Murat İnal
Kayıtlı Üye
ITU oysaki sezon baslamadan Microsoft filan diyorlardi.Gates e guvenilmez gercekten.
Ben uzuluyorum gercekten ITU nun haline.
Ben uzuluyorum gercekten ITU nun haline.
gordon' Alıntı:Acaba diyorum Julius Dunkley getirilebilir mi? Hem 4 numara için çok iyi olur, sıkışırsak rahatlıkla pozisyon da kaydırılır. Bi bakmak lazım available mı değil mi?
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.