Üst

2026-2027 Basketbol Süper Ligi

Maksimum 15 milyon bütçe koyabilirler. Fazla romantik bakılıyor. Bjk zaten ekonomik olarak bitik. Sadece onlar değil bütün takımlar bitik. Eurolig de yatırım yapan takımlar hep şirket ya da şahıs takımı. Partizan ve Kızılyıldız a da devlet yardım ediyor. Sermaye arttırımının bile çare olmadığı bjk nin 20 25 milyonlara çıkması hayal satmak. Daha öncede yazdım. Bu sene hevesini alır. Sezonu 7 8 galibiyetle kapatır. Efesin ve fenerin bile çok yıprandığı fikstürle lige havlu atar. -10 milyon borçla gelecek sezon eurocup a devam..
Calzoni yazdı dün, en az 25 milyon euro bütçe olacakmış
 
Farklı kaynaklar benzer haberler yapıyor. BJK şube sorumlusu da net en az 12 milyon dolar olmalı demiş bütçe için

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Son düzenleme:
en fazla 15 olur
 
Evet Türkiye hakları Fenerbahçe'de. NCAA'ye giden oyuncularda oluyor bu durum. Zamanında da Doğuş Balbay'ı Efes getirirken Fener'e haklarından vazgeçmesi için buy out ödemişti. Zırva değil doğru yani bu durum. Atıyorum yarın 10 liraya anlaştık Fener aynı parayı verince oyuncu oraya gidiyor bize getirmek için Fener'in haklarından feragat etmesi gerekiyor.
Gidemiyor kopuşun üzerinden çok zaman geçmiş. buy outluk bir durum yok. Doğuş Balbay NBA'de oynamadı.
 
Gidemiyor kopuşun üzerinden çok zaman geçmiş. buy outluk bir durum yok. Doğuş Balbay NBA'de oynamadı.
Geçen sürenin hiçbir önemi yok. Oyuncu Fenerbahçe oyuncusuyken NCAA'e gitti ve bu durumda Fenerbahçe'nin hakları korunuyor ülke içinde bir transfer yapana kadar. Doğuş Balbay NBA oynadı lafı nereden çıktı bilmiyorum zaten NCAA oynadı dedim NBA değil. Yani bire bir Ömer Faruk'la aynı durum ve Fener buy out aldı Efes'ten.

Çok ufak bir iki Google araması veya yapay zeka var artık oraya sorulacak 1-2 soruyla doğrusu öğrenilebilecek şeyler bunlar. Bu arada Saras'da Ömer Faruk istemiyor deniyor ülkeye gelse belki haklarindan feragat edecek Fener ama bu şuan hakları orada olduğu gerçeğini değiştirmiyor.
 
Geçen sürenin hiçbir önemi yok. Oyuncu Fenerbahçe oyuncusuyken NCAA'e gitti ve bu durumda Fenerbahçe'nin hakları korunuyor ülke içinde bir transfer yapana kadar. Doğuş Balbay NBA oynadı lafı nereden çıktı bilmiyorum zaten NCAA oynadı dedim NBA değil. Yani bire bir Ömer Faruk'la aynı durum ve Fener buy out aldı Efes'ten.

Çok ufak bir iki Google araması veya yapay zeka var artık oraya sorulacak 1-2 soruyla doğrusu öğrenilebilecek şeyler bunlar. Bu arada Saras'da Ömer Faruk istemiyor deniyor ülkeye gelse belki haklarindan feragat edecek Fener ama bu şuan hakları orada olduğu gerçeğini değiştirmiyor.
Ömer Faruk okul sonrası NBA yaptı yetmedi bir de Avrupa'da oynadı. Aradan tam 10 yıl geçmiş. Doğuş Balbay için NBA yaptı dediğinizi yazmadım ncaa sonrası profesyonel olarak Türkiye'ye döndü. Ömer Faruk'un . Belki futbolda olduğu gibi yetiştirme bedeli vardır ama hakkı yok. Profesyonel sözleşme yapamamışlardı zaten orada kopmuştu. Yoksa Enes Kanter'de yaptıkları gibi ncaa'de oynamasını engellerlerdi.
 
Ömer Faruk okul sonrası NBA yaptı yetmedi bir de Avrupa'da oynadı. Aradan tam 10 yıl geçmiş. Doğuş Balbay için NBA yaptı dediğinizi yazmadım ncaa sonrası profesyonel olarak Türkiye'ye döndü. Ömer Faruk'un . Belki futbolda olduğu gibi yetiştirme bedeli vardır ama hakkı yok. Profesyonel sözleşme yapamamışlardı zaten orada kopmuştu. Yoksa Enes Kanter'de yaptıkları gibi ncaa'de oynamasını engellerlerdi.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20260628_025407_ChatGPT.webp
    Screenshot_20260628_025407_ChatGPT.webp
    101.6 KB · Görüntüleme: 4
  • Screenshot_20260628_025424_ChatGPT.webp
    Screenshot_20260628_025424_ChatGPT.webp
    84.7 KB · Görüntüleme: 4
2 yıl 3 milyon'a Isiah Mike Bahçeşehir diyorlar. İsteyen EL kulüplerini geride bırakmışlar

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Cedi Osman'ın Türkiye'den üç takımla görüştüğü söyleniyor. Bunlardan biri Bahçeşehir'miş. Diğeri Beşiktaş olabilir diye düşünüyorum. Bence Fenerbahçe'ye gitmez. Acaba bizimle görüşme ihtimali var mı?
 
Cedi Osman'ın Türkiye'den üç takımla görüştüğü söyleniyor. Bunlardan biri Bahçeşehir'miş. Diğeri Beşiktaş olabilir diye düşünüyorum. Bence Fenerbahçe'ye gitmez. Acaba bizimle görüşme ihtimali var mı?
Efes
 
Geri