Üst

d-smart

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Uğur Demirr

Kayıtlı Üye
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
47
Yaş
34
@Uğur Demirr
Buyuk teknoloji D-Smart galiba uydudan izlediğimiz DSpor DMax gibi kanalları kapatmış. Uydu alıcımdan bu kanalları izleyemiyorum. Acaba bir bilgisi olan var mı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri