Onur Sezgin
Kayıtlı Üye
Muhteşem oynadı.Sahanın yıldızıydı,izlerken büyük keyif aldım.Tam konsantre olduğunda Avrupa'nın sayılı guardlarından.Oyun zekası çok yüksek.Emeğine ve kalitesine yazık oldu.
Sinan 1 Ender 2 oynasa nasıl olur sizce?
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.