Üst

2026-2027 Galatasaray Daikin

Galatasaray'ın kadrosu zaten CL dekki 7-8 takım hariç hepsinden iyi. Zhu Thing takımı bir level üste çıkarmaz. Eğer hedef F4 hatta kupa ise bu işin oluru 7-8 isimden en az iki tanesini, mümkünse üç tanesini rakiplerden koparmaktır. Başka olırı yakın zamanda yok.

Boskovic, Markova, Antropova, Haak, Gabi, Vargas, Arina, Egonu ve Tolok isimlerinden en az ikisi olmadan olmaz. Ki olmaları da garanti etmez. Gabi + iki isim daha garanti gibi bir şey olur.
Kadromuz Polonya takımlarından alman takımlarından iyi ama voleybolumuz çok iyi değil. Gs markası clde olacaksa daha önce iki kez f4 oynadığı yerde hedefi grup 3.lüğü mü olsun? Ya gitmeyelim ya da f4 hedefimiz olsun
 
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

Umarım olur bence çok iyi isim
 
Kadromuz Polonya takımlarından alman takımlarından iyi ama voleybolumuz çok iyi değil. Gs markası clde olacaksa daha önce iki kez f4 oynadığı yerde hedefi grup 3.lüğü mü olsun? Ya gitmeyelim ya da f4 hedefimiz olsun
Çok zor grup çekmezsek 3. olmak abartı bence ya 2. olur çıkarız bence CL deneyimi önemli oyunculara bir orayı tatırmak kulübün yeniden o havaya girmesi için
 
Neslihanın genel menajerliğine dair hiçbir şey bilmiyorum ama gelecek sezon yerli oyuncuları çekebilmemize yardımcı olacak bir profil gibi duruyor
 
cl başvurusu varsa paraya kıyıp sözleşme kırdıracaklar herhalde cl için onay gelirse
 
Kendisi sürekli programlarında genel menajerliğin ne kadar yıpratıcı olduğundan bahsediyor . Vakıfbankta o kadar serzenişte bulunan biri Galatasarayda neler yaşar bilemiyorum. Kendisinin kabul edeceğini sanmıyorum Neşve Büyükbayram ve Pelin Çelik'e yapılanlar camia takımlarında genel menajerlik konusunda voleybol dünyasında ateşten gömlek durumunu almıştır. Eski eşi Orkun Darnel de pek memnun değildi genel menajerlikten.
 
CEV kupasını kazanmış Neşve Büyükbayram'a haksızlık yapıldığını düşünüyorum .Demir'in bu görevi kabul edeceğini sanmıyorum. Kabul etse de üç aya kaçar.
 
Kadromuz Polonya takımlarından alman takımlarından iyi ama voleybolumuz çok iyi değil. Gs markası clde olacaksa daha önce iki kez f4 oynadığı yerde hedefi grup 3.lüğü mü olsun? Ya gitmeyelim ya da f4 hedefimiz olsun
Onun için gerek şartı yazdım. Tepedeki 8 oyuncudan en az ikisini almak zorundasın. Başka yolu yok. Çünkü bunlardan iyisi dünyada yok zaten.
 
Onun için gerek şartı yazdım. Tepedeki 8 oyuncudan en az ikisini almak zorundasın. Başka yolu yok. Çünkü bunlardan iyisi dünyada yok zaten.
Eczacıbaşı bu sene hangi tepe oyununun ikisine sahipti mesela
 
Britt
Akimova
İlkin-Sylla-Yabancı power
Yuan Yasemin
Ayça

Bence bu kadro kolay kolay ezilmez final four bana da süpriz olur yüksek ihtimal çeyrek finalde iyi bir takım gelir bizi eler geçer ama Eczacı gibi kura şansı yakalarsak belki farklı işler olur.Onlarda çeyrek de paket oluruz derken finalde buldular kendilerini kolay eşleşmelerle bu ihtimal zor şans lazım ama yine de iş yaparız.
 
Neslihan Demir hiç olmaz.
 
Neslihan ismine tek ben heyecanlandım galiba bana mantıklı geldi.Nalan Ural Neslihan Demir gibi menajerler büyük network sahibi kişiler ben açıkçası bu ikiliden biri gelsin isterim oyuncu ikna edebilecek kişiler bunlar.
 
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
İnşallah Şampiyonlar Ligine kabul ediliriz.Neslihan Demir ismine de çok sıcak bakıyorum hayırlısı olsun.
 
Nalan Ural emekli oldu diye biliyorum ama eğer bu kararından vazgeçtiyse benim favorim kendisi. Kendisinin oyunculuk döneminde kulübümüzde forma giymişliği de varmış. Neslihan Vakıfbank döneminde Egonu ve Haak'ın gönderilip Jordan Thompson'ın tercih edildiği dönemin genel menajeri olarak akılda kalmış bir isim.
 
TNalan Ural emekli oldu diye biliyorum ama eğer bu kararından vazgeçtiyse benim favorim kendisi. Kendisinin oyunculuk döneminde kulübümüzde forma giymişliği de varmış. Neslihan Vakıfbank döneminde Egonu ve Haak'ın gönderilip Jordan Thompson'ın tercih edildiği dönemin genel menajeri olarak akılda kalmış bir isim.
Nalan Ural daha bu yıl Göztepe yükselicez büyük yatırımlarımız var diye söz verip kadını kandırdı getirdi sonra birşey olmayınca Nalan ayrıldı bu sene menajerlik yaptı diye hatırlıyorum.Thompson transferi de o dönem en mantıklısıydı Egonu gitmek istemişti bütün elit pç ler sözleşmeliydi pek onun suçu değil ben açıkçası çok olumlu bakıyorum eğer anlaşılırsa.
 
Danışman gibi bir görevi vardı orada tam zamanlı çalışmıyordu ama bizde de öyle bir görevi olabilir deplasmanlara falan gitmek istemiyor büyük ihtimalle
 
Oyunculara sorsak CL'yi Cev Cup oynamaya tercih ederler muhtemelen, bu kadro son 8 yapsa yeter ki yarısı sırf kota doldursun diye gelen takımlar. Zor değil. Bana b2b Cev Cup şampiyonluğu da CL de uyar ama CL'yi daha çok tercih ederim. Sonuçta kupa orucu bitti ve CL ihtimali varsa denemek lazım.

Eski Açık'ta idari tarafta neredeyse tamamen bir değişim olacağı söylendi. Çok doğru karar. Büyük takım refleksi bunlar. Futbolda Bayern ligi, Real CL'yi kazanınca benzer reaksiyonlar vermişti. Zaten bu değişim sürecinin çıktısı olarak geç de olsa WC başvurusu gelmiş.

Ligde bu takımın 4. olmaması için bir sebep yok. Fazlası hayalcilik olur. Geçen sezonki Eczacı-Zeren ikilisi gibi bir rakip yok, rakipler daha denk ve biz en büyük adayız bence. O halde burada coaching devreye girmeli. Doğru oyuncu seçimleri önemli. Bu konuda teknik ekipte değişimler olması gerektiğini düşünsem de muhtemelen sezona böyle girilecek ve durum izlenecek. Gerektiğinde aksiyon alınacağını düşünüyorum, şubede aksiyon alma hızı artıyor.

Bundan sonra top oyuncular ve teknik ekipte.

Son olarak benim menajer adayım Pelin Falay. Yorumculuğunda bile Galatasaray'ın ne kadar büyük bir kulüp olduğuna bu kadar vurgu yapan ve hep daha iyisini hedeflemesi gerektiğine değinen başka biri yok. Diğerleri "GS de lige renk katıyor falan filan" tadında orta yolcu yorumlar yaparken kendisi bu konuda ayrışıyor. Zaten bu sezon için beklentim şube-taraftar etkileşimini ve takım içini (koç, oyuncu seçimleri, as-yedek dengesi) iyi yönetmesi, bu konu önemli. Kendi kurmadığı kadroda yeni menajerin bir sorumluluğu olamaz.
 
Son düzenleme:
Son 8 kesin kalırız bence zaten kabul alırsak.Ha diyelim bir talihsizlik oldu 3. olduk zaten 3. olan Cev Cup düşüyor 4. olmayalım bir zahmet grupta bence çıkarız rahat abartıyoruz ama hadi talihsizlik oldu 3. olduk zaten Cev Cup düşüyoruz o zaman yine elenmiyoruz.
 
Geri