Üst

Korkunuzun bilimsel adı: Fobi!

Onur Balcı

Kayıtlı Üye
Katılım
25 Eyl 2004
Mesajlar
2,418
Yaş
41
@Onur Balcı
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.


Gerçekten ilginç korkular var vesselam.
Mesela, "venüstrafobi: güzel kadınlardan korkma" diye bir korku olur mu Allah aşkına? :D

Neyse ben kendi korkumu ya da fobimi açıklayayım:

akustikofobi: belirli seslerden korkma. :roll:
 
Bende de akustikofobi ve apifobi var.Apifobi küçükken yaşadığım bir olaya dayanıyor.
 
Re: Korkunuzun bilimsel adı: Fobi!!!

Bak ne buldum ,Onur abi? :) Forumda dolaşıyordum.Bu konu dikkatimi çekti.Açtım ,baktım.Çoğu fobileri okudum.Bazıları çok komik.Kendi fobimi de buldum.Benim fobim de;glossofobiymiş.Mutlaka yenmem lazım,bu korkumu :? .
 
Re: Korkunuzun bilimsel adı: Fobi!!!

Bende Testofobi var :) .
 
Re: Korkunuzun bilimsel adı: Fobi!!!

Benim ki kesinlikle fobofobi :)
 
Re: Korkunuzun bilimsel adı: Fobi!!!

Bende de Muratingo ve cezayemeko korkuları bulunmakta :) ;)
 
Re: Korkunuzun bilimsel adı: Fobi!!!

araknafobia :P
 
Re: Korkunuzun bilimsel adı: Fobi!!!

Bende de kinofobi var :P
 
Re: Korkunuzun bilimsel adı: Fobi!!!

Bende nekrofobi ve manyofobi var galiba...
 
Re: Korkunuzun bilimsel adı: Fobi!!!

Erotofobi'si olan var mı acaba :)
 
Re: Korkunuzun bilimsel adı: Fobi!!!

Bu aralar fena halde bir köpek fobisi var bende.
Bilimsel adı neyse artık ; itfobi mi ? :)
 
Geri