Sophia Young

#33 Sophia Young

Üzerinde fazlasıyla konuşulması gereken büyük bir oyuncu olduğunu düşünüyorum.Taj gidince görevide arttı buna rağmen geçen sezon kaldığı yerden devam ediyor...

Bu bölümde aradım ama sophia ile ilgili herhangi bir konu yok.Malum kadro bölümüde ilgi görmüyor...

Evet başlayalım Sophia Young

Re: #33 Sophia Young

hem içerden hem dışardannn...bu takımın şutörüyüm diyen oyunculardan daha düzgün ve yumuşak bir bileğe sahip....

benim için takımımızdaki bütün dişi aslanlar değerli fakat esra ve sophia'nın bende bambaşka bir yeri var...

Esra demişken bugün yine eski esrayı arattı doğrusu...

Bi ayhan şahenkte uğramak lazım bu aralar.

Bundan sonraki maç ne zaman içerde ?

sophia young wnba yıldız bir oyuncusu onun galatasaray forması giymesi mükemmel birşey taj williams tan daha yararlı olacağı kesin

sophia kaldığı yerden devam ediyor. taj pota altı için iyiydi ama direnç ve savunma açısından zayıftı. sofi kadar mücadele edemiyor yaşınında gereği yüzünden. ben sofi ye marina nın da katkısıyla çok daha dirençli bir savunma ve agresif hücum bekliyorum artık. seimone da biraz daha sorumluluk alsa bu sıkıntıları çekmeyiz. en başa dönersek biran önce iyi bir hoca bulup sofi nin üzerinden biraz yükü azaltmalıyız. her maç aynı tempoda ne kadar devam edecek? biraz servet damarı varsa o başka tabi :D

Sophia'nın sitesine baktım az öçnce.

En çok hoşuma giden Baylor'daki sophomore senesinden itibaren Ruanda'daki bir çocoğun sponsoru olması oldu. Hala yazışıyormuş çocukla.

Bir de köpeğine isim verme hadisesi var. Orada da güldüm biraz. Artık bu sporun önde gelen bir oyuncusu olmasına rağmen alta kopyalacağım eğlenceli yazıyı yazması güzel.
Yazının tamamını okumasanızda ilk ve son cümlesine bakın.

I got his wonderful name when I went to this exotic island for a vacation with my husband Kobe Byrant. Picture this scene:

Kobe and I were out on a romantic date near the ocean. The sun was setting in the distance and I could hear the waves crashing up against the shore. As I looked over at Kobe, I thought nothing could be better. Boy was I wrong! All of a sudden this sexy island guy came over, introducing himself as Kade and asking to take our order. Even though I was with my dream husband, I definitely could not forget his name or get the image of him out of my head. And that's the story of how Kade got his name?

LOL.. I'm kidding ya'll! I got Kade's name off the internet.

Sonra da bunu yazmış:

And as for my dream husband, I'm obviously not married to Kobe. I'm taking applications but Kade works out great as the man in my life for now :)

Zaten ilk izlediğim zamanlardan beri çok sempatik bulurdum Sophia'yı. Umarım uzun yıllar bizde oynar.

Sophiayı tanıyan herkes bilir.Sahada ne kadar ciddi ve disiplinliyse saha dışında o kadar neşeli ve sempatik.Geçen sezon her erkek maçında salondaydı :)

Sophia'nın son yazısını aşağıya kopyalıyorum.

Seimone, Keisha ve Sophia tekerlekli sandalye maçına gitmişler. Zaten ilgili forumda da yazılmıştı.

Gerçekten de çok hoş şeyler yazmış yine.

Bir de Türkiye'ye uçuşunu anlattığı yazısı var, ilk defa Business Class'ta uçmuş. O da güzel bir yazı, çok masumca anlatmış yine, takımda en fazla sempati duyduğum oyunculardan biri Sophia.

www.sophiayoung33.com

Wheelchair Basketball

The Galatasaray club that I play for here in Turkey has all the major sports in Europe and included in that list is wheelchair basketball. This team is the best in Turkey, in fact, they are the best in Europe because they won the Euro league championship last season. This statistic caught mine, Seimone and Keisha's attention so we decided that we were going to attend one of their games.

We got to the game about 4 minutes after tip off and the score was 20 to 4. We were all like "Shut up! This is better than a regular game." Anyway, the rules to wheelchair basketball are the same as regular basketball except with the fouls, the traveling and also you can't rise up out your chair. You are only allowed to push without dribbling the ball or it?s a travel and you cant run into a chair when that person is shooting. (don?t quote me)

This game was so interesting, fun, exciting and it kind of put things into prospective for us that have no handicap. You know we take things for granted so much and here were people who had no legs working so hard, having so much fun, enjoying the sport. They just really love what they were doing. There?s not very much room for can?t in my vocabulary after watching that game. Our Gala team won the game; it was a blowout with the final score being 80-24.

Thank you God for my abilities and my talents. Help me Jesus to never take them for granted; but to honor and serve you while doing the things you have put me on this earth for.

Üst