Üst

2026-2027 Sezonu Kadro Yapılanması Ve Transferler

Micov paket olmuş da çaktıkları ne olacak.
 
Dubai’den ayrılan Nate Mason ve Bruno Caboclo çok iyi olurdu.
 
Coboclo senim seviyen değil gelmez organizasyon yok neyimize gelsin
Euroleague ve Eurocupdan sözleşme kapamazsa gelebilir veya yüksek maaş teklifiyle anlaşabilirsin ama bütçede artmışken bu tarz adamlar gelmeyecekse bu şubenin ne anlamı var o zaman
 
Son düzenleme:
Euroleague ve Eurocupdan sözleşme kapamazsa gelebilir veya yüksek maaş teklifiyle anlaşabilirsin ama bütçede artmışken bu tarz adamlar gelmeyecekse bu şubenin ne anlamı var o zaman
Anlaştığımız çöplerden çıkamıyoruz organizasyon taç düğün salonu organizasyon seviyesi.
 
Nate Mason ilgilendiğiniz teklif yaptığımiz isimlerden, sessizlik var bu aralar ama yakında duyariz haberleri ust uste.
 
Berk Uğurlu; Galatasaray, Trabzonspor, Bahçeşehir Koleji ve TOFAŞ’tan gelen teklifleri reddetti.
 
Nate Masona hem biz hem bjk teklif yapmış
Eurolig etiketiyle bjk yi tercih etmesi normal
 
Bu Cumartesi Genel Kurul var orada alirim asil haberleri size de iletmeye çalışacağım soyleyebileceklerimi; ama dediğim gibi artik kalan hamleler yerimizi belirler...
 
N.Mason mümkünse BJK'Yi tercih etsin. Adam bir senedir top oynamamış. Yeryüzünde oyuncu mu bitti, şaka mı bu ya!
 
Mason iyi oyuncu da 1 senedir oynamıyor. Pierre zaten sakatlık problemli. Bu riske girecek durumda değiliz sanki. BJK alır o riski ama biz ikisinden de patlarsak beli doğrultamayız
 
Erden Timur dönemi ilk senesi hariç son dönemde yapılan bütün takım planlamaları çok kötü geçti. umarım kadro planlaması bittiği zaman yine aynı şeyleri konuşmaya devam etmeyiz diye umut ediyorum.
 
Bizim sponsorumuz kim olacak? Mct devam ediyor mu ya da başka birileri var mı bilen var mı?
 
Kadro yapılanması, transfer vs hiçbiri şuanın konusu olmamalı. Euroleague 'e katılım için 1 takımın daha alınması gündemde olan şu günlerde Galatasarayın esamesi okunnmuyor. Ve sesini çıkaran, tepki gösteren tek kişi yok. Beşiktaş, Bahçeşehir bizden daha mı büyük? 4 sene üst üste şampiyon olmuş bir takımımız var, dün harcama limiti açıklandı ve ekonomik olarak iyi durumda olduğumuz aşikar. Direk para aktarımı yapın diye kimsenin bir talebi yok da adam akıllı bir sponsor da mı bulamıyoruz? Gerçekten playoff mücadelesi veren bir takımımız olması kimin içine siniyor?
 
Yabancı oyunculardan ziyade bize yerli kalmadı farkında mısınız?Yok direkt yok.B segment zaten kalmadı,C segmentte kim kaldı o bile meçhul?Biz kendimize yerli oyuncu alamıyoruz,ne Euroleague,ne Eurocup?Bize müstehak Makedonya'nın köy takımına deplasmana gitmek CL de?
 
Trabzon1, Asvel'den Shaquille Harrison'u almış. Euroleague'de hiç fena süreler almadı. Bizim seviyeler için gayet ideal transfer. Bizim yöneticiler de 1 sene top oynamayan N.Mason kovalasınlar. Hakkaten çok acayip, anlam vermekte zorlanıyorum
 
Shane Larkin efes'ten ayrılıyormuş ve istanbul'da kalmak istiyormuş. Büyük ihtimalle fener'e gidecek gibi görünüyor.

Larkin'in maliyetinin büyük bir kısmını efes karşılayacakmış. Eğer Ergin hoca hamlesini yapabilseydik onun da etkisiyle Larkin bize gelirdi. Efes en büyük rakibine vermemeli oyuncuyu bence hata yapıyorlar.
 
Geri