Ertuğrul Erdoğan

En son Kalnietis, Alan Williams, Kuzminskas, Obryant, Dekker, Cummings’li takımla 7 de 2 yapınca kovuldu Kasım sonunda. Sezon Ekimde başlıyor. Daha sırasıyla Aek Bamberg Kuban. Senesini dolduramadan kovuldu.

burada mesele hocanın gönderilmesi değil. Hocam biz sizinle çalışmayacağız deniyorsa benim buna bi itirazım yok. Ama bahçeşehirde yaptığınız gibi bir tane menajerlik şirketinden koç oyuncu paketi yapma fikri ne kadar doğru onu da size bırakıyorum. Dedas’lı sene Dixon ve Dj White de yine bu menajerlik şirketine bağlıydı. BSL’den bir takım çekilmese bu bahçeşehir lige çıkamıyordu. Öyle de bir olay var.
Dediğin gibiyse sıkıntılı bir tercih olabilir ama piyasada bir sürü iyi yabancı koç vardır doğru bir isim seçebilirler. Özellikle bizde çok uzun yıllardır yabancı koç yok sanırım. Daha önce ismi geçmiş olan adaylara da bakabilirler. Radonjic ne alemde mesela ya da sasa Obradovic ?
 
Sasa Obradovic Kızılyıldız'la anlaştı. Radonjic de bu paralara çalışmaz bence. Para düzgün akmadıkça yabancı koç işi zor olay. Kafada niyet varsa bi plan program varsa koç hiç fark etmez ama ben açıkçası 2 günlük adamların ne plan yaparak bu seçime gittiğini merak ediyorum. Yani adamları görmedik bile daha. Şubeye dair planları düşünceleri ne bilmiyoruz.
 
Dediğin gibiyse sıkıntılı bir tercih olabilir ama piyasada bir sürü iyi yabancı koç vardır doğru bir isim seçebilirler. Özellikle bizde çok uzun yıllardır yabancı koç yok sanırım. Daha önce ismi geçmiş olan adaylara da bakabilirler. Radonjic ne alemde mesela ya da sasa Obradovic ?
Obradovic Kızılyıldız koçu oldu sanırım.
Radonjic Münih koçu. Ama bu sene liglerinde şampiyon olamadılar hatta sanırım yarı finale bile kalamadan elendiler. Ayrılma ihtimali olabilir.
Ömer Uğurata'ya teslim edelim. Ne kaybederiz ki?
 
Yabancı koç olsun, düşük bütçelerlere de gelir yabancı koçlar zaten öyle hepsi çok çok büyük bütçelerle çalışmıyorlar. Ömer uğurata konusuna gelince de bünyemizde tutalım, yardımcı koç olarak bir süre daha devam etsin derim.
 
Çok iyi oldu hayırlısı olsun. Bu kadar bile niye beklendi anlamadım. Ne işimiz var yabancı hocayla şu dönemde. Zaten bütçe kuş kadar, iki senedir de bu adam sinekten yağ çıkartıyor resmen. Bu sene işi daha zor. Hem iki senedir kurduğu iskelet dağıldı hem de avrupada şampiyonlar ligine gideceğimiz için seviye düştük. Hocanın da daha önce belirttiği gibi oyuncular için tercih sıralaması euroleague - eurocup - şampiyonlar ligi şeklinde olduğu için euroleague ve eurocup takımlarının tercih etmediği yabancılarından seçim yapmak zorundayız. Yani hoca sineğin yağının da yağını çıkartmak durumunda artık. İnşallah yine iyi oyuncular bulurlar da yeniden bir iskelet kurabilirler.
 
Ertuğrul Erdoğanın tavanının yüksek olduğunu hiç düşünmüyorum hatta oynattığı oyunuda beğenmiyorum ama çalışkanlığına ve verdiği emeğe lafım yok hayırlısı olsun. Gönül isterdi ki iyi bir yabancı koç gelsin ama bu yönetimle elimizdekini tutabilmeye şükretmemiz lazım.
 
Şimdi Fener Ertuğrul Erdoğan’ı almayınca bizle mi devam etmiş oldu. Tablo bu mu yani ?

ben koçun değişmesi taraftarıydım o yüzden de yanlış karar benim için
 
Bu bütçe ile başka biri gelse yine aynı başarı menzilinde olacağı için, bu bütçe ile isimleri tartışmak bence gereksiz. 7-8 milyon usd ve üzeri bütçe olsa, Ertugrul hoca çok yanlış tercihine katılırdım. Küsürat,kuruşların sayıldığı bütçede Ertuğrul yerine Ali, Mehmet yerine Serkan gelmiş değişen bir şey olmayacaktır. Belki 1 galibiyet fazla totalde,belki 1 galibiyet az.
 
Ertuğrul hocanın bir takımı hedefe taşıyacak çapta bir antrenör olmadığını düşünmekle birlikte organizasyon olarak ligde olmayı bile hak etmeyen bu kulüp için fazla bile olduğunu düşünüyorum. O nedenle kalırsa mutlu olurum diyebilirim.
 
Nasıl yani ? Biz imzalamamış mıydık ? O kadar hayırlı olsun dendi. Oyuncu transferleri falan yapılıyor kimle yapıyorlar bunları ? İyice dibe vurduk valla.
 

Üst