Erkin Kadri Aksoy
Kayıtlı Üye
Birçoğumuzun 1 ya da 2 bölümüne televizyonda denk geldiğini düşünüyorum. Komedi anlamında klasiklerim arasındadır.
Gün içinde canım sıkıldığında açıp bir bölümünü izlemek bile beni neşelendirebiliyor.
Var mı acaba izleyeneniz ? Ya da izleyipte bitireneniz
Ama hiç izlemeyenler için şiddetle önerebileceğim bir baş yapıttır.
Gün içinde canım sıkıldığında açıp bir bölümünü izlemek bile beni neşelendirebiliyor.
Var mı acaba izleyeneniz ? Ya da izleyipte bitireneniz
Ama hiç izlemeyenler için şiddetle önerebileceğim bir baş yapıttır.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.