Öbür sene mutlaka euroleague'e katılırız gibi geliyor. Hiç birşey olmazsa wild card'ı bize verirler bence. Kazan başarı sıralamasına bakarsak bizden oldukça önde.
Ancak taraftar sayısına bakarsak bizim ortalamamızın yarısına ancak sahipler ve lig ortalamasının bile altındalar
Özet olarak euroleague katılamk için en garanti yol şampiyon olmak. O yüzden şimdilik bunları düünmeden şampiyonluğa odaklanmak lazım. Ancak her yıl bu stres çekilmez. Bir şekilde a lisansının almak lazım. A lisansı için tek eksik noktamız sportif başarı son 3 seneye bakıyorlar. Ortalama 23 tuttursak yeter. Bizim puanlarımız 17, 20 ,25 (25 bu sezon ) öbür yıl euroleague'e gidersek ve bu sene ki gibi bir başarı kazanırsak öbür sene a lisansını kaptık demektir.