Üst

2026-2027 Sezonu Kadro Yapılanması Ve Transferler

Bizim için en mantıklı hamle zaten NBA Europe. Sonuçta amacımız kurucu kulüpler arasında yer alıp kalıcı (permanent) lisans almak. Eğer bunu başarırsak ve ileride EuroLeague ile bir birleşme olursa yolumuza oradan devam ederiz. Birleşme olmazsa da NBA Europe'da mücadele ederiz. Sonuçta NBA isminin olduğu yerde hem gelir potansiyeli hem de izlenme oranı çok daha yüksek olur.

Bir de Manchester City ve Paris Saint-Germain gibi büyük futbol kulüpleri bu projeye yatırım yapacak ve ilgi artacak.

Herkes "izlenmez" diyor ama bu zengin kulüplerden birkaç tanesi ciddi bütçeler ayırıp NBA'den yıldız oyuncular getirirse herkes tarafindan izlenir bence.
NBA-Europe ölü proje. Orası kesin. Tek ihtimal EL ile birleşme ihtimali. İngiliz futbol kulüpleri falan şaka yapıyorsunuz herhalde? Basket topu ile rugby topunu ayıramaz onlar. Bir de 500 milyon USD yatıracaklar hiç tanımadıkları bir spora.

Yönetim çoğunluk hissesi Basketbol A.Ş. de kalacak şekilde hisse satışına da yetki aldı. En az %55-60'ını tutar herhalde. %40 hisse satışı ile 500 milyon dolar toplanamaz çünkü bu yaklaşık 1.250 milyon dolar değerleme demek. Galatasaray Futbol A.Ş'nin bile güncel borsa değeri 300 milyon USD civarında şu an. Velhasılı kelam hisse satışı ile o parayı toplamak imkansız. Gayrimenkul satışı yapılacak herhalde.
 
Hiçbisey yapamıyorsan rus takımlarını çek. Cska unıcs kazan zenit tarzı takımları al bünyene
CSKA da EL ana hissedar kulüplerinden biri ve o da sözleşmesini uzattı cezalı olmasına rağmen. Şu an bu sözleşmeden çıkmanın tazminatı 200 milyon Euro. Diğer saydıklarınız olabilir tabi.
 
Ciddi bir yerli hamlesi de beklemeyin bu saatten sonra. Erkan, Onuralp, Metecan falan kulüplerinden çıkarsa BJK'ye giderler. Bizimkilerin alacağı max kalite yerli Berkandır yani. O minvalde 1 tane daha yerli gelir.
 
NBA europe şu haliyle çöp bir proje eğer Euroleague ile birleşmezse hiçbir şansı olduğunu düşünmüyorum. Euroleague’de 13 hissedar kulüp var. Cska cezalı. NBA europe’da da 12 hissedar kulüp olacak. Eğer Euroleague ile birleşirse bir şansı olabilir diğer türlü çok zor.

Galatasaray’ın hedefi Euroleague a lisansı almak olmalıydı bence.
 
Kalan 2 yabancı Nunn ve Tavares olursa ligde play off yapabiliriz.

Kısalar: Nikolic, İvanovic, Canaan, Pierre, Uzunlar: Vrenz, Edwards, X

Kimse kusura bakmasın şu yabancı rotasyonu ciddi ciddi küme düşmemeye oynar.

Hatırlarsınız bir ara düşmenin kıyısından dönmüştük. Sezon sonuna doğru P.Jackson ve J.Crawford elip bizi kurtarmıştı. Tam olarak öyle bir sezon bizi bekliyor.

Yöneticiler de miletin aklıyla dalga geçmesinler artık. 3 yabancı hakkın kalmış, aldığınız uzun ortada. Hala iyisini alacağız falan.

Şu İvanovic’in, Nikolic’in kontratlarını 500 bin dolar için feshetmediklerinde vizyonları belliydi zaten. Yok Larkin’e 3.5 teklif etmişiz falan… Aynen hocam aynen.

Bakın iddialı yönetici BJK’dekiler gibi olur. Adamlar Euroleague’i istediler ve bir şekilde aldılar. Şimdi bir anda bütçelerini 1.5-2 katına çıkaracaklar. Lafla peynir gemisi yürümüyor
Bu kadar saçma kadro kurup ardından da takip edemeyeceğimiz bir yabancı oyuncu sirkülasyonuna gireceğiz yine. Ve bütçemiz yine kağıt üzerinde fazla gözükecek.
 
NBA europe şu haliyle çöp bir proje eğer Euroleague ile birleşmezse hiçbir şansı olduğunu düşünmüyorum. Euroleague’de 13 hissedar kulüp var. Cska cezalı. NBA europe’da da 12 hissedar kulüp olacak. Eğer Euroleague ile birleşirse bir şansı olabilir diğer türlü çok zor.

Galatasaray’ın hedefi Euroleague a lisansı almak olmalıydı bence.
Bir de gs için Euroleague a lisansı almak taraftar gücü,bütçe ve geçmişte Euroleague’de oynamış olması itibariyle hiç de zor bir hedef değil bence
 
NBA-Europe ölü proje. Orası kesin. Tek ihtimal EL ile birleşme ihtimali. İngiliz futbol kulüpleri falan şaka yapıyorsunuz herhalde? Basket topu ile rugby topunu ayıramaz onlar. Bir de 500 milyon USD yatıracaklar hiç tanımadıkları bir spora.

Yönetim çoğunluk hissesi Basketbol A.Ş. de kalacak şekilde hisse satışına da yetki aldı. En az %55-60'ını tutar herhalde. %40 hisse satışı ile 500 milyon dolar toplanamaz çünkü bu yaklaşık 1.250 milyon dolar değerleme demek. Galatasaray Futbol A.Ş'nin bile güncel borsa değeri 300 milyon USD civarında şu an. Velhasılı kelam hisse satışı ile o parayı toplamak imkansız. Gayrimenkul satışı yapılacak herhalde.
Basketbol kültürüyle ne alakası var? Dubai Basketbol'un çok mu basketbol kültürü vardı? Bu iş tamamen paraya ve doğru projeye bakar. Öyle bir kadro kurarsın ki herkes izlemek ister. Bu kadar basit.

500 milyon doları da zaten hiçbir takım kendi cebinden ödemeyecek. NBA yönetimi bu proje için büyük yatırım fonlarıyla görüşüyor. Yatırımcı sermayeyi koyacak, Galatasaray ise isim hakkını, logosunu ve taraftar gücünü projeye açacak. NBA yönetimi de Galatasaray'ın bu parayı tek başına karşılayamayacağını biliyor. Bu yüzden yatırım fonlarına, sıfırdan bir takım kurmak yerine Galatasaray gibi köklü kulüplere yatırım yapmalarını öneriyor. Aynisi Alba Berlin icin de gecerli, büyük Investment Grouplar dahil olacak bu projeye.

Zaten Basketbol A.Ş.'nin kurulmasının temel sebeplerinden biri de bu.
 
Bizim için en mantıklı hamle zaten NBA Europe. Sonuçta amacımız kurucu kulüpler arasında yer alıp kalıcı (permanent) lisans almak. Eğer bunu başarırsak ve ileride EuroLeague ile bir birleşme olursa yolumuza oradan devam ederiz. Birleşme olmazsa da NBA Europe'da mücadele ederiz. Sonuçta NBA isminin olduğu yerde hem gelir potansiyeli hem de izlenme oranı çok daha yüksek olur.

Bir de Manchester City ve Paris Saint-Germain gibi büyük futbol kulüpleri bu projeye yatırım yapacak ve ilgi artacak.

Herkes "izlenmez" diyor ama bu zengin kulüplerden birkaç tanesi ciddi bütçeler ayırıp NBA'den yıldız oyuncular getirirse herkes tarafindan izlenir bence.
Hayal dünyasında yaşamamak lazım.
NBA Avrupa başlamadan çökmüştür.
Manchester City ve PSG'nin basketbol takımı kurması ilginin artacağı anlamına gelmiyor.
İngiltere ve Fransa'da basketbol zaten ilgi görmüyor.
Bilmeden yorum yazmayalım lütfen.
Euroleague ile birleşme olmadan NBA Avrupa'nın süreklilik göstermesi imkansızdır.
Real Madrid,Barcelona,Oly ve PANA yokken NBA Avrupa bir hiçtir.
 
Hayal dünyasında yaşamamak lazım.
NBA Avrupa başlamadan çökmüştür.
Manchester City ve PSG'nin basketbol takımı kurması ilginin artacağı anlamına gelmiyor.
İngiltere ve Fransa'da basketbol zaten ilgi görmüyor.
Bilmeden yorum yazmayalım lütfen.
Nereden biliyorsun ilgi görmeyeceğini? Ben orada somut örnek verdim. Dev bütçelerle yıldız NBA oyuncularını takımına katarsan, bu lig her türlü ilgi görür.

Aynen, koskoca NBA yönetimi bu işi bilmiyor, aylardır yatırımcılarla ve kulüplerle görüşmeler yapıyor bir tek sen biliyorsun. Çok akıllısın.

Bu proje ortaya çıkmasaydı EuroLeague bugün franchise modeline geçmezdi, yatırımcılara daha fazla gelir sözü vermezdi ve takım sayısını artırmayı da gündemine almazdı. Demek ki NBA Europe projesini ciddiye alıyorlar ve ciddi çekinceleri var. Aksi takdirde bu kadar köklü değişikliklere ihtiyaç duymazlardı.
 
Nereden biliyorsun ilgi görmeyeceğini? Ben orada somut örnek verdim. Dev bütçelerle yıldız NBA oyuncularını takımına katarsan, bu lig her türlü ilgi görür.

Aynen, koskoca NBA yönetimi bu işi bilmiyor, aylardır yatırımcılarla ve kulüplerle görüşmeler yapıyor bir tek sen biliyorsun. Çok akıllısın.

Bu proje ortaya çıkmasaydı EuroLeague bugün franchise modeline geçmezdi, yatırımcılara daha fazla gelir sözü vermezdi ve takım sayısını artırmayı da gündemine almazdı. Demek ki NBA Europe projesini ciddiye alıyorlar ve ciddi çekinceleri var. Aksi takdirde bu kadar köklü değişikliklere ihtiyaç duymazlardı.
Basketbolu senden iyi biliyorum.
Merak etme,bu proje başlamadan çökmüştür.
NBA oyuncuları NBA Avrupa'ya neden gelsin?
Daha bunu idrak edemiyorsun.
Aylardır görüşme var diyorsun,peki SONUÇ???
Sonuç YOK.
NBA Avrupa Euroleague CEO'suna birleşme teklifinde bulundu ama bu teklif kabul edilmedi.
Köklü değişiklik var diyorsun ama takım sayısının artması dışında Köklü değişiklik yok.
Bilmiyorsun,bari yorum yazma.
Fenerli birisin galiba.
 
Son düzenleme:
Basketbolu senden iyi biliyorum.
Merak etme,bu proje başlamadan çökmüştür.
NBA oyuncuları NBA Avrupa'ya neden gelsin?
Daha bunu idrak edemiyorsun.
Aylardır görüşme var diyorsun,peki SONUÇ???
Sonuç YOK.
NBA Avrupa Euroleague CEO'suna birleşme teklifinde bulundu ama bu teklif kabul edilmedi.
Köklü değişiklik var diyorsun ama takım sayısının artması dışında Köklü değişiklik yok
Bilmiyorsun,bari yorum yazma.
Fenerli birisin galiba.
Ligin 2027'de başlaması planlanıyor. Ortada daha sonuçlanmış bir şey yokken "sonuç yok" demen nasıl bir mantık? İhale süreci daha yeni başlıyor.

Köklü değişiklik sadece takım sayısının artması mı sence? Franchise modeline geçilmesi köklü bir değişiklik değil mi? Takim sözleşmelerine 200 milyon euroluk çıkış cezası koyulmaya çalışılması, EuroLeague'in Süper Kupa'yı duyurması ve yeni yatırımcılar için başvuru sürecini başlatması da mı köklü değişiklik değil? Çok bilene bak sen.

Neyse, "senden daha iyi biliyorum" deyip mesajın sonuna da "Sen Fenerlisin herhalde." yazan birinin IQ seviyesini az çok tahmin edebiliyorum. Sana son mesajım bu. Fanusunda mutluluklar.
 
Ligin 2027'de başlaması planlanıyor. Ortada daha sonuçlanmış bir şey yokken "sonuç yok" demen nasıl bir mantık? İhale süreci daha yeni başlıyor.

Köklü değişiklik sadece takım sayısının artması mı sence? Franchise modeline geçilmesi köklü bir değişiklik değil mi? Takim sözleşmelerine 200 milyon euroluk çıkış cezası koyulmaya çalışılması, EuroLeague'in Süper Kupa'yı duyurması ve yeni yatırımcılar için başvuru sürecini başlatması da mı köklü değişiklik değil? Çok bilene bak sen.

Neyse, "senden daha iyi biliyorum" deyip mesajın sonuna da "Sen Fenerlisin herhalde." yazan birinin IQ seviyesini az çok tahmin edebiliyorum. Sana son mesajım bu. Fanusunda mutluluklar.
Benim mezun olduğum üniversite ve bölümü sen ancak hayal edebilirsin.
Dolayısıyla IQ tartışmasına girmiyorum.
Sen esnaf birisin,dolayısıyla İQ tartışması yapamazsın.
NBA Avrupa madem bu kadar popüler olacak peki Real Madrid,Barcelona ve PANA neden kabul etmedi bunu?
Elinde geçerli bir argüman yok,cahil cahil konuşuyorsun.
NBA Avrupa başlamadan çökmüştür.
Bunu hazmedeceksin.
Başka soru?
 
Benim mezun olduğum üniversite ve bölümü sen ancak hayal edebilirsin.
Dolayısıyla IQ tartışmasına girmiyorum.
Sen esnaf birisin,dolayısıyla İQ tartışması yapamazsın.
NBA Avrupa madem bu kadar popüler olacak peki Real Madrid,Barcelona ve PANA neden kabul etmedi bunu?
Elinde geçerli bir argüman yok,cahil cahil konuşuyorsun.
NBA Avrupa başlamadan çökmüştür.
Bunu hazmedeceksin.
Başka soru?
Koray Koç, foruma hızlı bir giriş yapmak istemişsin galiba ama daha bismillah demeden insan küçümseme, hakaret, tepeden bakışlar, yüksek perdeden yorumlar vs... maşallah 32 kısım tekmili birden hepsi sende. İstersen biraz ağır ol da molla desinler. Sakin ol şampiyon !!!
 
Koray Koç, foruma hızlı bir giriş yapmak istemişsin galiba ama daha bismillah demeden insan küçümseme, hakaret, tepeden bakışlar, yüksek perdeden yorumlar vs... maşallah 32 kısım tekmili birden hepsi sende. İstersen biraz ağır ol da molla desinler. Sakin ol şampiyon !!!
Ben kimseye hakaret etmedim.
Ayrıca sana fikrini soran oldu mu beyefendi?
Ben kendi düşüncemi söyledim.
Beğenmiyorsan cevap vermek zorunda değilsin.
Asıl sen sakin ol.
Mezun olduğum üniversiteyi söylemek ne zamandan beri hakaret oluyor acaba?😂
 
Geri