Yani şu paragrafta o kadar bilgi yanlışlıkları var ki. Düzeltelim de insanları gereksiz beklentilere sokmayalım. Şu an hali hazırda 12 tane direkt oynayabilecek oyuncumuz mevcut. Kadroyu aşağı bırakıyorum.
Hani geçmiş senelerdeki gibi defolu oyuncular almış olsak ya da yerli havuzumuzda eksiklik olsa yine bir nebze derim de zaten ligde 5 yabancı oynatabiliyorken ve Euroleague sezonunun erkeklerdeki kadar uzun olmadığı da malumken 9 yabancının hangisine süre verip de kimyayı tutturacağız? Alabileceğimiz en iyi Avrupalılar belliydi, o havuzdan alabileceğimiz en iyi oyunculardan bir kaçını aldık. Amerikalılar konusunda ise eskisi gibi oyuncu çekemediğin yerde Howard gibi tecrübeli ve kaliteli bir uzun üstüne de Taylor gibi her geçen gün gelişen bir kısa oyuncu aldık. Şu kadroya hala transfer istemek obezliktir. Gayet güzel kadromuz var. Hala karşı taraf şöyle yaparsa diye düşünmek yerine koç üstüne kafa patlatmalı ve o koçun da bu geniş kadroda rotasyonu, dengeyi ve oyunu nasıl oturtabileceğini düşünmemiz lazım.