Muhammet Çelebi
Kayıtlı Üye
Sonunda demeye az kaldı.İstanbul'a yerleşmeme çok çok kısa bir zaman kaldı.Umarım bir sıkıntı çıkmaz.Yenilmez Armada ile buluşmama az kaldı.
Bu konuda sizlerden yardım istiyorum.
Abdi İpekçiye nasıl gelebilirim ? Lütfen iett otobüs seçeneklerini söylemeyin
Şimdilik Bağcılar'da kalıyorum.
Daha sonra mecidiyeköy'e yerleşecem.
Bilet nasıl bulabilirim ?
başka unuttuğum konularda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Bu konuda sizlerden yardım istiyorum.
Abdi İpekçiye nasıl gelebilirim ? Lütfen iett otobüs seçeneklerini söylemeyin
Şimdilik Bağcılar'da kalıyorum.
Daha sonra mecidiyeköy'e yerleşecem.
Bilet nasıl bulabilirim ?
başka unuttuğum konularda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.