Mehmet Özcan
Kayıtlı Üye
Benim oyum, yıllardır hayranı olduğum Ferrari'ye gidiyor.
Emin Doğanca' Alıntı:Benimkide FERRARİ![]()
Burak Barut' Alıntı:[quote="Emin Doğanca":29ntknyt]Benimkide FERRARİ![]()
Burak Barut' Alıntı:Mustafa-Burak-Emin 3 kişi Ferrari demiş 2 kişi oy vermiş gözüküyor![]()
Ferhat Yeşiltaş' Alıntı:BMW Sauber.. Benden başka da destekleyen çıkmaz forumdan galiba![]()
Tugay Aktepe' Alıntı:He şöyle;
Ferrari-Kırmızı-Alman Ekolü
Galatasaray-Kırmızı-Alman Ekolü
![]()
Onur BALCI' Alıntı:Ferrari.
Kırmızı her zaman.![]()
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.