Üst

Seinfeld (TV Series 1990?1998)

Erkin Kadri Aksoy

Kayıtlı Üye
Katılım
11 Ağu 2009
Mesajlar
198
Yaş
41
@Erkin Kadri Aksoy
Birçoğumuzun 1 ya da 2 bölümüne televizyonda denk geldiğini düşünüyorum. Komedi anlamında klasiklerim arasındadır.
Gün içinde canım sıkıldığında açıp bir bölümünü izlemek bile beni neşelendirebiliyor.
Var mı acaba izleyeneniz ? Ya da izleyipte bitireneniz :)

Ama hiç izlemeyenler için şiddetle önerebileceğim bir baş yapıttır.

Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
 
Tamamını seyrettim Seinfeld'in. Zaten komedi dizisi olupta seyretmediğim çok azdır benim. Seinfeld için kitabını bile okudum. "Hiç bir şeyin felsefesi Seinfeld" :)
 
Kitap ? Ben de okumak istiyorum. Tabi tüm bölümleri bitirdikten sonra :D
 
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.



kitap bu.
 
Çok teşekkür ederim. Çok sevdiğim dizi hakkında birşey daha öğrenmek çok iyi geldi bünyeme :) Okuyacağım
 
Geri