Anıl Sezgin
Kayıtlı Üye
Bence bu maci zor da olsa kazanacagiz. Eminim cok iyi konsantre olacak tir Galatasarayimiz..
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.