Onur Sezgin
Kayıtlı Üye
Hayatının belkide en iyi maçını çıkardı.Ben bir ara Tony Parker'ımı izliyorum yoksa bizim Ender'imi şaşırdım vallahi.Hep böyle devam kaptan.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.