlü göreve getirilmeli, Serdar Tabay, Kemal Tunçeri, Önder Külçebaş,Mustafa Kemal Bitim,Murat Konuk gibi isimler yeniden takıma çağrılmalı. Yönetimin şanına yakışır bir takım bu şekilde kurulabilir. Tabi bu isimler bile böyle rezil bir yönetimle çalışmayı kabul eder mi ondan da emin değilim.
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
4,940
Beğeniler
86
Yaş
30
Konum
BURSA
Yine bize hüsran yine bize esmer günler düştü ...

Şu geldiğimiz noktayı kabullenmek mümkün değil.Matruşka gibi her sezon biraz daha küçülüyoruz,dahası olmaz derken oluyor ve iyice dibi görüyoruz.Bu vaziyetten dolayı sadece mevcut yönetimi suçlamak doğru olmaz,nerede o kongre üyeleri ? Nerede Galatasaraylı iş adamları ? Nerede bir sözüyle başkan seçtirenler ? Basketbol şubesi bu noktaya geldiyse bunda bütün camianın suçu vardır.Futbol'da 1 futbolcuya verilen parayla taş gibi bir kadro kurabileceğin branş şu basketbol.Yani bu şubeyi ayağa kaldırmak için öyle çok büyük paralar gerekmiyor.Demek ki bu branş kimsenin umrunda değil,Galatasaray'ın ağır topları olarak bilinen isimler kulübü futbol kulübü olarak kabullenmişler.

Ekonomik krizi mazeret olarak sunma hakkımız yok,bu anadolu takımları için bir mazeret olabilir ama biz Galatasarayız ya Galatasaray !!! Galatasaray'ın basketbolda geldiği bu durum kara bir lekedir.Bu durumu kabullenenler bunu nasıl içlerine sindirebiliyorlar ?

Galatasaray'ın da küçülmesinin bir limiti olmak zorunda.Basketbol'da en düşük bütçemiz 5 milyon € 'nun altına asla düşmemeli,5 milyon € 'luk bir bütçe bile oluşturamıyorsak dükkanı kapatalım zaten.
 
Son düzenleme:

Şu an konu'yu görüntüleyenler: (Kayıtlı: 1, Misafir: 0)

Üst