Bundan o kadar emin olmayın. EL önümüzdeki yıl 24 sonra da 28 takıma çıkacak. NBA gibi 3 bölgeye ayrılacak. 8 takım daha alacaklar yani. Hadi 3 tane Rusya'ya af çıktı ve oradan aldılar diyelim. Kalan 5 takım kim? Hadi Monaco geri döndü diyelim. 4 takım daha kalıyor geriye. Ben olsam basketbol ülkesi Litvanya, Sırbistan ve TR den birer takım daha alırdım. Eğer TR den GS aday değilse geriye tek ihtimal BJK kalıyor. Bahçeşehir, Telekom falan seyirci kıstasından kaybeder zaten. EL şu an bile 10 bin seyirci ortalamaya senelik 10 milyon Euro civarında gelir getiriyor. sponsorlar, yayın gelirleri vs en kötü 15 milyon Euro gelir garanti: Futboldan gelecek vergi iadesine muhtaç olmadan bu şube rahat rahat dönebilir ve rantabl hale gelir. Beşiktaş'ta bu taraftar potansiyeli çok rahat var.Çok sürdüremezler ama helal olsun Beşiktaş'a.
Galatasaray kulüp olarak çok büyük bir sik alıyor şu an. NBA-Europe tutmaz ve EL ye de girilmez ise konu kapanır.