Eğer Euroleague'den elenirsek Eurocup'ta şampiyonluk için oynamamız lazım ki Eurocup'ı alabilecek en iyi kadro var elimizde EL'de bile Top 16'ya kalır bu takım.Ben ilk 5 söylentilerine katılmıyorum.Takımın ilk 5'i böyle olsa daha mantıklı olabilir.
Lakovic
Lucas
Shumpert
Cevher
Alınacak yabancı.
Shumpert'ı 3 te başlatıp Oktay hoca eğer faul problemi olursa 4'de oraya çekebilir.Ama ben Shumpert'ın bu sene 3'te oynayacağına inanıyorum ki öyle olması gerektiğini savunuyorum.Rotasyon burda çok güzel oldu.Bir sürü kaliteli isimler var Tutku olsun Ender olsun Andric olsun Caner olsun Haluk olsun...5 numara transferi garanti olacak heralde ve bu inşallah çok iyi bir isim olur.Benim hayalimdeki kişilik böyle 5 numara için;Smaç'ı vurduğunda pota sallanacak

rakip oyuncular onu itikleselerde o yerinden bile kıpırdamayacak

aslında aklımda isim var Sofoklis Schortsanitis ama zor gibi gözüküyor almamız ama eğer böyle bir isim alınırsa vay canına