Üst

2026-2027 Sezonu Kadro Yapılanması Ve Transferler

Shane Larkin efes'ten ayrılıyormuş ve istanbul'da kalmak istiyormuş. Büyük ihtimalle fener'e gidecek gibi görünüyor.

Larkin'in maliyetinin büyük bir kısmını efes karşılayacakmış. Eğer Ergin hoca hamlesini yapabilseydik onun da etkisiyle Larkin bize gelirdi. Efes en büyük rakibine vermemeli oyuncuyu bence hata yapıyorlar.


Larkin, FB'ye giderse Efes 1 lira ödemez Larkin'e. Maaş paylaşımını diğer Euroleague takımlarına yaparlar.

Haa Larkin çok istiyorsa daha azına FB'ye gider ayrı konu.
 
Larkin, FB'ye giderse Efes 1 lira ödemez Larkin'e. Maaş paylaşımını diğer Euroleague takımlarına yaparlar.

Haa Larkin çok istiyorsa daha azına FB'ye gider ayrı konu.
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Larkin, FB'ye giderse Efes 1 lira ödemez Larkin'e. Maaş paylaşımını diğer Euroleague takımlarına yaparlar.

Haa Larkin çok istiyorsa daha azına FB'ye gider ayrı konu.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
2.5 milyon dolar 33 yaşında, sürekli sakat birine vereceğime o bütçeyi Try Lyles'a verilen teklife eklerim. Obradovic de çok istiyormuş zira.
 
2.5 milyon dolar 33 yaşında, sürekli sakat birine vereceğime o bütçeyi Try Lyles'a verilen teklife eklerim. Obradovic de çok istiyormuş zira.
yerli statüsünde ve yaştan bağımsız büyük oyuncu
 
Lyles dururken saçma olur *** şu şubeyi 10 senedir ne hale getirdiler yazıklar olsun.
 
Larkin'in İstanbul'da kalma arzusu ve Efes'in maaş paylaşımlı oyuncuyu FB'ye göndermek istememesi yan yana gelince Larkin'e 3.5 milyon euro teklif eden yöneticilerimizin transferi tamamlamak üzere olduğunu umuyorum.
 
Larkin'in İstanbul'da kalma arzusu ve Efes'in maaş paylaşımlı oyuncuyu FB'ye göndermek istememesi yan yana gelince Larkin'e 3.5 milyon euro teklif eden yöneticilerimizin transferi tamamlamak üzere olduğunu umuyorum.
Larkin'e 3.5 milyon mu teklif ettik?
 
Yerli staff ekibinin değişeceğine dair bir haber çıkmıştı. Acaba bu konuda bir gelişme var mı? Yoksa yine aynı yardımcı antrenörlerle mi devam edilecek?
 
trabzonspor shaquille harrison ve xavier tillman gibi iki nba oyuncusu getiriyor. shaquille'i euroleagueden getiriyor. iki yıllık süper lig takımı bu, sen istanbul avantajın olmasına rağmen hiçbir şey yapmıyorsun. rezillik gerçekten. galatasaraylı olup basketbol seviyorsan bu kulüp sana resmen başka takımları takip et diyor.

bu arada ingiltere değil burası, futbol ve basketbol arasında o kadar da fark yok. basketbolu takip eden bir ülkeyiz. umarım bir yerde düzelir, galatasaray'ın euroleague'de oynadığı tribünlerin coştuğu atmosferleri anı diye hatırlamak istemiyoruz.
 
trabzsonspor’un son 3 eklemesi de muazzam. yerlide de yiğit geldi zaten, geçen sezon ilk 8 yapan takımlar arasında ekleme yaparak geri giden, yerlileri daha kötü duruma gelen tek takım biziz. özgün bey bekliyormuş fırsatları, fırsatlar da eminim direkt karşısına çıkacaktır, kepaze bir dönem bekliyor bizi.
 
Piyasada oyuncu kalmadı ne yapıyoruz?
 
Kem Birch Aris'e gitmiş biz alamaz mıydık.
 
Muhsin ve Rıdvan ile de vedalasılmış
 
Birch'e hantal demek çok acımasız ya. EL'in en iyi switch savunması yapan, kısaların karşısında kalan uzunlardan biri. Hücumda çok ciddi bir tehditi yok işçi, savaşçı bir oyuncu. Aris zaten ciddi bir yatırım yapıyor onların tercih etmesi de değerini gösteriyor az çok.
 
Geri