Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Barış Manço aramızdan ayrılalı 10 sene oldu. Siyaset Meydanı'nda onun için bir gece yapılıyor şu anda. Bunu yazmak için konu aradım ama bulamadım. Üzüldüm de Müzik varsa Barış abi olmaz mı?
Barış Manço Türkiye'ye çok şeyler katmış büyük bir insan.Küçüklüğümden hatıralarımda kalan çocuk ve seyahat programları.Müziğin dışında dünya ülkerini tanımamızda asımsanmayacak katkıları olmuş biri.
Gerçek sanatçı tarifinin son örneğiydi bana göre.Sanatı sadece para için değil kendi halkına birşeyler kazandırmak için yapan gerçek sanatçıydı.
Aslında fazla söze gerek yok ben 17 yaşındayım ve onun yaptıklarını hatırlayabiliyorsam Barış Manço isteğine kavuşmuş büyük insanlardan biridir.Ebediyen yaptıklarıyla ölümsüz olmuştur.
ıspanağımı yiyorum, dişlerimi fırçalıyorum..
ama ağlıyorum...
benim evlatlarım sensiz büyüyecek,onların barış abisi olmayacak,anlatabildiğimiz kadar anlatacağız seni onlara...
bir zamanlar adam olacak çocuklardık,gelip görsen adam olduk...
Eski adamlar doğruyu söylemiş
Bir çiçekle bahar olmaz
Kişi kendini bilip sağa sola sormalı
Can pazarı bu oyun olmaz
Zürafanın düşkünü beyaz giyer kış günü
Sonunda şifayı kapıpta şaşırınca
Bana gel beni dinle iyi yaz
Defteri kalemi al iyi yaz
Nane limon kabuğu bir güzel kaynasın aman
Ha ha ha ha ha içine hatmi çiçeği biraz tere otu katasın
aman
Ha ha ha ha ha hatta biraz tarçın bir tutam zencefil aman
Ha ha ha ha ha bin derde deva geliyor biraz daha sabret
güzelim
Ha ha ha ha ha hapşu
Çok yaşa
Sende gör
Rahat ve iyi yaşa
Sen tedbirini al önünü kış tut bırak yine de yaz gelsin
Çoğu zaman hesap çarşıya uymaz sonra dizini döversin
Zürafanın düşkünü beyaz giyer kış günü
Sonunda şifayı kapıpta şaşırınca
Bana gel beni dinle iyi yaz
Defteri kalemi al iyi yaz
Nane limon kabuğu bir güzel kaynasın aman
Ha ha ha ha ha içine hatmi çiçeği biraz tere otu katasın
aman
Ha ha ha ha ha hatta biraz tarçın bir tutam zencefil aman
Ha ha ha ha ha bin derde deva geliyor biraz daha sabret
güzelim
Ha ha ha ha ha hapşu
Çok yaşa
Sende gör
Rahat ve iyi yaşa
Barış iğneyi kendine batırır çuvaldızı başkasına
Bol keseden aklı ona buna dağıtır darısı kendi başına
Zürafanın düşkünü beyaz giyer kış günü
Sonunda şifayı kapıpta şaşırınca
Bana gel beni dinle iyi yaz
Defteri kalemi al iyi yaz
Nane limon kabuğu bir güzel kaynasın aman
Ha ha ha ha ha içine hatmi çiçeği biraz tere otu katasın
aman
Ha ha ha ha ha hatta biraz tarçın bir tutam zencefil aman
Ha ha ha ha ha bin derde deva geliyor biraz daha sabret
güzelim
Ha ha ha ha ha hapşu
Çok yaşa
Sende gör
Rahat ve iyi yaşa
Yeri bana göre asla doldurulamayacak çok büyük bir değerdi. Bizi ülke ülke hep gezdirirdi, 7 den 77 ye'yi izlerken ufacık yüreğimle hep özenirdim kendisine, "bende bir gün Barış Abi gibi olacağım" derdim. O'nun adını taşımaktan hep gurur duyuyorum. Tekrar'dan Allah rahmet eylesin..
Barış Manço'nun aramızdan ayrılışı beni çok üzdü ve üzmeye devam ediyor fakat en çok acı duyduğum nokta ölüm şeklinin farklı şekillerde arsızca anlatılmasıdır...
Barış Manço'nun vefat ettiği gün güldüm bir an...Dedim ki yok be kesin kamera şakasıdır ama malesef öyle değilmiş.Hani insan kabullenmek istemez ya bu tür acıları.
Senin yerin asla dolmayacak , sen bizim Barış Abimissin sevdik seni be Barış Abi...
Barış Manço,adı bile güzel insan.İnsanığı,kişiliği,şarkıları ve çocuklarla olan ilişkileri ile herzaman yeri ayrı,seviyoruz Barış abimizi,özledik,rahmetle anıyoruz kendisini.
Her aklıma geldiğinde beni hem sevindiren hem de üzen bir abimizdi. Üzülüyorum çünkü o artık yok; seviniyorum böyle bir üstadı gördük ve dinlemeye halen devam ediyoruz. Huzur içinde uyu.