F4 derken? Bayanlar filan mıF4 maçlarında giydiğimiz formaların tasarımı farklıydı. Özellikle beyaz formayı çok beğendim. Gerçi kırmızının tonu yanlıştı ama çizgileri güzeldi. Belki de gelecek yılkı formalarımızdı, erken görücüye çıkardılar.
evet. F4 maçlarındaki beyaz forma tasarımı sezon içindekinden farklıydı. omuz kısmına kırmızı parçalar eklenmişti. üst kısımdaki çizgiler de yakadan kol altına incecek şekilde çizilmişti. formaların yanlarına da daikin reklamı eklenmişti.F4 derken? Bayanlar filan mı
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.