Burak Yıldırım
Kayıtlı Üye
Shane Larkin efes'ten ayrılıyormuş ve istanbul'da kalmak istiyormuş. Büyük ihtimalle fener'e gidecek gibi görünüyor.
Larkin'in maliyetinin büyük bir kısmını efes karşılayacakmış. Eğer Ergin hoca hamlesini yapabilseydik onun da etkisiyle Larkin bize gelirdi. Efes en büyük rakibine vermemeli oyuncuyu bence hata yapıyorlar.
Larkin, FB'ye giderse Efes 1 lira ödemez Larkin'e. Maaş paylaşımını diğer Euroleague takımlarına yaparlar.
Haa Larkin çok istiyorsa daha azına FB'ye gider ayrı konu.