Hakkı Abukan
Kayıtlı Üye
Şu seneyi de heba etmeyin ey yetkililer.
En korktuğum şey de bu. Bu takıma Arroyo artı bir skorer daha lazım. Daha sonra sık sık P&R oyunları çalışsınlar. Başka bir şey istemiyorum.ü
Bu arada Lakovic ile Siena yine anlaşamamış. Bu adamdan bir kurtulsak lokma döktüreceğim artık.