Üst

2026-2027 EuroLeague

Çok sürdüremezler ama helal olsun Beşiktaş'a.
Bundan o kadar emin olmayın. EL önümüzdeki yıl 24 sonra da 28 takıma çıkacak. NBA gibi 3 bölgeye ayrılacak. 8 takım daha alacaklar yani. Hadi 3 tane Rusya'ya af çıktı ve oradan aldılar diyelim. Kalan 5 takım kim? Hadi Monaco geri döndü diyelim. 4 takım daha kalıyor geriye. Ben olsam basketbol ülkesi Litvanya, Sırbistan ve TR den birer takım daha alırdım. Eğer TR den GS aday değilse geriye tek ihtimal BJK kalıyor. Bahçeşehir, Telekom falan seyirci kıstasından kaybeder zaten. EL şu an bile 10 bin seyirci ortalamaya senelik 10 milyon Euro civarında gelir getiriyor. sponsorlar, yayın gelirleri vs en kötü 15 milyon Euro gelir garanti: Futboldan gelecek vergi iadesine muhtaç olmadan bu şube rahat rahat dönebilir ve rantabl hale gelir. Beşiktaş'ta bu taraftar potansiyeli çok rahat var.

Galatasaray kulüp olarak çok büyük bir sik alıyor şu an. NBA-Europe tutmaz ve EL ye de girilmez ise konu kapanır.
 
Aris ve Paok basketbola yatırımlarını arttırıyor. Biri başa Spanoulis'i diğeri Trinchieri'yi getirdi. Calathes, Khem Birch, Matt Morgan gibi EL'den eklemeler yaptılar. EL genişlerse ikisi girer. Doncic'in Roma'sı da talip olacaktır. İsrail'den de 2 Tel Aviv takımına Kudüs takımı da eklenmek isteyecektir.

Açıkçası ben NBA Europe'ın amacının Avrupa basketboluna bir yatırım yapmak olduğunu düşünmüyorum. Ya blöflerle bedavadan EL'ye ortak olmaya çalışıyorlar ya da EL'yi frenlemeye çalışıyorlar. Ben renkdaşların çoğunun aksine EL'nin marka potanisyelini ve gidişatını iyi görüyorum. İzlemekten en keyif aldığım basketbol organizasyonu, hatta tarafsız gözle izlemekten keyif aldığım rastgele bir maçı açıp baştan sonra izleyebildiğim tek organizasyon. Genişleme olursa kesinlikle her takımın her takımla oynadığı formattan vazgeçmemeliler. Gerekirse Nba gibi 2 konferans yapsınlar kendi konferansında deplasmanlı karşı konferansla tek maç oynansın. Basketbolsever olarakta temennim içinde bulunduğumuz, marka değeri daha da artmış, ortağı olduğumuz bir Euroleague...
 
Son düzenleme:
Öncelikle son mesajımda şimdi fark ettiğim bir yazım hatası var. Çok büyük bir risk diyeceğine nasıl oldu ise başka bir şey yazmışım. Bu hata için herkesten özür dilerim. İsteyerek olmadı.

Bu ara EL yönetmeliğine göre tek sezonluk gelen takımlar play-off yaparlarsa otomatik olarak B lisansı hak ediyorlar. Monaco böyle kaldı ligde, Paris Basketbol da böyle kaldı. BJK de başarabilir bunu.
 
Öncelikle son mesajımda şimdi fark ettiğim bir yazım hatası var. Çok büyük bir risk diyeceğine nasıl oldu ise başka bir şey yazmışım. Bu hata için herkesten özür dilerim. İsteyerek olmadı.

Bu ara EL yönetmeliğine göre tek sezonluk gelen takımlar play-off yaparlarsa otomatik olarak B lisansı hak ediyorlar. Monaco böyle kaldı ligde, Paris Basketbol da böyle kaldı. BJK de başarabilir bunu.

BJK'nin yapacağı max başarı 12-13 olur. Tahminin ilk 15'e girmelerinin bile kolay olmadığı yönünde
 
Bu haber doğruysa NBA Europe işi filan olmaz. EL çıkışı bile kapatmış tüm baba takımlar burada. Olacaksa EL ile birlikte olur ki bu durumda da bizim şansımız çok az.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.
 
Bu model tamamiyle finans için kurulmuş bir model birilerini finanse edecekler belli basket falan hikaye
anladım şimdi
 
Beşiktaş son yıllarda her ne kadar iyi işlere imza atsa da, geçen gün bir arkadaşın yazdığı gibi loser bir takım. Fakat Eurolig'e katılma durumu ne olursa olsun çok güzel iş. Taraftarlar için de bambaşka bir keyif olacaktır. Hele de futbol takımlarının içler acısı halinden sonra...
 
BJK'nin yapacağı max başarı 12-13 olur. Tahminin ilk 15'e girmelerinin bile kolay olmadığı yönünde
Elbette kolay değil ama iki sezon önce son maçla ligde kalan bir takımın son 2 sezonda yaptıkları da kolay değildi.
 
Acayip para.
ASVEL'den tarihi yatırım! Tony Parker yönetimindeki Fransız ekibi, yeni sezon için 58 milyon euro operasyon, 20 milyon euro oyuncu maaş bütçesi hazırladı. Bu rakamlar, Fransız basketbol tarihinin en yüksek bütçesi olacak.
 
Geri