Üst

2026-2027 Sezonu Kadro Yapılanması Ve Transferler

Galatasaray'ın tek şansı NBA-Europe projesinin EL ile birleşmesi. O projenin EL nin takımları olmadan tutma ihtimali yok.
Ölü doğacak o oluşum zamanında fiba için birleşecek dendi 10 sene geçti üzerinden yanılmıyorsam.
Hakikaten bu kadro ile aralıkta koç kovulur ocak şubatta ivanoviç nikoliç gider 12 bitirip seneye bakarız.
Geçen senede aralıkta yakup kovulur demiştim.
 
Erkek Basketbol Takımımızın geri kalan transferlerini çok merak ediyorum inşallah çok iyi transferler olur.
 
Fenerin çöplerini mi alacağız ?
Bi ara Floyd için de süper olacak deniyordu burada. Euroligden bekodan gelmiş o yüzden. Ben de şaşırıyorum okurken bazen. Vasat, papatya falı oyunculardan süper umutlarla bahsediliyor.
 
Bi ara Floyd için de süper olacak deniyordu burada. Euroligden bekodan gelmiş o yüzden. Ben de şaşırıyorum okurken bazen. Vasat, papatya falı oyunculardan süper umutlarla bahsediliyor.
Tabiki de canım
İyi bir takım oluşturabilmek için bir takımın çöplerini toplamaya ihtiyaç yok
Misal pierre için fenerde çöptü demem görev adamı
Ama bongo mongo tanga bunlar çöp direk çöp
 
Bacot çöp, Boston'un ise potansiyeli var, denenebilir fakat 1 miyon euro talep etmiş Beşiktaş'tan.
 
Bacot çöp, Boston'un ise potansiyeli var, denenebilir fakat 1 miyon euro talep etmiş Beşiktaş'tan.
Bu seneki kötü yapılanmayı biraz olsun düzeltmek istiyorlarsa geri kalan 4 yabancı'ya ortalama 1'er milyon dolar vermeleri lazım. Baştaki kötü seçimleri ancak böyle kurtarabilirsin. Bütçe biraz aşılır ama yapacak bir şey yok. Bütün sezonu çöpe atmaktan iyidir.

Burada önemli olan nokta gidip 500 binlik oyuncuya 1 milyon dolar vermesinler. Ki bunu da yapabilecek kapasiteleri var maalesef..
 
Bu seneki kötü yapılanmayı biraz olsun düzeltmek istiyorlarsa geri kalan 4 yabancı'ya ortalama 1'er milyon dolar vermeleri lazım. Baştaki kötü seçimleri ancak böyle kurtarabilirsin. Bütçe biraz aşılır ama yapacak bir şey yok. Bütün sezonu çöpe atmaktan iyidir.

Burada önemli olan nokta gidip 500 binlik oyuncuya 1 milyon dolar vermesinler. Ki bunu da yapabilecek kapasiteleri var maalesef..
Vrenz yanıltır diye düşünüyorum ama diğer nikoliç falan net çöp
 
Vrenz yanıltır diye düşünüyorum ama diğer nikoliç falan net çöp
Vrenz'e de 500k dolar çok para. Bu transferlerden istatistik yapanlar olacaktır ama önemli olan takımı bir basamak yukarıya taşıyabilecekler mi? o konuda pek umutlu değilim.
 
Muhtemelen Eurocup veya Euroleagueden oyuncu indirmek için overpay yapmamamız gerekecek Bcl de oynadığımız için
 
Galatasaray OverPaid Technic
 
firtina öncesi sessizlik
 
Vrenz'e de 500k dolar çok para. Bu transferlerden istatistik yapanlar olacaktır ama önemli olan takımı bir basamak yukarıya taşıyabilecekler mi? o konuda pek umutlu değilim.
Micov kazığı alırsın 200 300 bnr eyv derim o ayrı eleştirme konusunda haklısınız ne desek boş ama gelenler arasında net katkı verir denizlide yaşadığım için yukatel maçlarını tv den çok izledim.
Severdim vrenzi pierre iyi de olsa fenerden adam istemiyorım mc collum dahil zamanında istanbulda maçlarda izlediğim preldziç gibi tipler sarı lacivertte lebron oynasa istemem.
O kadar nefret ediyorum...
Ama 10 senedir bu gale getirenler utansın.
 
Galatasaray'ın tek şansı NBA-Europe projesinin EL ile birleşmesi. O projenin EL nin takımları olmadan tutma ihtimali yok.
Şu ana kadar NBA tarafının köklü takımları kendine çekememesi ilginç bir durum. EL'den birçok konuda şikayetçiler, NBA ismi altında bir lig planlanıyor ama devamı gelmiyor. NBA mi "Siz gelmeseniz de biz bu işi futbol takımlarına takım kurdurup hallederiz" diye düşünüyor, EL takımları mı Avrupa basketbol kültürü falan filan diye kasılıyor bilemiyorum.

Real ve Barça + ciddi bir Yunan takımının geleceği gibi haberler vardı bir ara. Şu an tam tersi bir hava hakim. Bu riski alma lüksümüz var aslında, zaten EL'de değiliz ama karşılığı ne olacak bakalım. Ben EL meraklısı değilim mesela, bu yeni ligde takım kar edip şampiyonluğa oynasın ve yerel ligde bu sayede tepeye oynasın gibi bir duruma ok olurum. Salon yapımı ve TR ligine yansıyacak bütçe artışına olanak sağlaması bile iyidir.
 
Şu ana kadar NBA tarafının köklü takımları kendine çekememesi ilginç bir durum. EL'den birçok konuda şikayetçiler, NBA ismi altında bir lig planlanıyor ama devamı gelmiyor. NBA mi "Siz gelmeseniz de biz bu işi futbol takımlarına takım kurdurup hallederiz" diye düşünüyor, EL takımları mı Avrupa basketbol kültürü falan filan diye kasılıyor bilemiyorum.

Real ve Barça + ciddi bir Yunan takımının geleceği gibi haberler vardı bir ara. Şu an tam tersi bir hava hakim. Bu riski alma lüksümüz var aslında, zaten EL'de değiliz ama karşılığı ne olacak bakalım. Ben EL meraklısı değilim mesela, bu yeni ligde takım kar edip şampiyonluğa oynasın ve yerel ligde bu sayede tepeye oynasın gibi bir duruma ok olurum. Salon yapımı ve TR ligine yansıyacak bütçe artışına olanak sağlaması bile iyidir.
EL ciddi bir yapılanmaya gidiyor. 2026-2027 sezonunda 24 takıma çıkacak sayı ve lig iki konferansa bölünecek. Sonraki sezon da takım sayısı 28 olacak. Şu an sözleşme imzalayan 13 hissedar kulübün bu ligden çıkış maliyeti 200 milyon Euro. Real Madrid hariç bu cezaya katlanabilecek bir kulüp olduğunu sanmıyorum. Ki Real Madrid bile katlanmaz buna.

Bundan sonra olacak olan şu; NBA sıradan 16 takım ile lige başlayacak. Bu çoğunluğu 2. sınıf takımlardan oluşan organizasyonun EL organizasyonu karşısında hiç bir şansı yok. Dolayısıyla tutmayacak. ULEB gibi NBA de ya mecburen EL ile birleşecek ya da dükkanı kapatacak.. Euroleague NBA diye bir organizasyon kurulacak bence.

Bu birleşme nasıl olacak? 13 EL hissedarı kulüp + 12 NBA-Europe hissedarı kulüp şeklinde olabilir gşbş? Ama geriye 3 kontenjan kalıyor. O da yetmez. Çünkü senelerdir EL de oynayıp A lisansı olmayan çok büyük basketbol ekolleri var ortalığı ayağa kaldıracak. Kızılyıldız, Partizan, Bologna, Valencia vs gibi. Bir de Rus kulüpleri var. CSKA (EL Hissedarı zaten), Khimki, Unics, Zenit vs gibi büyük kulüpler var. 7 büyük camia ama beş 3 yer. Nasıl olacak hiç bilemiyorum. Ki daha Rytas, Cibona, Malaga, Gran Canaria, Paok, Aris gibi kulüpler de girmek isteyeceklerdir. Galatasaray ne yapıp edip o kurucu üyeler arasına girmeli NBA-Europe'un. Yoksa basketbolun dışında kalır....
 
EL ciddi bir yapılanmaya gidiyor. 2026-2027 sezonunda 24 takıma çıkacak sayı ve lig iki konferansa bölünecek. Sonraki sezon da takım sayısı 28 olacak. Şu an sözleşme imzalayan 13 hissedar kulübün bu ligden çıkış maliyeti 200 milyon Euro. Real Madrid hariç bu cezaya katlanabilecek bir kulüp olduğunu sanmıyorum. Ki Real Madrid bile katlanmaz buna.

Bundan sonra olacak olan şu; NBA sıradan 16 takım ile lige başlayacak. Bu çoğunluğu 2. sınıf takımlardan oluşan organizasyonun EL organizasyonu karşısında hiç bir şansı yok. Dolayısıyla tutmayacak. ULEB gibi NBA de ya mecburen EL ile birleşecek ya da dükkanı kapatacak.. Euroleague NBA diye bir organizasyon kurulacak bence.

Bu birleşme nasıl olacak? 13 EL hissedarı kulüp + 12 NBA-Europe hissedarı kulüp şeklinde olabilir gşbş? Ama geriye 3 kontenjan kalıyor. O da yetmez. Çünkü senelerdir EL de oynayıp A lisansı olmayan çok büyük basketbol ekolleri var ortalığı ayağa kaldıracak. Kızılyıldız, Partizan, Bologna, Valencia vs gibi. Bir de Rus kulüpleri var. CSKA (EL Hissedarı zaten), Khimki, Unics, Zenit vs gibi büyük kulüpler var. 7 büyük camia ama beş 3 yer. Nasıl olacak hiç bilemiyorum. Ki daha Rytas, Cibona, Malaga, Gran Canaria, Paok, Aris gibi kulüpler de girmek isteyeceklerdir. Galatasaray ne yapıp edip o kurucu üyeler arasına girmeli NBA-Europe'un. Yoksa basketbolun dışında kalır....
Bizim için en mantıklı hamle zaten NBA Europe. Sonuçta amacımız kurucu kulüpler arasında yer alıp kalıcı (permanent) lisans almak. Eğer bunu başarırsak ve ileride EuroLeague ile bir birleşme olursa yolumuza oradan devam ederiz. Birleşme olmazsa da NBA Europe'da mücadele ederiz. Sonuçta NBA isminin olduğu yerde hem gelir potansiyeli hem de izlenme oranı çok daha yüksek olur.

Bir de Manchester City ve Paris Saint-Germain gibi büyük futbol kulüpleri bu projeye yatırım yapacak ve ilgi artacak.

Herkes "izlenmez" diyor ama bu zengin kulüplerden birkaç tanesi ciddi bütçeler ayırıp NBA'den yıldız oyuncular getirirse herkes tarafindan izlenir bence.
 
Buraya yazayim Cedi olayı da Ergin Hoca gibi, seni bu forma altinda izlemek istiyoruz zamani gelinceden ibaret...
 
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
şöyle bir haber var ve beni genel olarak korkutan bir durum.İngilizler direkt basketbol sevmiyor,Fransada Paris Basket var zaten PSG ye gerek yok,alakaları yok olsa da Monaco var,İspanyada Real-Barça hariç futboldan gelen bir takım pek yok,İtalyada Napoli şehrinin takımı ile futbolun alakası falan yok zaten yani Real-Barça'nın gidişi projeden her şeye kelt vurdu bence
 
Hiçbisey yapamıyorsan rus takımlarını çek. Cska unıcs kazan zenit tarzı takımları al bünyene
 
Geri