Burak Barut
Kayıtlı Üye
CanuAltay' Alıntı:adminler niye canlı anlatım yapmıyor ?
Onder abının ısı cıktıgı ısın maca gıdememıs Arda abının ole soylemıstı bana mactan 2 saat once konustugumuzda
CanuAltay' Alıntı:adminler niye canlı anlatım yapmıyor ?
onlar chatten yapıyolar sanırımCanuAltay' Alıntı:adminler niye canlı anlatım yapmıyor ?
chattende anlatım var yanılmıyorsam?BuRaKGS' Alıntı:Onder abının ısı cıktıgı ısın maca gıdememıs Arda abının ole soylemıstı bana mactan 2 saat once konustugumuzda
Adminlerin hepsi maçtadır Can büyük ihtimalle. Can Bulubay sonunda maça girebilmişCanuAltay' Alıntı:adminler niye canlı anlatım yapmıyor ?
dirk nowitski' Alıntı:chattende anlatım var yanılmıyorsam?
onuryavuz' Alıntı:Son skor 61-35 arkadaşlar. Can sonunda bağlantıya geçti![]()
gskemal1905' Alıntı:3. periyop sonucu 53 30 olarak belirtiliyor
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
yok simdi duzeltıldı 61-35 gozukuyorgskemal1905' Alıntı:3. periyop sonucu 53 30 olarak belirtiliyor
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.