Üst

2026-2027 Sezonu Kadro Yapılanması Ve Transferler

7 yabancımız varken ısrarla 2 tane daha transfer yapacağız demenizin kaynağını alabilir miyiz lütfen? Yerli öyle bir oyuncu yok zaten malum.
Ben demiyorum istiyorum yapılmasını dedim geçen divan kurulunda da hem projeler hakkında hemde yan branşlardaki ek bütçe artırımı gibi divan kurulu üyeleri konuşmalar yaptılar orda da bir divan kurulu üyesi ismini unuttum kadın basketbol takımımız güçleniyor iki transfer daha yaparsınız şampiyonluğuda alabiliriz dendi yerli oyuncu oyuncu yoksa piyasada iki tane bütçeye uygun yapılır.
 
Ben demiyorum istiyorum yapılmasını dedim geçen divan kurulunda da hem projeler hakkında hemde yan branşlardaki ek bütçe artırımı gibi divan kurulu üyeleri konuşmalar yaptılar orda da bir divan kurulu üyesi ismini unuttum kadın basketbol takımımız güçleniyor iki transfer daha yaparsınız şampiyonluğuda alabiliriz dendi yerli oyuncu oyuncu yoksa piyasada iki tane bütçeye uygun yapılır.
Yani şu paragrafta o kadar bilgi yanlışlıkları var ki. Düzeltelim de insanları gereksiz beklentilere sokmayalım. Şu an hali hazırda 12 tane direkt oynayabilecek oyuncumuz mevcut. Kadroyu aşağı bırakıyorum.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

Hani geçmiş senelerdeki gibi defolu oyuncular almış olsak ya da yerli havuzumuzda eksiklik olsa yine bir nebze derim de zaten ligde 5 yabancı oynatabiliyorken ve Euroleague sezonunun erkeklerdeki kadar uzun olmadığı da malumken 9 yabancının hangisine süre verip de kimyayı tutturacağız? Alabileceğimiz en iyi Avrupalılar belliydi, o havuzdan alabileceğimiz en iyi oyunculardan bir kaçını aldık. Amerikalılar konusunda ise eskisi gibi oyuncu çekemediğin yerde Howard gibi tecrübeli ve kaliteli bir uzun üstüne de Taylor gibi her geçen gün gelişen bir kısa oyuncu aldık. Şu kadroya hala transfer istemek obezliktir. Gayet güzel kadromuz var. Hala karşı taraf şöyle yaparsa diye düşünmek yerine koç üstüne kafa patlatmalı ve o koçun da bu geniş kadroda rotasyonu, dengeyi ve oyunu nasıl oturtabileceğini düşünmemiz lazım.

Ayrıca iki tane daha yapılacak, bekliyoruz derseniz bu temenni olmaz, beklenti olur. E normal olarak da acaba bir bildiği mi var diye de sorgulanır.
 
Yani şu paragrafta o kadar bilgi yanlışlıkları var ki. Düzeltelim de insanları gereksiz beklentilere sokmayalım. Şu an hali hazırda 12 tane direkt oynayabilecek oyuncumuz mevcut. Kadroyu aşağı bırakıyorum.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini ayarlamak üzere izninize ihtiyacımız olacak.
Daha ayrıntılı bilgi için çerezler sayfamıza bakın.

Hani geçmiş senelerdeki gibi defolu oyuncular almış olsak ya da yerli havuzumuzda eksiklik olsa yine bir nebze derim de zaten ligde 5 yabancı oynatabiliyorken ve Euroleague sezonunun erkeklerdeki kadar uzun olmadığı da malumken 9 yabancının hangisine süre verip de kimyayı tutturacağız? Alabileceğimiz en iyi Avrupalılar belliydi, o havuzdan alabileceğimiz en iyi oyunculardan bir kaçını aldık. Amerikalılar konusunda ise eskisi gibi oyuncu çekemediğin yerde Howard gibi tecrübeli ve kaliteli bir uzun üstüne de Taylor gibi her geçen gün gelişen bir kısa oyuncu aldık. Şu kadroya hala transfer istemek obezliktir. Gayet güzel kadromuz var. Hala karşı taraf şöyle yaparsa diye düşünmek yerine koç üstüne kafa patlatmalı ve o koçun da bu geniş kadroda rotasyonu, dengeyi ve oyunu nasıl oturtabileceğini düşünmemiz lazım.
Tamam Anıl bey haklısınız.
 
Şu koç iyisiyle kötüsüyle açıklansın artık ya. Rachid Meziane istiyorum inşallah kendisinide kulübünüde ikna ederiz ve getiririz. WNBA istatistikleri pek iç açıcı gelmeyebilir ama çok kaliteli bir koç ve bu kadroyla harika işler yapacağına eminim. Heleki suyun karşı tarafı sezonu Ahmet Çakı ile tamamlarsa zaten Meziane'nin değerini çok daha fazla anlarız diye düşünüyorum ama hayal kurmadan önce Meziane işini bitirmemiz gerek tabi.
 
Meesseman tabi ki çok iyi oyuncu ama unuttuğunuz bir şey var; Dorka da geçen sezonun mvp'si. Yanına bir de Natasha geldi. 4 tane yabancı uzunumuz var. Kadromuz son yılların en geniş kadrosu ama boş bir genişlik de değil bu. Her oyuncu ciddi katkı verecek seviyede.

Kısalardan memnun olmayanlar görüyorum ama aldığımız Sydney Taylor wnba'de çılgın atıyor. Sezona net damga vuracak. Sevgi gibi bir ismi de dahil ettik buraya. Fener'in bana göre en önemli yeri olan pivot için 2. Amerikalı hakkımızı kullanmamız hiç mantıksız değil bu sebeple. Ki sakatlıktan çıkmış olsa da Marine Fauthoux son yıllarda aldığımız en iyi Avrupalı oyun kurucumuz. Ve elimizde de 1 sene daha tecrübelenmiş Derin var.

Bu sene Fenerbahçe geçen sezonki kadrosunu Sevgi hariç korusa dahi bizim kadromuzu onlardan aşağıda görmüyorum ama ona da imkan yok. Ve gelebilecek oyuncu da pek yok. Fenerin de bu sene çok ciddiye aldığı yok. Aziz Yıldırım kendi dedi çok para harcanıyor diye. Yani o sene bu sene arkadaşlar...

 
Bu sene Stewart getirdiler ama pek faydası olmadı , Meesseman da bence bu yıl eskisi kadar şömine edemedi , bence bu yıl o yıl
Strewart son yılların en iyi 4 numarası gerçekten. Bu sene FB’ye geldiğinde, aylardır maç yapmamıştı, WNBA başlamamıştı, henüz form tutmamıştı yani. Meesseman da yıllardır Avrupa’nın en iyi 5 numarası.. Eğitimli ve tam bir profesyonel.. Keşke bize gelseydi. Ama FB bunları yine getirse bile ben bu sene çok umutluyum. Yani TR ligi, Euroleague hepsinde favori olacağız..
 
iyi bir koç bizi favori yapar fb kimi alırsa alsın geçen sezon bile sakatlarımız olmasa fbyi yenip el yi alırdık hepimiz gördük bunu
 
Karşı taraf cidden vites düşürdü gibi görünüyor, beklemiyordum bunu. Belki 2014'ün rövanşını aldıklarını düşünerek dengeli bir geçiş sezonu düşünüyorlardır. Birden çok branşta benzer durum var ve seçimlerde bu tip bir süreç ima ediliyordu zaten. Yine de sezon içi duruma göre hamle yapmalarını bekliyorum.

Bu sezon çok önemli ve kupayla açıp devamını getirmek lazım. Hem yenilgi serisini hem kupasız dönemi kapatmak lazım.
 
Geri