Üst

Marine Johannès

Marin'e iyi oyuncu.kimseye kendini kanıtlamak zorunda değil, yaptıkları ortada.yapabileceklerine gelince; takım hâlinde mental düşünce olarak en üst seviyede olan bir ekip ve iyi bir coach ile bu kızı kimse tutamaz.burda en önemlisi ikinci faktör, yani iyi bir coach. takımın başında iyi bir coach olmamasından kaynaklı performansı beklenen seviyede olamayabilir. Yinede elinden gelenin en iyisini yapmaya gayretli. bu kıza takıma katkı vermiyor şeklinde eleştiri yapılması büyük haksızlık...
 
Marine Johannes'in bence iyi bir hocayla iyi bir performans göstereceğini düşünüyorum.
Geçmiş zaman da erkek basketbol takımımıza Simas Jasaitis gelmişti. O dönem yaşanan rezillikten sonra Cem Akdağ takımın başına gelmiş ve Jasaitis o koç değişikliğinden sonra çok iyi katkı vermişti. Şu anda ki durum da o iyi bir koç ile bambaşka bir oyun oynayabilir.
 
İstikrarsızlık abidesi, güven vermiyor.
 
Basketbol turnusolu. Yani şu kadına neler neler dendi. Tek başına bütün sene hücumda her işi yapmasını bekledik. Çoğunlukla yaptı ama yapamadığı zamanlar olduğunda kendisine söylenenler hayret vericiydi.
 
Çok büyük oyuncusun. Biliyorum çok zor ama son bir şarkı istiyorum senden.
 
Kendisine oyuncu değil diyenler özür diler mi? Hiç sanmam. Finalde kaybedersek gelir yine söverler.

Eline sağlık sihirbaz.
 
Sezonun en iyi oyunu seçilmiş.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Sedece bir sezon izleyebildik gözümüzün paslarını sildi. Keşke kalsaydı.
 
Gönderilmesi çok doğru bir karar. Nasıl oldu da gözlerimizin pasını sildi, pek anlayamadım doğrusu. Bense kendimi sadece bir keçiboynuzu çiğnemiş gibi hissediyorum, en ufak bir lezzet alamadım bu basketbol sihirbaz(!)ından. Anca gidersin Johannes, teşekkür fazla olur sana...
 
Avrupa basketbolunun en iyi şutörü.
Keşke bu sene de takımda kalsaydı.
Harika oynuyordu.
 
Yer yer saman alevi gibi parladı, EL Women admini de sağ olsun etkileşim verdikçe verdi. Bol bol reklamını yaptı takımın dolaylı yoldan.

Onun harici yüksek bir verimlilik ve istikrar alamadık maalesef. Yine de karizmatik bir transferdi, Galatasaray formasıyla izlemek güzeldi.
 
Geri