Üst

2026-2027 Galatasaray Daikin

Neşve hanım için çok iyi olmuş ayrılık kararı. Twitter trolleri başka bir av bulacak artık kendine. Kendi adıma emekleri için teşekkür ederim
 
Berk bey yönetimimizin kadın voleybol için gelecek senelerdeki planlamasına dair bir şeyler konuşuldu mu?
 
Xin Tang için Türkiye'den bir kulübün ilgili olduğunu kim olduğu bilinmediği ama tahmini olarak Aras olabilir gibi bir haber çıktı.Ben açıkçası bizim olabileceğimizi de düşündüm Galatasaray ve Aras 1 smaçör alacaklar geri kalan takımların hepsi kadrolarını tamamladı o yüzden bu iki takımdan biri olduğu kesin gibi daha 21 yaşında normalde smaçör ama VNL de pç olarak oynuyor ilk pç deneyimine göre bence iyide götürüyor Yuan transferinden sonra Çinlilere de sıcak bakmaya başladık sesiz sedasız ilerlemesi bu sebepten olabilir bilmiyorum sadece tahmini konuşuyorum ama açıkçası bu transfer olursa olumlu bakarım power smaçör için iyi iş çıkarabilir görev gelince daha genç diye kariyeri boş ama VNL de pç kendi mevkisi olmayan bir yerde fena iş çıkarmıyor.Ama dediğim gibi tahmini olarak yazdım bizde olmayabiliriz ilgilenen kulüp
 
Basketbol Aş kurulduktan sonra vergi iadeleri 3 şubeye kalıyor; kadın ve erkek voleybol, kadın basketbol. Bence kadın voleybol takımımızın bütçesi 2027-28 sezonunda ciddi artabilir eğer aksi bi şey olmazsa. Salonu beklersek 5-6 yıl daha gerekecek :)
 
Çin federasyonu ilk 6 garantisi almadığı özellikle genç oyuncularına asla izin vermez. Zhuang Yushang o yüzden FB yerine Göztepe'ye gitti mesela. Aras Kargo olabilir, Galatasaray sanmıyorum. Ne Akimova'yı kesebilirler ne de İlkin veya Sylla'yı.
 
Basketbol Aş kurulduktan sonra vergi iadeleri 3 şubeye kalıyor; kadın ve erkek voleybol, kadın basketbol. Bence kadın voleybol takımımızın bütçesi 2027-28 sezonunda ciddi artabilir eğer aksi bi şey olmazsa. Salonu beklersek 5-6 yıl daha gerekecek :)
Arttı zaten. 435 milyon TL oldu. Neredeyse 10 milyon dolar.
 
Oyuncu bütçesinden bahsediyorum
285 milton TL de 435 milyona gelmesinin sebebi belki de bu basketbolun A.Ş olması olayıdır. İlkin'in yeni sözleşmesi, Akimova, Ayça, Janset falan 150 milyon etmez zira. Bir de geçen seneki bütçede Sylla'nun bonservis bedeli de vardı. Şimdi o da yok. Hakikayetn nereye gitti bu para? Salona mı ayırıldı acaba?
 
285 milton TL de 435 milyona gelmesinin sebebi belki de bu basketbolun A.Ş olması olayıdır. İlkin'in yeni sözleşmesi, Akimova, Ayça, Janset falan 150 milyon etmez zira. Bir de geçen seneki bütçede Sylla'nun bonservis bedeli de vardı. Şimdi o da yok. Hakikayetn nereye gitti bu para? Salona mı ayırıldı acaba?
Basketbol aş 2027-28 sezonu için kurulacak diye biliyorum bu sezonla bi ilgisi yok bence o artışın. Stopaj gelirleri arttı sadece.
Salon inşaatı 2028de başlayıp 2030da bitecekmiş. O yüzden salona ayrılmamıştır :)
 
Berk bey yönetimimizin kadın voleybol için gelecek senelerdeki planlamasına dair bir şeyler konuşuldu mu?
Ben sordum voleybol konusunu Genel Menajerlik icin düşünülen ve teklif götürülen isimlerden biri NESLİHAN DEMIR.
Erkeklerde Efe sonrasi hedef sampiyonluk kadınlarda ise bir ya da iki hamle daha yapacagiz dediler Sylla tarzi buyuk isim almak hedefimiz dediler.
Salon yapımı özellikle altyapi icin cok isteniyor 5 sene sonraki hedef DOMINASYON burada da ama seneye butce daha da artacak küçülme yok dediler.
 
Neslihan Demir hedeflerden biri, seneye butce daha da artacak bu sene icin ise min.1 max w hamle daha yapılacak.
 
Neslihan Demir hedeflerden biri, seneye butce daha da artacak bu sene icin ise min.1 max w hamle daha yapılacak.
Basketbol aş kurulduğunda stopaj ödemeleri voleybol ve kadın basketbola kalacaktır değil mi? Kadın voleybol dahil her branşta daha da artabilir bence ama en önemlisi kadın voleybol çünkü erkek voleybol ve kadın basketbolda zaten hali hazırda tepe takımıyız. Bu basketbol aş işi ne zaman uygulanacak peki heyecanlandım ben
 
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Dursun başkana teşekkür etmek lazım voleybol da Balkan kupasına zar zor gider olmuştuk geldi ve çehreyi değiştirdi.Erkek voleybol ve kadın basketbolda direkt zirve takımı kurduk.Erkek basketbolda AŞ olundu atılımlar var.Kadın voleybolda da zaten 2 sezondur güzel kadrolar istiyoruz sonunda gözümüz burda da biraz daha yükseklere dikiliyor belli ki wild card işi olur umarım.
 
Madem clye gideceğiz bari zhu ting falan alalım bu rotasyonlarla bu kadroyla ne yapacağız clde?
 
Bu kadro çeyrek final görür orda da elenir yüksek ihtimal ama yine de sonunda CL de bu takımı izlemek güzel umarım kabul olur bu seneden sonra CL ye daha uygun kadrolarda kurulur bence.Ama power smaçör hamlesi şart arada tıkanınca oyunu açabilecek.
 
Takımı CL'de izlemek istiyorum CEV kupasını zaten kazandık takım da en kötü 5. olur gibi duruyor. Bunu deneyimlememiz gerektiğine inanıyorum.
 
Basketbol aş kurulduğunda stopaj ödemeleri voleybol ve kadın basketbola kalacaktır değil mi? Kadın voleybol dahil her branşta daha da artabilir bence ama en önemlisi kadın voleybol çünkü erkek voleybol ve kadın basketbolda zaten hali hazırda tepe takımıyız. Bu basketbol aş işi ne zaman uygulanacak peki heyecanlandım ben
O konuda muallak. Kesilecek diyen de var, hayor kesilmeyecek diyen de. Biraz araştırdım şöyle bir şey bulduım yönetmelikte. Eğer sponsorluk veya reklam satışı sözleşmesi var ise bu giderlerin amatör branşlarda tamamı, profesyonel branşlarda ise yarısı vergiden düşülüyor. Şimdi profesyonel branş nedir? Amatör branş nedir onlara bakmak lazım.
 
Madem clye gideceğiz bari zhu ting falan alalım bu rotasyonlarla bu kadroyla ne yapacağız clde?
Galatasaray'ın kadrosu zaten CL dekki 7-8 takım hariç hepsinden iyi. Zhu Thing takımı bir level üste çıkarmaz. Eğer hedef F4 hatta kupa ise bu işin oluru 7-8 isimden en az iki tanesini, mümkünse üç tanesini rakiplerden koparmaktır. Başka olırı yakın zamanda yok.

Boskovic, Markova, Antropova, Haak, Gabi, Vargas, Arina, Egonu ve Tolok isimlerinden en az ikisi olmadan olmaz. Ki olmaları da garanti etmez. Gabi + iki isim daha garanti gibi bir şey olur.
 
Geri