Burak Barut
Kayıtlı Üye
Başlıkta kimden bahsettiğimi tahminen anlamışsınızdır.Çok kısa zaman önce kaybettiğimiz Alpaslan Abimiz için Tribünde asılı olan pankartlardan biriydi bu.Okuduğumda çok etkilendim ve gerçeklik payının sonsuz olduğuna inandığım o pankartı burada başlık olarak kullanmak istedim.
İstedim ki Alpaslan Abimiz için söyleyecek sözleri olanlar,paylaşacak anıları olanlar, anlatacak dertleri olanlar bu konu başlığı altında anlatılsın.
İstedim ki Alpaslan Abimiz için söyleyecek sözleri olanlar,paylaşacak anıları olanlar, anlatacak dertleri olanlar bu konu başlığı altında anlatılsın.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.