Üst

Titanların Savaşı

Uğur Demir

Kayıtlı Üye
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
414
Yaş
34
@Uğur Demir
Arkadaşlar, filmi dün izledim. Yunan mitolojisini sevenler için güzel bir filmdi diyebilirim ama Percy Jackson'ın kopyası gibi olmuştu ve sanki Yüzüklerin Efendisi filminin bazı sahneleri kopyalanıp yapıştırılmış gibi hissettim ama yine de güzel bir filmdi.
 
Çok güzel diyemem ama zaman geçirmek için izlenebilir.
 
Film olarak güzel değil. Ancak Liam Neeson ve Ralph Fiennes'i tekrar aynı filmde görmek yeter diyeyim.
 
Geri