E Emin Doğanca 30 Ocak 2009 #1 Ben bir Boston taraftarıyım . Detroit ve San Antonio'yu ezelden beri sevmem
T Taner Tunala Kayıtlı Üye Katılım 27 Haz 2006 Mesajlar 3,303 @Taner Tunala 30 Ocak 2009 #2 Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) Lakers ve Detroit'i sevmem bende..
wotws Kayıtlı Üye Katılım 17 Ara 2005 Mesajlar 9,751 Yaş 42 @wotws 30 Ocak 2009 #3 Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) Lakers, Spurs, Pistons, Bucks, Mavericks, Wizards.
Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) Lakers, Spurs, Pistons, Bucks, Mavericks, Wizards.
Volkan Kızıltaş Kayıtlı Üye Katılım 20 Eki 2008 Mesajlar 1,985 Yaş 33 @Volkan Kızıltaş 30 Ocak 2009 #4 Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) Lakers ve San Antonio'yu sevmem.
K Kenan Erdem Akkaş 30 Ocak 2009 #5 Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) phonex suns mıamı heat
Y Yunus Emre Yüksel Kayıtlı Üye Katılım 28 Ağu 2007 Mesajlar 4,346 Yaş 45 @Yunus Emre Yüksel 30 Ocak 2009 #6 Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) bilmeyen kaldı mı bilmiyorum ama ; lakers, pistons , knicks ve en büyük nefretim celtics.. büyük takım, big franchise geyiği yapan takımı sevmem..
Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) bilmeyen kaldı mı bilmiyorum ama ; lakers, pistons , knicks ve en büyük nefretim celtics.. büyük takım, big franchise geyiği yapan takımı sevmem..
H Hakan Apak Kayıtlı Üye Katılım 2 Nis 2008 Mesajlar 97 Yaş 37 @Hakan Apak 30 Ocak 2009 #7 Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) Detroit kümeye
Hüseyin Karaçil Kayıtlı Üye Katılım 21 Mar 2008 Mesajlar 2,014 Yaş 34 @Hüseyin Karaçil 30 Ocak 2009 #8 Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) New York Knicks. Nate Robinson başta olmak üzere sevilmeme nedeni olabilecek çok oyuncusu var.
Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) New York Knicks. Nate Robinson başta olmak üzere sevilmeme nedeni olabilecek çok oyuncusu var.
Burak Ceyhan Kayıtlı Üye Katılım 18 Kas 2006 Mesajlar 1,687 @Burak Ceyhan 30 Ocak 2009 #9 Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) Spurs; oyun tarzını sevemedim, sevmeyeceğim de! Bruce Bowen gibi bir oyuncu olması da takımın yapısını ortaya koyuyor. Lakers; Kobe ve renklerine antisempati besliyorum... Utah; Kirilenko,Boozer gibi oyun tarzını sevmediğim oyuncu var, bir de playoffta geçen sezon geçemedik antisempatim arttı.
Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) Spurs; oyun tarzını sevemedim, sevmeyeceğim de! Bruce Bowen gibi bir oyuncu olması da takımın yapısını ortaya koyuyor. Lakers; Kobe ve renklerine antisempati besliyorum... Utah; Kirilenko,Boozer gibi oyun tarzını sevmediğim oyuncu var, bir de playoffta geçen sezon geçemedik antisempatim arttı.
V Veysel Baran Kaya Kayıtlı Üye Katılım 4 Ağu 2008 Mesajlar 2,064 Yaş 34 @Veysel Baran Kaya 30 Ocak 2009 #10 Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) san antoino ve portland ayrıca detroit
Volkan Kızıltaş Kayıtlı Üye Katılım 20 Eki 2008 Mesajlar 1,985 Yaş 33 @Volkan Kızıltaş 30 Ocak 2009 #11 Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) Detroitin ne kadar düşmanı varmış
Burak Barut Kayıtlı Üye Katılım 13 May 2005 Mesajlar 8,169 @Burak Barut 30 Ocak 2009 #12 Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) Lakers ve Detroit'i hiç sevmem hatta nefret bile ederim... En sevdiğim takım Spurs'tür. Hatta iddaa ediyorum 5 tane odun verin Popovic'e o onları da Play off da yarı final oynatır Sistem-sistem-sistem.
Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) Lakers ve Detroit'i hiç sevmem hatta nefret bile ederim... En sevdiğim takım Spurs'tür. Hatta iddaa ediyorum 5 tane odun verin Popovic'e o onları da Play off da yarı final oynatır Sistem-sistem-sistem.
S Salih Gözmen Kayıtlı Üye Katılım 29 Ağu 2007 Mesajlar 1,117 Yaş 35 @Salih Gözmen 30 Ocak 2009 #13 Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) Cavs.
Umut Gökgöz Kayıtlı Üye Katılım 23 Tem 2008 Mesajlar 1,177 @Umut Gökgöz 30 Ocak 2009 #14 Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) New York Knicks'i hiç sevmem... bnun dışında Detroit-Lakers ve Boston'da antipatik geliyor bana...
Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) New York Knicks'i hiç sevmem... bnun dışında Detroit-Lakers ve Boston'da antipatik geliyor bana...
V Veysel Baran Kaya Kayıtlı Üye Katılım 4 Ağu 2008 Mesajlar 2,064 Yaş 34 @Veysel Baran Kaya 30 Ocak 2009 #15 Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) keşke anket şeklinde olsa bu konu
O Ozan Kemal Şen Kayıtlı Üye Katılım 5 Nis 2008 Mesajlar 432 Yaş 36 @Ozan Kemal Şen 30 Ocak 2009 #16 Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) bende lakers dan nefret edenlerdenim.
Recep Fatih Sarımeşe Kayıtlı Üye Katılım 14 Tem 2008 Mesajlar 680 Yaş 31 @Recep Fatih Sarımeşe 30 Ocak 2009 #17 Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) Fanatiği olduğum Philadelphia ve Orlando dışındaki takımlarla herhangi bir sevgi bağım yoktur.
Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) Fanatiği olduğum Philadelphia ve Orlando dışındaki takımlarla herhangi bir sevgi bağım yoktur.
Burak Uğur Yılmaz Kayıtlı Üye Katılım 7 Ocak 2007 Mesajlar 6,429 Yaş 33 @Burak Uğur Yılmaz 30 Ocak 2009 #18 Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) Tabi ki Los Angeles Lakers. Bunun yanında San Antonio Spurs, Washington Wizards, Detroit ve Indiana'yı da pek sevmem...
Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) Tabi ki Los Angeles Lakers. Bunun yanında San Antonio Spurs, Washington Wizards, Detroit ve Indiana'yı da pek sevmem...
D Deniz Kaan Kayıtlı Üye Katılım 15 Ocak 2009 Mesajlar 3 Yaş 37 @Deniz Kaan 30 Ocak 2009 #19 Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) Lakers,Spurs,Pistons
Ş Ş. Saadet Ünal Kayıtlı Üye Katılım 29 May 2008 Mesajlar 2,336 Yaş 35 @Ş. Saadet Ünal 30 Ocak 2009 #20 Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) Lakers'tan oldu bitti nefret ederim tabii birde Utah var Kirilenko'yu severim ama Boozer'a duyduğum nefret daha çok galiba.
Re: NBA'de en sevmediğiniz hatta nefret ettiğiniz takım(lar) Lakers'tan oldu bitti nefret ederim tabii birde Utah var Kirilenko'yu severim ama Boozer'a duyduğum nefret daha çok galiba.