Üst

Galatasaray Basketbol AŞ

Kendi gelirlerini üreten, kendimize kendine dönebilen bir sube olursa Basket A.S. isi cok mantikli ama nasil olacak; planlanan salon yapımı sonrasi artacak gelirleri, Nba Europedan beklenen gelirler vs seklinde...
Onay vereceğim ben lakin iyi düşünülmesi gereken bir durumdayız cunku tam tersi bir sonuç vermesi de olası.
 
Futbol olmadan dönmez. Salonun olmadan böyle bir işe girmek hata.
 
Salon da tek başına yetmez. Rekabetçi ve ilgi çeken bir organizasyonun da içinde olmak gerekiyor şubenin kendini çevirebilmesi için. Buna da en yakın aday futbol haricinde erkek basketbol. Diğer şubelerin öyle bir şansı zaten yok.

Salonu yaptın diyelim. BCL için o salonun dolma şansı da yok. Dolsa bile koltuk fiyatları EL ile mukayese edilmez. NBA Europe projesi deseniz EL nin hissedar kulüpleri olmadan bu projenin gerçekleşme ihtimali bence yok. Hele hele saçma sapan basketbol ile uzaktan yakından alakası olmayan büyük İngiliz futbol kulüplerine basketbol takımı kurdurmak hayatımda duyduğum en büyük saçmalık. NBA yönetimi Avrupa'nın rekabetçi spor kültürünü Amerika'nın rekabettem nasibini zerre kadar almamış tamamen eğlence aktivitesi olarak gören insanı ile çok fena karıştırıyor ve büyük hata ediyor. EL ye rağmen NBA Europe projesi ölü bir proje. Göreceksiniz; NBA Europe gerçekleşecek ise EL ile birleşerek gerçekleşecek. Başka bir ihtimali yok.

Elbetteki yönetim bir formülünü düşünmüştür. Futboldan gelen vergi iadelerini bir şekilde kitabına uydurarak bu şirkete aktarmanın yolunu bulurlar. Bizim ilk aklımıza gelen onların da aklına gelmiştir.
 
Para nerden gelecek? İki sene sonra olmadı diye kapatacaksanız hiç girmeyelim bu işe.
 
Yapılsın da görelim nasıl oluyor. Belki düzen değişir.
 
Lise mezunlarını susturmak için kullanılacak bir başka arpalık. Ne yazık ki ülkemizde kurumsallık diye anlatılan her şey arpalık düzeni kurmak için yapılır.
 
bir yerde haber okumuştym daha yeni bu sezonmu ondan sonraki sezon mu bilmiyorum ama artık vergileri kulüpler değil oyuncular karşılayacakmış aynı yurt dışında olduğu gibi futbol da yani artık vergi geri ödenesi olmayacak o yüzden böyle bir şey yaptılar bence hem sermayeden gelen paralar hemde sponsor luklar falan anca öyle bütçe hazırlarlar bu voleybol içinde olurmu bilmem ileride
Kulüplerin futbolcular adına beyan ettiği vergileri ödememeleri durumunda maliye vergi alacağını futbolculara rücu ettiriyordu AYM bu maddeyi iptal etti. En güzeli brüt maaşın futbolcuya ödenmesi. Yabancı futbolcular Türkiye'de tamamen sistem dışında.
 
Açıkça yazmışım. Kurulacak şirket lise mezunu boş beleş tiplerin arpalığı olacak. Hukuk biriminde bile olan şeyler. Yıllar önce bir kadın bir şekilde bir dönemin hemen her mezununun ismini öğrenmiş ve o dönemin mezunuyum ve mezun olmadığı Galatasaray Üniversitesi Hukuk'tan mezun bir avukatım diye hukuk departmanında işe girmişti. O dönemden gerçekten mezun Lise mezunu avukatlar bile fark etmiyor çünkü dönemdaşları tanıyor ve yahu kadını hatırlamadık ama bizim hatamız deyip üstüne gitmiyorlar. Kadın bu sayede dava açacağım diye harçlar almış, avukatlık ücretleri almış.
 
Bu arada Real Madrid de EL ile olan sözleşmesini uzatmış... NBA Europe 2027-28 sezonuna kimlerle başlayacak merak ediyorum. Doğmadan öldü gibi bir durum var şu an. Bu şirketleşmenin bu proje ile bir alakası varsa sıkıntı büyük.
 
Bu arada Real Madrid de EL ile olan sözleşmesini uzatmış... NBA Europe 2027-28 sezonuna kimlerle başlayacak merak ediyorum. Doğmadan öldü gibi bir durum var şu an. Bu şirketleşmenin bu proje ile bir alakası varsa sıkıntı büyük.

Euroleague olmadan da başlarız dedi Silver ve Tatum. Projeyi yürütmek için yeterince yatırımcı talebi aldık dedi. Bugünden bakınca zor görünebilir çünkü avrupa basketbolu 10-15 tane kulübün çevresinde döner oldu. Ancak bu iş modeli tutar beklenen karı yaşatır NBA de dediği gibi kendi paylarının lige yatırım olarak kullanacağını uygulamada da ispatlarsa zamanla buraya katılımlar olacaktır. İlk etapta basketbol seyircisinden çok NBA meraklısının çok olacağı büyük şehirlerde büyüyecekler gibi gözüküyor.
 
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

NBA Europe saçmalığı bir tek bizim vizyonlu! yöneticilerin aklına gelmiş.
 
Amerikalılar sporda el ettiği yere gelir getiriyor pazarlama gelir getirme anlamında kusursuzlar.Futbolda da bu devasa gelirlerlerde Amerikalıların büyük payı var bu yüzden ben açıkçası NBA gibi bir projenin tutmamasını çok zor görüyorum Amerikalılar mallesef bu işte rakipsiz
 
Amerikalıların derdi salona gidip bira içip goy goy yapmak. Avrupalı maça ölmeye gider. Aradaki fark bu. ABD seyircisi ile Avrupa seyircisi birbirinden çok farklı. Rekabet olmaz ise Avrupa'da tutmaz NBA. Tutulması isteniyorsa EL nin dana dişi takımları olmak zorunda.

Aha buraya yazuyorumİ NBA-Europe projesinin EL'ye rağmen EL takımları olmadan tutma şansı yok. Ancak EL ile birleşirse tutar.

Futbol tuttu mu ABD de? Voleybol? Tutmadı, tutmayacak da.
 
ABD futbolu kendi ülkesinde tuturmadı ya da çalışmadı ama İngiltere futboldan bu kadar para kazanıyorsa baş mimarı Amerikadır ne olacağı bilinmez ama Amerikalılar kadar iyi pazarlama bilen yoktur tutar tutmaz ama kağıt üstünde bu tarz bir yapı NBA Amerika gibi unsurlara bakınca tutma olasılığı çok yüksek hep beraber görücez belki tutar belki tutmaz ama tutacağına inanan doğru kumar oynadığımızı düşünen taraftayım buraya da Euroleauge de her sene final four oynayan takım olarak gelmedik dönüm noktası da olabilir bizim için her sene EL gidiyormuşuz gibi orayla kıyaslamaya gerek yok şuan oraya zaten gidemiyoruz ilerleyen süreç için bakılmış bir karar bizden daha fazla düşünüp yazıp çizmişlerdir zaten
 
Amerikalıların derdi salona gidip bira içip goy goy yapmak. Avrupalı maça ölmeye gider. Aradaki fark bu. ABD seyircisi ile Avrupa seyircisi birbirinden çok farklı. Rekabet olmaz ise Avrupa'da tutmaz NBA. Tutulması isteniyorsa EL nin dana dişi takımları olmak zorunda.

Aha buraya yazuyorumİ NBA-Europe projesinin EL'ye rağmen EL takımları olmadan tutma şansı yok. Ancak EL ile birleşirse tutar.

Futbol tuttu mu ABD de? Voleybol? Tutmadı, tutmayacak da.
evet bazı nba maçlarına gidiyorum. atmosferin avrupayla alakası yok. biramızı içip tiyatro izler gibi maç izliyoruz neredeyse.
 
ABD futbolu kendi ülkesinde tuturmadı ya da çalışmadı ama İngiltere futboldan bu kadar para kazanıyorsa baş mimarı Amerikadır ne olacağı bilinmez ama Amerikalılar kadar iyi pazarlama bilen yoktur tutar tutmaz ama kağıt üstünde bu tarz bir yapı NBA Amerika gibi unsurlara bakınca tutma olasılığı çok yüksek hep beraber görücez belki tutar belki tutmaz ama tutacağına inanan doğru kumar oynadığımızı düşünen taraftayım buraya da Euroleauge de her sene final four oynayan takım olarak gelmedik dönüm noktası da olabilir bizim için her sene EL gidiyormuşuz gibi orayla kıyaslamaya gerek yok şuan oraya zaten gidemiyoruz ilerleyen süreç için bakılmış bir karar bizden daha fazla düşünüp yazıp çizmişlerdir zaten
Tutmaz. Kırmızı kar yağarsa belki.
Anlamıyor musun? Avrupa seyircisi salona goy goy yapmaya gitmez. Avrupa; kemik sesleri gelen maç ister. Ezeli rekabet izlemek ister. Pana, Oly olmadan bir hiçtir. Keze Real Madrid Barca olmadan bir hiçtir. Yani kulüpleri büyük yapan oynadığı rakipleridir. NBA - Europe ea kim olacak? Kaliteyi kim koyacak? Kimler kimlerle rekabet edecek ki diğer taraftaki Real - Barca - Pana - Oly - Efes - FB - Milano - Kızılyıldız - Partizan - Zalgiris - Bayern - Valencia - Baskonia gibi takımların rekabetinin kıran kırana savaşından daha çok seyirci çekecek? Mümkün mü böyle bir şey? Hem de basketbolda.

Hele hele sağda solda Chelsea, PSG, Manchester gibi basket topunu görse bomba muamelesi yapacak kulüplere basket takımı kurdurmak istediklerini duyuyorum; beni bir gülme alıyor. :D
 
İzleyip görücez ama sağlam bir yapı olacağını görmek zor değil bence ha her sene EL de düzenli oynayan bir takım oluruz eleştirileri anlarım EL gitmek varken neden bu riski aldık diye ama böyle bir lüksümüzde yok
 
Acele alınmış bir karar. Stopaj parası bu şubenin can damarıydı şimdi o olmadan nasıl olacak? Büyük sponsorlar bulabilecek miyiz?
 
Geri