Murat İnal
Kayıtlı Üye
Elbet vardır fotoğraf çekmeyi seven forum üyeleri.
Nacizane düzen için kurallar.
[*]Kendi çektiğiniz fotoğrafları paylaşalım arkadaşlar. Unutmayın kendi çektiğiniz fotoğraflar.
[*]Boyut olarak uzun tarafın en fazla 400 pixel olmasına dikkat edelim. İdeal boyut 320*240 tır.
Fotoğrafları nete atmak için
ı kullanıyorsanız oradan otomatik olarak seçebilirsiniz bu seçeneği.
[*]Bir de fotoğrafa en azından basit bir cümleyle yorum katalım ki anlamı olsun.
[*]Bir tane fotoğraf koyduktan sonra başkasının koymasını bekleyelim ki bir akışkanlık olsun.
Nacizane düzen için kurallar.
[*]Kendi çektiğiniz fotoğrafları paylaşalım arkadaşlar. Unutmayın kendi çektiğiniz fotoğraflar.
[*]Boyut olarak uzun tarafın en fazla 400 pixel olmasına dikkat edelim. İdeal boyut 320*240 tır.
Fotoğrafları nete atmak için
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
[*]Bir de fotoğrafa en azından basit bir cümleyle yorum katalım ki anlamı olsun.
[*]Bir tane fotoğraf koyduktan sonra başkasının koymasını bekleyelim ki bir akışkanlık olsun.