2020-2021 Türkiye Süper Ligi

Fenerbahçeliler kendilerine yine hayali düşman yaratıyorlar. Şimdi de Bein Sports bize düşman diye bütün oyunculara açıklama yaptırdılar.

Ali Koç, şimdi de Rizespor'un sözcülüğüne soyundu. Oğulcan için gözümüz Tahkim kurulunda olacak dedi. Ceza verdirtecekler. Bizim yönetim uyusun...
Genel olarak böyle toplara pek girmiyorum ama canlı yayında, Karagümrük-Konya maçında Fenerbahçe aleyhine küfürlü tezahürat yayınlanması sizce normal mi ?
 
Genel olarak böyle toplara pek girmiyorum ama canlı yayında, Karagümrük-Konya maçında Fenerbahçe aleyhine küfürlü tezahürat yayınlanması sizce normal mi ?
Tabiki normal değil.
Sadece bu olaydan bahsetmiyorum.
Sürekli yaptığı şey.
Geldiğinden beri yaptığı tek şey taraftarı yanlış şeyler ile meşgul etmek.
Mesela size Oğulcan ile söylediği şeyler normal geliyor mu?
 
Tabiki normal değil.
Sadece bu olaydan bahsetmiyorum.
Sürekli yaptığı şey.
Geldiğinden beri yaptığı tek şey taraftarı yanlış şeyler ile meşgul etmek.
Mesela size Oğulcan ile söylediği şeyler normal geliyor mu?
Bu açıklamalar kulüp başkanlarının zora girdiğini gösteriyor hayali düşman yaratma politikası bildigimiz işler yani bjk ve fb kötü giderken bize salliyor bizde daha çok başkan değil antrenör de onlara sallıyor yeni birşey değil yani
 
Tabiki normal değil.
Sadece bu olaydan bahsetmiyorum.
Sürekli yaptığı şey.
Geldiğinden beri yaptığı tek şey taraftarı yanlış şeyler ile meşgul etmek.
Mesela size Oğulcan ile söylediği şeyler normal geliyor mu?
Normal mi bilemiyorum, neyin normal olduğu çok değişti artık.
Ama doğru gelmiyor. Başkaları ile ilgili açıklama yapılması bana itici geliyor. Maalesef onlarca da örneği var.
 
Hahaha bu Mesut, fb’ye futbolcu olarak mı geliyor yoksa akp kadıköy ilçe başkanı falan mı olacak belli değil, merakla bekliyoruz. Şimdiden öğrenmiş işlerin nasıl yürüdüğünü.
 
Hahaha bu Mesut, fb’ye futbolcu olarak mı geliyor yoksa akp kadıköy ilçe başkanı falan mı olacak belli değil, merakla bekliyoruz. Şimdiden öğrenmiş işlerin nasıl yürüdüğünü.
bugün yatıyor gibi haberler çıkmaya başladı. en başından beri fenerbahçeye gelecek iddiaları pr çalışmasıydı. Almanya'da doğmuş büyümüş adama memleket özlemi çekiyor edebiyatı yaptırdılar. Kariyeri için Alman milli takımını seçti ki zerre lafım yok. Orada doğmuş orada büyümüş orada yetişmiş Türkiye ile alakası anasının babasının bağı o kadar.
Dangalak bir gazeteci yaşlı nesilden bir ay yurt dışında kaldık memleket özlemi çektik diye sayıklamıştı. DC united'!a gidecek muhtemelen lakin Fenerbahçe'ye gelse bile yararı olacağını sanmıyorum. 1.5 yıldır futbol oynamıyor antremana bile çıkmıyor.

Ha bu arada bunları dert eden biziz. Bakın Kulüpler Birliği toplantısında Albayrak, Ağaoğlu ve Koç yan yana oturuyor.
 
Bizim ligimiz insanı futboldan soğutur ya.Futbol dışında her şey var bizim ligde.Sosyal medyanın gazıyla yapılan açıklamalar,sosyal medya üzerinden sürekli yapılan algı çalışmaları,sosyal medya üzerinden nabız ölçmeler,sürekli kaos oluşturma çabaları.Ligimizde her maçtan sonra herkesin konuştuğu,ağır eleştirdiği hakemler.Bizim ligimizde futbol diye bir şey yok.3 büyüklerin tamamı için diyorum.

1 tane İngiliz veya 1 tane İspanyol taraftar bizim ligimizi 4-5 maç sıkıca takip etsin,kafayı yer,hayattan bezer.
 
Beşiktaş kadar kollanan takım yok bu sezon. Mensah maç başı kırmızıydı. Ghezzal kafa attı,bilek bastı kırmızı görmeliydi. Ersin'in Halil'e yaptığı hareket direk penaltıydı. Hakem maçı alıp Beşiktaş'a veriyor şuan.
 
Maalesef beşıktaş adım adım şampiyonluğa gidiyor. Oynadıkları topta hem baskılı hemde iyi
Adamlar da giren oyuncular Ljaic, Töre, Nkodou, Doruk bizde Sekidika, Ömer, Luyindama. Forvete Donk geçiyor. Bjk'nın kadro kalitesi bizden daha iyi.

Ama bu sene hakemler tarafından en çok kollanan takım açık ara Beşiktaş.

Bu arada Ali Şansalan 3 maç üst üste Beşiktaş maçına verilmiş. Dünyada bunun başka bir örneği yoktur. Bizim yönetim uyusun.
 
Tescilli şike savunucusu, fanatik fbli Tff başkanı iyice yüzsüzlüğü ele almış, kıt akıllarınca ilk zamanlar fb-tff gerginliği varmış gibi göstermeye çalıştılar lâkin artık her şey apaçık ortada. Tff başkanı değil fb sözcüsü gibi takılıyor o şahıs. Tekrar 1959 öncesi şampiyonlukları sayma zırvalarına başlamış. Şike yaptıkları için başkanları hapisteyken sahalarında kaldırdığımız kupa yüzünden büyük bir kuyruk acısı, nefreti var zaten. Şimdi intikam almaya çalışacak sözde. İkinci yarı büyük hakem operasyonu olabilir bize karşı. İktidar, Tff, Mhk, malum camia, Acun, Rıdvan... Bu kirli düzeni yıkmak gerekiyor. Huylu huyundan vazgeçmez.
 
Son düzenleme:
Fatih Terim Başkan,
Arda Turan Sportif Direktör,
Okan Buruk Teknik Direktör..

Var bi hayalimiz...
hiç gerek yok. Bizim yolumuz belli lakin nedense yönetimler o yola girmiyor. Kongre alt yapıyı A takımdan ayıracak yani yönetimleri ayrı olacak ve alt yapı Alman, Fransız ya da Belçikalı bir alt yapı idarecisinin yönetimine verilip alt yaş takımlarının başınıda bir yabancı ve bir kaşarlanmamış Türk hoca getirelecek. Çocukların hepsinin üst düzey futbolcu olması zaten mümkün değil. Alt yapıdan çıkacak her bir çocuk en az bir dil bilecek.
 
Fatih Terim'in İrfan Can ile ilgili açıklamaları:

"Herhangi bir oyuncuyu istersek önceliği Galatasaray değilse zaten dokunmayız.İrfan Can'ın bize karşı ne hissettiğini herkes biliyor.Bazı kırılma noktaları vardır, bu noktada Galatasaray geri çekilmemelidir."
 
Hatay'dan çektiğimiz nedir yahu?
Biz oynamadan Antalya ile oynadılar 6 attılar, Antalya sonra bize geldi kalenin önüne otobüs çekti.
Şimdi de Başakşehir maçı öncesi onlara 5 attılar daha 20 dk var. Aykut kocaman ile onlarda bize karşı otobüs çekecektir.
 

Üst