24/25 Kadın Voleybol Takımı (Galatasaray Daikin)

Şu sponsorluk kültürünü acilen ligimize getirmemiz lazım.İtalya da bütün zemin sponsor tribünler de sponsorlar formalarda sponsordan boş yer yok neden çünkü voleybolun gelir getirisi yok adamlar bu şekilde ekonomik açıdan rahatlıyorlar.Bizim ligimiz de nasıl bir rahatlık var bilmiyorum ya da tvf izin mi vermiyor bir bilgim yok ama bir kaç sponsor ile anlaşıp ligi bitiriyor takımlar şu sponsorluk kültürü gelse tek rakibimiz olan İtalya ligine de fark atarız.
Araştırmaya değer bir konu. Tabii ki, sizin de vurguladığınız gibi bu bir kültür ve bunu acilen uygulamaya koymak bir hayli zor. Bu kültürün yerleşmesi, kabul görmesi için de belli bir zamana ihtiyaç var. Bunun ötesinde, firmalar daha kolay, yaygın ve etkin iletişimi tercih ederek, bunu takımlar üzerinden değil de, belli oyuncular üzerinden, özellikle belli dönemleri ve belli oyuncuları seçerek, belki de daha etkili ama daha düşük maliyetlerle halletme yolunu tercih etmiş olabilirler. Zaten görünür olabilme ve sürekli sosyal medyada ön planda yer alma çabasında olan birçok oyuncu varken ve hatta bazı teknik adamlar bile buna malzeme olurken, firmaların bu konuda özel bir çaba harcamasına da gerek kalmıyor. Birkaç medya reklam çekimi ve birkaç medya iletişimcisini ve sosyal medya platformlarını kullanarak, işi bu yöntemle hallediyor olabilir.
Hem ligin rekabetçi kalitesinin daha da yükselmesi, hem de uluslararası alanda başarıların artması ve istikrarı, sözkonusu kütürün oluşması ve oturmasına yardımcı olabilir.
Diğer arkadaşlar ne düşünür bilemiyorum ama benim konuya bakışım böyle...
 
Fabrikada üretim yapan her şirket buyursun gelsin. Erkek basketbolda Karşıyaka Pınar tarafından yüz üstü mü bırakılıyor; gitsin Bursa'dan Sütaş'ı ayartsın. Dünya'nın son 200 yılında kutsal olan, potansiyel metaların seri üretimi. Üretim temelli finansın aktarıldığı Eczacıbaşı dendiğinde akla Galatasaray'ın milyonda biri kadar topluluk oluşturabilme yetisi gelmiyor mu; Türk spor tarihi böyle şekil aldıysa Galatasaray'ın yapması gereken Eczacıbaşı'nın piyasadaki en büyük rakibiyle sponsorluk anlaşması yapmak.

Distribütör, hayali şirket, paravan şirket aman diyorum. İki yaz bel doğrulmaz.
 
Bugün TVF seçimleri var. Mevcut yönetim bizden oy almak için bin takla atar ama maç saatini hala değiştirebilmiş değiliz. Hala futbol maçı ile aynı saatte!
 

Üst