Kadromuz Polonya takımlarından alman takımlarından iyi ama voleybolumuz çok iyi değil. Gs markası clde olacaksa daha önce iki kez f4 oynadığı yerde hedefi grup 3.lüğü mü olsun? Ya gitmeyelim ya da f4 hedefimiz olsunGalatasaray'ın kadrosu zaten CL dekki 7-8 takım hariç hepsinden iyi. Zhu Thing takımı bir level üste çıkarmaz. Eğer hedef F4 hatta kupa ise bu işin oluru 7-8 isimden en az iki tanesini, mümkünse üç tanesini rakiplerden koparmaktır. Başka olırı yakın zamanda yok.
Boskovic, Markova, Antropova, Haak, Gabi, Vargas, Arina, Egonu ve Tolok isimlerinden en az ikisi olmadan olmaz. Ki olmaları da garanti etmez. Gabi + iki isim daha garanti gibi bir şey olur.