Üst

FM 2010

Alison Sudol

Kayıtlı Üye
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
469
Yaş
34
@Alison Sudol
Başlıkta ismi geçen oyunu şu an yüklemiş bulundum ama Türkçe yamasını ne şekilde temin edip nasıl kuracağımı bilmiyorum bilen varsa yardımcı olursa sevinirim... Teşekkürler.
 
Alison Sudol' Alıntı:
Başlıkta ismi geçen oyunu şu an yüklemiş bulundum ama Türkçe yamasını ne şekilde temin edip nasıl kuracağımı bilmiyorum bilen varsa yardımcı olursa sevinirim... Teşekkürler.

Fmgraphics.com'a girip her türlü yamayı bulabilirsin..
 
Geri