Üst

2026-2027 Basketbol Süper Ligi

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Fenerbahçe Metecan'ı bırakmak istemez ama Metecan da Beşiktaş'ta çok daha büyük bir rol isteyebilir. Daha iyi kontrat ve olursa EL de cabası. Şehmuz da çok iyi hamle. Beşiktaş çok iyi hamleler yapıyor. Bir de Ömer'i alsalar yerli olarak ligin en iyisi olacaklar. Şöyle iki üç tane de EL oyuncusu kapsalar tadından yenmez. Birutis, Moses Wright vs çok iyi giderdi.
 
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Son saatlerde Larkin-Fb ve Ömer Faruk Yurtseven-Efes haberleri artmaya başladı.
 
Fener Larkin, Braxton Key, Shavon Shields ile anlaştı haberleri düştü son 2 saat içinde
 
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Howard da öyle. Melli de öyle. Yaş bazıları için sadece sayıdan ibaret.
 
Fenerbahçe Valencia'dan Braxton Key ile senelik 1000K dolara anlaşmış.

Bingham, Braxton, Sarguinas falan. Larkin hariç hepsi savunmayı kuvvetlendirecek hamleler.
 
33, 29 ve. 32 yaşındaki oyunculara yaşlı diyor muyuz artık?
 
3 oyuncuda veteran ve yaşı var. Geçiniz
Bu oyuncuların hepsi geniş rotasyonun oyuncusu. Hiçbiri 30 dakika oynayıp yük çekecek oyuncular değil. Bu açıdan bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum yaşlarının. Rotasyonu geçen seneye göre daha net oyuncularla büyütüyor Fenerbahçe. Geçen sene Bacot, Boston JR, Zagars'dan filan hemen hemen hiç katkı alamadılar. Bakarsan 3'ü de genç ama rotasyona etkileri olmadı.
 
Ömer Faruk Yurtseven'in Türkiye hakları Fenerbahçe'de diye zırvalayanlar vardı. Sözleşme yenilemeyip ayrılan adamın hakları nasıl Fenerbahçe'de oluyor diye sorduğumda da gevelemişti arkadaş zaten. Türkiye ligi için 15 dakikanı kurtarır.
 
Beşiktaş bile 25 milyon euro bütçe koyacakmış bu sene. Cedi ve Ömer Faruk'u alırlar
 
25 milyon bütçe EL oynayan seyircili bir takım için büyük bir bütçe değil. Beşiktaş Sinan Erdem'de oynayacakmış maçlarını. İyi bir takım kurarlar ve lige de sağlam bir giriş yaparlarsa bence 15-16 bin ortalama seyirciyi rahat bulurlar. Yani sadece EL maçlarından 10 milyon Euro temiz gelir garantisi var. Sponsoru, yayın gelirleri, başarı gelirleri, mağaza gelirleri ıvırı zıvırı 20 milyon geliri garanti gibi bir şey. Kalan 5 milyonu da lig maçlarından, lig yayın haklarından vs toparlamaya çalışırlar artık. Toparlayamasalar da önemi yok. Zira o para zaten devlete gidecek vergi idi normalde.
 
Ömer Faruk Yurtseven'in Türkiye hakları Fenerbahçe'de diye zırvalayanlar vardı. Sözleşme yenilemeyip ayrılan adamın hakları nasıl Fenerbahçe'de oluyor diye sorduğumda da gevelemişti arkadaş zaten. Türkiye ligi için 15 dakikanı kurtarır.
Evet Türkiye hakları Fenerbahçe'de. NCAA'ye giden oyuncularda oluyor bu durum. Zamanında da Doğuş Balbay'ı Efes getirirken Fener'e haklarından vazgeçmesi için buy out ödemişti. Zırva değil doğru yani bu durum. Atıyorum yarın 10 liraya anlaştık Fener aynı parayı verince oyuncu oraya gidiyor bize getirmek için Fener'in haklarından feragat etmesi gerekiyor.
 
Beşiktaş bile 25 milyon euro bütçe koyacakmış bu sene. Cedi ve Ömer Faruk'u alırlar
Maksimum 15 milyon bütçe koyabilirler. Fazla romantik bakılıyor. Bjk zaten ekonomik olarak bitik. Sadece onlar değil bütün takımlar bitik. Eurolig de yatırım yapan takımlar hep şirket ya da şahıs takımı. Partizan ve Kızılyıldız a da devlet yardım ediyor. Sermaye arttırımının bile çare olmadığı bjk nin 20 25 milyonlara çıkması hayal satmak. Daha öncede yazdım. Bu sene hevesini alır. Sezonu 7 8 galibiyetle kapatır. Efesin ve fenerin bile çok yıprandığı fikstürle lige havlu atar. -10 milyon borçla gelecek sezon eurocup a devam..
 
O seyirciye bağlı.
Kulüplerin amatör şubelerden herhangi bir zarar etmiyor. Zararı eden devlet bu arada. Bu branşlara yapılan yatırımların kaynağı normalde devlete ödenecek vergiler. Sposorlukların bile firnalara bir yükü yok bu branşlarda. Zira sponsorluk giderleri de vergi borcundan düşüküyor. Yani eğer ciddi kar eder şirketin varsa senelik vergini devlete ödeyeceğine bu branşlara yatırarak bedava reklam yapmış oluyorsun. Üstüne kulüp bu branşlardan elde ettiği karın tamamı da kılçıksız kar oluyor.

Kulüpler yine de zarar açıklıyorlar çünkü gider kalemine yazdıkları giderleri de kendi ceplerinden çıkıyor olarak görüyorlar. Aslında öyle ama o para o branş olmasa da zaten ceplerinden çıkacak para idi.
 
Beşiktaş Wilbekin ile anlaşmış, Brandon Baston'a da teklif yapmışlar. Brandon 1000K Euro istemiş.
 
Geri